وزیر یمنی: غافلگیریهایی در راه است که موازنه قوا را تغییرخواهد داد

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که غافلگیریهای امسال، موازنه قوا را تغییر خواهد داد و باعث وحشت کشورهای ائتلاف متجاوز خواهد شد.

به گزارش مشرق، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن شامگاه امروز سه‌شنبه تأکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی باید شاهد غافلگیریهای بی‌سابقه باشد.

شبکه خبری المیادین به نقل از العاطفی گزارش داد، این غافلگیریها، موازنه قوا را تغییر خواهد داد و باعث وحشت کشورهای ائتلاف متجاوز خواهد شد.

وی ادامه داد: «هشتمین سال ایستادگی، سال طوفانهای یمن و دستاوردهای تسلیحاتی، راهبردی پیشرفته‌تر، قدرتمندتر و بازدارنده‌تر در برابر ائتلاف و حامیانش خواهد بود».

منظور وزیر دفاع دولت نجات ملی، سلسله عملیاتهای ارتش یمن تحت عنوان «طوفان یمن» است که در عمق عربستان سعودی و امارات انجام شد و خسارات سنگینی به این کشورها وارد کرد.

این وزیر یمنی تصریح کرد، اگر کشورهای متجاوز به جنایات خود ادامه دهند، به جز خسارت چیزی عایدشان نخواهد شد و «آنچه در آینده صورت خواهد گرفت از نظر شکل و مضمون، متفاوت خواهد بود».

العاطفی خاطر نشان کرد، قدرت موشکی یمن، امروز از نظر توسعه و روزآمد بودن، در جایگاه بالایی قرار دارد و از نظر بُرد، دقت و اثرگذاری نیز به سمت پیشرفته شدن در حرکت بوده و مجهز به سیستمهای هوشمندی است که پدافندهای مختلف نیز قادر به رهگیری آن نیست.

وی درباره پهپادهای یمن هم گفت که با تجربه و توانمندیهای بومی، روزآمد خواهد شد و قادر خواهد بود که مأموریتهای ژئوپلتیک خود را انجام دهد.

 سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه یکشنبه گذشته جزئیات مربوط به عملیات گسترده نیروهای این کشور علیه عربستان سعودی را اعلام کرد و گفت: نیروهای مسلح یمن، مرحله سوم از عملیات دوم شکست محاصره را اعلام می‌کند؛ عملیاتی که شرکت آرامکو در جده و اهداف مهمی در جیزان را هدف قرار داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    10 0
    فقط تأسیسات نفتی و گازی خطوط انتقال عربستان و امارات
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      4 0
      حالا اونها هم قبوله ولی برادرا زحمت بکشن یه سولاخ (سوراخ هم نه!) وسط برج خلیفه دوبی درست کنن خداییش دستشونو میبوسم!! خخخخخخحخت
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 9
    خیلی عالی است ولی باید هوشیار با شیم در این شرایط حساس مشکلی برای ج۰ا۰ا در زمینه رفع تنش با عربستان و همچنین قضایای برجام ورفع تحریم نهاد مقدس سپاه ایجاد نشود و اقدامات انصارالله دامان ما را نگیرد
    • ضرا IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      نه دوست عزيز ، برادران به سيم آخر زده اند ، بالاتر از سياهى كه رنگى نيست ، بقول شاعر : تا پريشان نشود كار ، به سامان نرسد !
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      سالها روابط با عربستان به اندازه‌ی یک روز حمایت از یمن عزیز ارزش ندارد آنها اکنون نیز از ترسشان به مذاکره آمده‌اند
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    خداوند به شما توان بیشتر عنایت کند. بزنید پوزِ کثیف این جنایت کاران مفت خور سعودی و اماراتی رو
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    انشالله
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    بردار عزیز کدام شرایط حساس انصارالله نوک پیکان وابروی ماست باید شدیدا مورد حمایت قرار گیرد وبالاتر از سیاهی رنگی نیست البته با برنامه درست وهر چه سر جای خود ولی انصارالله فدای هیچ چیز نخواهد شد که افر بصیر واگا ه با سیاست این موضوع را خوب درک میکنند وهر کدام باید به جای خود انجام شود مقاومت پیروز است وانصارلله جدای از مقاومت وحزب الله لبناان ایران وعراق نیست وهمه یکپارچه و متحد در یک جبهه می جنگند ومانند خرید وفروش اجناس نیست که بگوییم فروشنده یا خریدار پشیمان می شود وهمه مقاومت با همه توان باید به هم کمک کنند تا دشمن دست تسلیم بالا ببرد وبا پذیرش شکست مجبور به پایان محاصره یمن و صلح شود زیرا پیروزی یمن پیروزی کل جبهه اسلام ناب محمدی ومسلمانان واقعی چه شیعه وچه سنی وچه ازادی خواهاندیگر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس