خانواده معظم شهدای لشکر فاطمیون

کریمی گفت: شما شاید کشورتان را از ما جدا بدانید اما ما و شما در اعتقاداتمان در یک مسیر و در یک مکتب و تشیع اسلامی زنده و زندگی می کنیم و در کنار یکدیگر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عصر یکشنبه به مناسبت صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا در جمع خانواده معظم شهدای لشکر فاطمیون در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حضور پیدا کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت و گفت: امروز به یاد شهدای عزیز مدافع حرم گرد یکدیگر جمع شده ایم، مرزها را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز نشان دادیم عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مرز و جغرافیا نمی شناسد و هرجای دنیا که نام حضرت سیدالشهداء(ع) و لبیک یا حسین بلند باشد، عاشقان فرا می رسند و لبیک می گویند.

دفاع از حرم آل‌الله مرز و جغرافیا نمی‌شناسد

کریمی خطاب به خانواده معظم شهدای مدافع حرم افغانی بیان داشت: شما شاید کشورتان را از ما جدا بدانید اما ما و شما در اعتقاداتمان در یک مسیر و در یک مکتب و تشیع اسلامی زنده و زندگی می کنیم و در کنار یکدیگر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: همانطور که در روز عاشورا در سرزمین کربلا حضرت اباعبدالله(ع) و یاران با وفایش مختص یک شهر و یک دیار نبودند، هرکسی از هر جایی صدای غربت حضرت را شنید لبیک گفت و خودش را به سرعت به ایشان رساند و در آن معرکه قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: رزمندگان فاطمیون لبیک و صدای حضرت زینب سلام الله علیها را شنیدند، آنها ندای ابا عبدالله (ع) را شنیدند و به ندای رهبر و امامشان جواب لبیک دادند و خودشان را به شهر و کشور سوریه رساندند و آنجا شدند مدافعان حرم.

دفاع از حرم آل‌الله مرز و جغرافیا نمی‌شناسد

کریمی ادامه داد: روزی حضرت زینب سلام الله علیها را به اسارت گرفتند و در مسیری که حرکت می دادند به این بانو جسارت شد، اما شهدای مدافع حرم امروز فریاد زدند، دیگر بس است برای عالم تشیع  جسارت به ساحت مقدس این بانوی بزرگوار.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: بعد از ماجرای عاشورا و کربلا هیچ خبیثی جرات نکرد به ساحت مقدس آل الله  و حرم آل الله جسارت و توهین کند. آن روز داعشی ها مصاحبه می کردند و می گفتند اگر پایمان برسد به کربلا و دمشق چه ها که نمی کنیم اما اینها خیال باطلی بود که بر سر می پروراندند و اما اینجا دیگر ایرانی و افغانستانی و پاکستانی نمی شناسد، همه ی تشیع برای حفظ حرمت آل الله به میدان آمدند و امروز بالای سرشان در کنار پدران و مادران این شهدا ایستاده‌ایم و یادشان را گرامی می داریم، امروز در اینجا آمده ایم که بگوییم اگر شما به صدای مظلومیت عمه جانمان حضرت زینب سلام الله علیها لبیک گفتید و جانتان را فدا کردید، امروز پدران و مادران و خواهران و برادران و ما همرزمان شما تا آخرین قطره خون پیرو راه شما خواهیم ماند و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

اصحاب کریمی خطاب به دشمنان افزود: دشمن بداند ما با فرهنگ عاشورا و کربلا آشناییم وبا تفکر جنگ و شهادت و ایثار و اخلاص غریبه نیستیم، ما با این تفکر زندگی می‌کنیم و بزرگ می شویم. این روش و الگویی بود که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ما یاد داد و مسیر را برای فرزندان ما روشن کرد.

دفاع از حرم آل‌الله مرز و جغرافیا نمی‌شناسد

ایشان خطاب به سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عرضه داشت: آقا و مولای ما مطمئن باشید تا عالم تشیع زنده است تا افرادی هستند در این کشور و دیگر کشورهای مختلف که نام شما زمزمه زبان و قلوبشان است اجازه نخواهند داد به ساحت مقدس شما و حریم اهل بیت(ع) جسارت و اهانت شود.

وی در پایان خطاب به خانواده معظم شهدای مدافع حرم گفت: فرزندان شما قهرمانانه و مظلومانه در مقابل استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و انگلیس ایستادند و اثبات کردند خط تشیع زنده است ما در این مکان مقدس در کنار قبور این شهدا با خون شهیدان و عزیزانمان و شما پدران و مادران عزیز لشکر فاطمیون بیعت می بندیم و قول می‌دهیم اجازه نخواهیم داد خون فرزندان شما پایمال شود و این مسیر و راه را با دعای خیر شما و رهبرعزیزمان ادامه خواهیم داد تا به مقصد نهایی برسیم ان‌شالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس