قیس الخزعلی: جنایت های وحشیانه سعودی ها قطعا به زیان آنها است

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تازه ترین جنایت سعودی، این جنایت را مغایر با معیارهای اسلامی و قوانین حقوق بشری و قطعا به زیان این رژیم خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المعلمومه، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اعدام ۸۱ نفر در عربستان که غالباً از شیعیان این کشور بودند، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: رژیم آل سعود هر روز مرتکب جنایت های جدیدی می شود که باعث شرمساری برای همه بشریت است؛ این جنایت ها مغایر با ابتدایی ترین معیارهای اسلامی و همچنین قوانین حقوق بشری دوران معاصر است که حق حیات و زندگی عزتمند را برای برای انسان تضمین می کند.

بیشتر بخوانید:

قیس الخزعلی: در زمان مناسب به ترکیه درس سختی خواهیم داد

در ادامه توئیت الخزعلی آمده است: رژیم سعودی در تازه ترین جنایت خود دهها نفر را وحشیانه و به دلایل غالباً فرقه ای و نفرت انگیز و در مواردی مرتبط با آزادی بیان اعدام کرد. ما از خداوند متعال می خواهیم اعدام شدگان را با شهدا محشور فرماید و در عین حال این اقدام و رفتار فرقه گرایانه و برنامه ریزی شده رژیم آل سعود در قبال فرزندان شیعه را محکوم و تأکید می کنیم این گونه اقدامات قطعاً در همه سطوح به زیان رژیم سعودی خواهد بود.

الخزعلی در پایان توئیت خود تأکید کرد: قطعاً روزی که در آن مظلومان بر ظالمان چیره می شوند، سخت تر از روزی خواهد بود که در آن مظلومان مورد ستم ظالمان واقع شده اند.

گفتنی است روز شنبه وزارت کشور عربستان اعلام کرد که حکم اعدام ۸۱ نفر اجرا شده است. وزارت کشور عربستان سعودی ادعا کرد که این افراد مجموعه «جنایت‌هایی» مرتکب شده بودند و بعد از تفهیم اتهام اعدام شدند.

بر اساس ادعای وزارت کشور سعودی، این افراد گمراه، پیرو شیطان و افکار ضاله و منحرف مانند وابستگی به خارج و خیانت به کشور بوده و دست به انجام اقدامات تروریستی زده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 9
    قیس تو میخی هستی که ایران تورا در پای ملت عراق کوفته
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      6 0
      هر کسی اهل حقه، ایرانی نیست. این ایرانی‌ها هستن که ایمان و عمل درست، اون‌ها رو نماد خدادوستان حق‌طلب کرده. ایشان، مرد خدا و میخی در چشمان کور تو هستند.
  • ایرانی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    4 0
    مرگ بر آل سعود سفاک و خونریز
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    5 3
    دیروز پاکستان و امروز شیعیان عربستان ما فقط از دور تماشا می کنیم وبسیاری از اذیت و آزار شیعیان غیر ایرانی به بهانه ارتباط ایران است و به بهانه توهین و تهدید توخالی برخی در ایران به عربستان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس