هشدار قیس الخزعلی درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از تلاشها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و بر موضع ثابت خود در مخالفت با عادی سازی روابط با تل آویو تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل حق عراق از تلاش‌ها برای تحویل حکومت در عراق به فاسدان و افراد خواهان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

الخزعلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمنان اهمیت و قدرت مردم عراق را می‌دانند به همین خاطر از هیچ فرصتی برای نابود کردن و ضربه زدن به کشور دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: آنها کشور را نابود کرده و ارتش را برچیدند و بر انواع مختلف فساد تشویق کردند سپس کوشیدند به ارزش‌های حاکم بر کشور، آداب و رسوم، عقیده و دین و تاریخ و تمدن ضربه بزنند، این تلاش‌ها اکنون نیز برای وارد کردن آسیب به سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور در جریان است.

الخزعلی اعلام کرد: بار دیگر بر موضع ثابت خود در مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به شکست کشاندن پروژه صهیونیست‌ها در عراق، حمایت از مساله بر حق فلسطین و مقاومت اسلامی در لبنان علیه اشغالگران اسرائیلی، همبستگی با مردم مظلوم یمن در برابر حمله ظالمانه نظام سعودی و ملت بحرین در برابر نظام مستبد آل خلیفه تاکید می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    2 0
    خب. شاید اینطور بهتر باشد. از کسانی که امام حسین را کمک نکردند و در آغوش یزید و ابن زیاد خزیدند چه انتظاری میتوان داشت جز غلطیدن در بغل شیطان (اسرائیل و بارزانی و مقتدی صدر). برخی هم چون قیس خزئلی انشاءالله به پیروی از یاران صدیق امام حسین شهید هستند.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    خدا حفظتون کنه
  • مجید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    عراق کشوری یکدست نیست مثل لبنان چند فرقه و گروهی اداره میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس