زلنسکی: تسلیم نمی شویم و تا آخرین نفر می جنگیم

رئیس جمهور اوکراین در سخنانی اعلام کرد که تسلیم نمی شویم و تا آخرین نفر در زمین، دریا و هوا می جنگیم. در جنگل‌ها، خیابان‌ها، سواحل رودخانه‌ها می‌جنگیم و از کشورهای متمدن کمک می‌گیریم.

به گزارش مشرق، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از طریق تماس ویدئویی برای نمایندگان مجلس عوام انگلیس سخنرانی کرد. وی گفت: از روز چهارم جنگ، ما شروع به اسارت روس‌ها کردیم و آنها را تحت هیچ شکنجه‌ای قرار ندادیم و با آنها با انسانیت رفتار کردیم!

زلنسکی تاکید کرد: در روز ششم، موشک‌های روسیه به محلی که نازی‌ها هزاران نفر را کشتند، اصابت کرد! در روز نهم ما شروع به دریافت حمایت ناتو کردیم، اما نه به اندازه‌ای که می‌خواستیم. در یازدهمین روز جنگ، شهرها و بیمارستان‌ها با موشک‌های روسی بمباران شدند!!

وی مدعی شد که تلفات ارتش روسیه از ۱۰۰۰۰ نفر فراتر رفت که یک ژنرال روسی نیز در میان آنها دیده می‌شود. نیروهای روسی شهر ماریوپل را محاصره کرده و اجازه ورود غذا و نوشیدنی را نمی‌دهند!

رئیس جمهور اوکراین بیان داشت: اوکراین همه این رخدادها را نمی‌خواست و اوکراینی‌ها نمی‌خواستند قربانی این جنگ شوند. اکنون سوال این است که باشیم یا نباشیم و پاسخ این است که بله خواهیم بود. تسلیم نمی‌شویم، تا آخرین نفر در زمین، دریا و هوا می‌جنگیم. در جنگل‌ها، خیابان‌ها، سواحل رودخانه‌ها می‌جنگیم و از کشورهای متمدن کمک می‌گیریم.

وی تاکید کرد: فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش دهیم، آن را به عنوان یک کشور تروریستی معرفی کنیم و امنیت آسمان خود را حفظ کنیم!!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    4 3
    دلقک صیهونیست هنوز نفهمیده که رئیس جمهور اوکراین است. هنوز استنداپ کمدی اجرا می کند.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    4 2
    فعلأ که تا آخرین نفر مشغول پناهنده شدن به اروپا هستید!
  • اشنا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 2
    روسیه‌وپوتین‌دیکتاتوروهارودیوانه‌محکوم‌به‌شکست‌وجنایت‌جنگی‌وغرامت‌جنگی‌به‌اکراین‌است.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 3
    خدایی عجب خالی بندی این فرد تو اگه از روسها ده هزار تا کشته بودی الان تو موسکو پدافند میکردی حالا خوبه دو روز پیش اربابت گفت آماری که اوکراین میده با واقعیات تطبیق نداره.
  • ش. AE ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 2
    نه...... شب دراز بابا یک کم دیگه صبر کن بعد میبینیم
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 1
    درود بر شرف اش .....ننگ بر پوتین وروس اشغالگر
  • mojtaba SE ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    5 2
    این مامور مستقیم انگلیس است و سیاست استرازیک(بحران و جنگ داخلی) آنها رو به عالیترین وضع داره اجرا می کنه یعنی تخریب کامل..واقعا احمق تر از مردم اوکرائین ندیدم.طرف به اسم رئیس جمهور کشور رو به جنگ و نابودی برده اما هنوز یک مورد ندیدم که یک اوکرائینی از رسانه های غربی یک چرا بپرسه ,همه اشان فقط میگن آواره ایم و گریه میکنن که پناهنده بشن..
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 2
    با روسیه توافق کن جنگ تموم بشه ! اوکراینی ها رو تا آخرین نفس قربانی نوکری کدخدا نکن . کیسه خلیفه که نیست جون و زندگی مردمه !
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    حالا چرا تانک و اون همه تجهیزات رو جای میزارید و میرید؟! اخر نفس! ..
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    جنگ زرگری تمام عیار یهود سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    تانکهارو میزارن میرن برای گرفتن نفس تازه، آفرین پسر شجاع.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس