کد خبر 1355129
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
حزب‌الله لبنان را به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت می‌کند

جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای، عملیات بئر السبع را تبریک گفت و مقاومت را تنها راه نجات ملت فلسطین عنوان کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری عبری بعد از ظهر سه‌شنبه گزارش دادند که در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

۳ هشدار دبیر کل حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها

شبکه خبری المنار گزارش داد، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای، «عملیات شجاعانه و قهرمانانه‌ای را که شهید محمد ابوالقیعان در منطقه بئر السبع انجام داد»، تبریک گفت.

این جنبش تأکید کرد، این عملیات، بیان واقعی روحیه جهاد و مقاومتِ ریشه‌دار در ملت فلسطین است؛ ملتی که اشغالگری را نمی‌پذیرد.

حزب الله این عملیات را به ملت فلسطین و گروههای مقاومت تبریک گفت و تأکید کرد که مقاومت و انواع آن در فلسطین از بحر تا نهر، تنها راه پیروزی و آزادسازی کامل است.

بیشتر بخوانید:

هشدار حماس؛ ربودن سربازان اسرائیلی، گزینه روی میز است

در همین ارتباط، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس ضمن تمجید از این عملیات، گفت که وضیت مقاومت نشانگر این است که ملت فلسطین برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی، در حالت پویا قرار دارد.

القانوع تأکید کرد، جنگ علیه اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد و درگیری با آن متوقف نخواهد شد و این عملیات هم، نتیجه عملیات «شمشیر قدس» است.

ببینید:

فیلم/ عملیات شهادت‌طلبانه در عمق سرزمین‌های اشغالی

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن، در وضعیت نگرانی و بی‌قراری قرار دارند، تصریح کرد، این عملیاتها، برآیند سیاستهای تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی و تجاوزات مداوم آن است.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم در واکنش به این عملیات تأکید کرد، مقاومت، باعث بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی شده است.

سلمی گفت که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه «النقب» است و «اسرائیل بار دیگر درک خواهد کرد که ملت ما تسلیم نخواهد شد و پرچم جهاد و مقاومت بر زمین نخواهد افتاد».

«محمود الرأس» عضو جبهه مردمی فلسطین هم تأکید کرد: «هر جا تروریسم شهرک‌سازی صهیونیستی وجود داشته باشد، به جز مقاومت، راهی برای توقف آن وجود ندارد».

الرأس گفت که مقاومت، حقی است که تمامی قوانین بین‌المللی و شریعتهای آسمانی بر آن تأکید دارد و حق طبیعی در مقابله با تروریسم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • NL ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    28 15
    4 تا آدم بی دفاع رو با چاقو کشته به هم تبریک میگن و اسم این جنایت وحشیانه رو مقاومت میذارن
    • مرتضی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      7 1
      اون موقع که مردم بی دفاع غزه زیر آتش بمب و موشک رژیم صهیونیستی بودن چرا لال بودی اون وقت از به هلاکت رسیدن ۴ صهیونیست ناراحتی یعنی خاک.ک بر سرت
    • قریشی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      3 1
      پس چرا اون موقع که امریکا روی یک میلیون عراقی بدون سلاح و زن و بچه در داخل شهرهای افغانستان و عراق و لیبی بمبهای یک تنی می ریخت و یا اون موقع که شهرهای در محاصره غزه رو با بمبهای تنگستنی و فسفری به جهنم تبدیل می کردن امثال شماها این رفتار رو محکوم نمی کردید؟!!! ... از قیامت خدا بترسید بدبختهای وارفته . اون جوان فلسطینی خاک و سرزمین و زندگیش اشغال شده هیچ چاره ای نداره جز اینکه با هر وسیله ای که دردست داره مقاومت کنه ضمنا در اسرائیل ما غیر نظامی نداریم، همه افراد یا سربازند در لحظه، یا نیروی ذخیره ارتش ... یعنی در واقع ممکنه کسیکه الان راننده تاکسیه یا میوه فروش همون ذخیره تک تیراندازی باشه که محمد الدوری رو در آغوش پدرش شهید کرد ... شماها چون با ایمان و اعتقادات بیگانه هستید درک این مسائل براتون امکانپذیر نیست
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      4 0
      چهار صهیونیست مسلح! همه یهودیان اسراییل مسلح هستند.
  • رمضانی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    2 6
    وقتی در خانه ات بهت زور بگن و کسی هم صداتو نشنوه راه حل چیست ؟ انصافا چه فرقی بین ی اوکراینی با ی فلسطینی می باشد؟
    • قریشی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      5 0
      از آب گل آلود ماهی گرفتن یعنی این ... این فلسطین توسط صهیونیستها اشغال شده و هر دفاعی از سوی فلسطینیان مشروع و قابل قبوله ولی قضیه اوکراین کاملا فرق میکنه ... اوکراین به این دلیل به خاک سیاه نشست چون با طناب امریکا ته چه ویرانی رفت، فکر میکرد بشه عضو ناتو و بغل گوش روسیه بشه مایه ناامنی اونها هر اتفاقی براش بیفته امریکا و اروپا سریع میان براش سینه سپر می کنن!
    • احمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      0 4
      اوکراینیا را که میگین صهیونیستن.بعدشم اونا هنوز تو روسیه عملیات استشهادی نکردن.
    • بهزاد US ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      1 5
      اونجا خانه یهودیهاست! دولت یهود ۳۲۰۰ قدمت تو اون سرزمین داره ولی عربها سال ۶۳۸ پس از میلاد زمان خلیفه دوم وارد اونجا شدند. موقعی که به عثمانی خیانت می کردند فکر امروزشون باید می بودند.
    • MILAD US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      3 0
      حق داری اینجوری قضاوت کنی، اولا امثال شماها یا لامذهبید یا بهایی یا منافق ... دوما به شماها اون چیزی رو یاد دادن که باید یاد میگرفتید و الان دارید همون رو پس میدید و گرنه اگر سواد تاریخی داشتی می فهمیدی که اونچه از خاک فلسطین فروخته شد کمتر از یک درصد کل اراضی بود و اونهم مربوط به روستاهایی بود که اربابان فئودال اونها سوری یا لبنانی بودند و وقتی اشغال مسلحانه فلسطین شروع شد برای اینکه این اراضی خلع مالکیت نشه حاضر به فروش اون نشدند .
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    1 4
    حمله به غیرنظامیان نه شهادت طلبانه است و نه صحیح این حماقت ها فقط و فقط به نفع صهیونیست هاست، به نظامیان اسرائیل حمله کنید اگر وجود دارید.
  • نیما IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    5 1
    چرا بعضی ها متوجه نمی شوند که بی گناهی در سرزمین هایی اشغالی وجود ندارد و همه یهودیان صهیونیست گناه کار هستند و مژگان نوی خبرنگار ایرانی یهودی اسراعیلی هم که از محدود صهیونیستهایی هستند که جنایت یهودیان صهیونیست رارمحکوم کرده اند می گویند نظر آنها تنها نظر ۱درصد شهرک نشینیان رژیم صهیونیستی هست یعنی ۹۹ درصد شهرک نشین ها با این جنایت موافق هستند در نتیجه کشتن صهیونیستها ایرادی ندارد
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      1 1
      اون بنده ی خدایی که توی یک خانواده یهودی یا بهایی به دنیا میاد دقیقآ به چه کسی بدهکاره ؟؟؟
    • مهرداد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      3 1
      در جواب ۲۳:۰۴ : اون بنده خدا عقل و شعور داره و حتی حیوانات هم حریم شخصی دارن و اگر در حد یک حیوان فکر کنه میفهمه که نباید سرزمین فرد دیگه ای رو اشغال کنه و اگر اشغال کرد حقش مرگه، مرگ
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    1 5
    دو تا زن بیچاره رو با چاقو سلاخی کرده لابد فرشتگان دارند بهشت رو براش آب و جارو می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس