حماس: مواضع ترکیه در مورد عملیات تل‌آویو را تقبیح می‌کنیم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت که اقدام سفارت ترکیه در محکوم کردن عملیات تلافی‌جویانه علیه اشغالگران صهیونیست را تقبیح می‌کند.

به گزارش مشرق، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مواضع ترکیه در قبال عملیات شب گذشته در تل‌آویو، پایتخت رژیم اسرائیل واکنش نشان داد.

او جمعه شب در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: «ما اقدام سفارت ترکیه نزد رژیم صهیونیستی و وزارت خارجه بحرین در محکومیت عملیات تل آویو را تقبیح می‌کنیم.»

قاسم ادامه داد: «مقاومت مردم ما همان دفاع از خود و مقدسات است و این همان حقی است که همه قوانین بین الملل و  انسانی آن را تضیمن کرده و به رسمیت می شناسد.»

سخنگوی حماس تأکید کرد: «سیاست خصمانه و تهاجمی اشغالگران علیه ملت و مقدسات ما یکی از اشکال تروریست و نژاد پرستی در جهان است.».

شب گذشته یک جوان فلسطینی از اردوگاه جنین به نام رعد فتحی حازم ۲۹ ساله با سلاح گرم اقدام به عملیاتی در شهر تل‌آویو کرد که در اثر آن دو نفر کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

سفارت ترکیه در فلسطین اشغالی امروز جمعه زی بیانیه‌ای، این عملیات شهادت طلبانه را محکوم کرده و نسبت به افزایش این عملیاتها نگرانی خود را اعلام کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    7 3
    ترکیه‌ بشدت فاشیستی‌شده و‌مردمش‌ بشدت از نژاد حرف میزنند مثل شیطان که گفت من از نژاد آتش هشتسم و انسان از خاک
    • کلیم IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      یه سوزن به خودتون بزنین بعد یه جوالدوز به بقیه.... البته مال شما اسمش فاشیزم نیستش مزدوری انگلیس هندی تباری بنامیم بهتره چون تاریختون یا توسط اعراب و ترکها نوشته شده و یا اینکه با مزدوری برای غرب تاریخی براتون کتابت کردن تا غرب بتونه بر ترکها و. عربها مسلط بشه وگرنه خودتون نهایت بتونین گاو پرستی و یا به شکل مدرن بت پرستی و شاه پرستی کنین
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    7 2
    همه کشورها در پی منافع ملی خودشون هستن ولی ترکیه این وسط دیگه برای رسیدن به اهدافش بیش از حد منافقانه عمل میکنه دولت ترکیه نفرت برانگیز شده کاش فلسطینی ها درس عبرت بگیرین
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 1
    دم اردوغان ریاکار بیرون زده. خاک بر سر این دروغگو بکنند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 4
    ایکاش یه صلوات بر پدرانتون بفرستین که با انگلیس یهود دست به یکی کردن سربازان تورک را شهید کردن که آرمان ملت فلسطین کشته شود هنوز عربها در جبهه یهودیها دارن ریشه خودشونو میزنن
    • امین IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      شما صلوات به انگلیس بفرست که مانع تجزیه ترکیه امروزی شد
  • حسن IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 2
    متاسفانه اردوغان منافقی است که چهره زشتش بیشترنمایان شده هم بااسراییل وآمریکا وهم باروسیه است.یک بام دوهواست.
  • سعید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    چه محلی از اهمیت دارد نظر ترکیه منافق 'وقتی جوانی شهادت را انتخاب کرده'تمام قدرتهای دنیا در برابر شهادت طلبی عاجز هستند چه برسه به ترکیه ریا کار.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    حماس بهتره حدش رو بدونه !!!در ثانی حماس بهتره پدرانشون رو تقبیح کنند که با انگلیس ویهود دست به یکی کردند و علیه خلافت اسلامی عثمانی به پا خاستند و به نام ناسیونالیسم عرب خون سربازان مجاهد خلافت رو به ناحق ریختند !!!ثالثا حماس هنوز مونده سیاست یاد بگیره صبر کنند مطمین باشند سر آخر این ارتباط به نفع ملت فلسطین خواهد بود و تا آزادی قدس پیش خواهد رفت
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 1
    ما آذری های بنام شمشیر طلایی شاه عباس آذری به اردوغان دستور میدهیم هرچه زودتر آرارات را که در زمان رضاشاه واکذار شده را به استان آذربایجان غربی بازگرداند. وگرنه خودمان پس میگیریم و مانندآلب ارسلان شاه ایرانی ترک، قفقاز و انکارا را زیر پرچم ایران میبریم.
  • CA ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    این منافق الان حس کرده اینور آب و نون بیشتری هست. دو روز دیگه بگذره احساس کنه به نفعشه باز نعره وااسلاما سر میده. فقط صبر کنید با رژیم اشغالگر سر گاز مدینترانه و فلسطین به توافق نرسه یا موارد مشابه. انگار خیال میکنه تا ابد زندگی خواهد کرد. این دودوزه بازی ها هم به جایی نخواهد رسید نه برای اردوغ نه برای خیلی بزرگتر از اردوغ و حزبش
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    این بابا همونی که داعشی ها رو ریخت تو سوریه و میخواست تو مسجد دمشق نماز بخونه؟ نمازت بخوره تو سرت که با اشغالگرای یهودی اسرائیلی سازش کردی و فلسطینی ها رو محکوم میکنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس