کد خبر 1349407
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یافت/ هنوز چیزی تمام نشده است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال پیروزی بزرگی مقابل گل گهر به دست آورد اما باید هوشیار باشد و در باد این پیروزی نخوابد.

به گزارش مشرق، تیم استقلال تهران در هفته بیست و یکم موفق شد میهمانش گل گهر را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده تا با ۵۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

عباس سرخاب مهاجم سابق آبی پوشان، در این خصوص اظهار داشت: به هیچ وجه نباید ارزش پیروزی بر گل گهر و امتیازات با ارزشی که از این بازی به حساب شاگردان مجیدی واریز شد را دست کم گرفت، اما نباید فراموش کنیم که رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی است نه پیروزی بر گل گهر یا هر تیم دیگری. استقلالی‌ها باید هوشیار باشند و این پیرزی را کاملاً فراموش کنند نه اینکه در باد آن بخوابند و از بازی‌های دیگر غفلت کنند. هفته بعد، استقلال صنعت نفت را در پیش دارد و باید دقت کنند که این حریف حتی از گل گهر هم خطرناک‌تر است.

مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید کرد: این لیگ طولانی و فرسایشی است و حالا به حساس‌ترین روزهای خود رسیده است. برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی یا کورس بقا هستند تک تک امتیازات با اهمیت است و شاید اگر امتیازی از دست برود جبران ناپذیر شود. لذا استقلال هم باید بیشتر از گذشته حواسش به امتیازات باشد.

بیشتر بخوانید:

اعتراف تلخ یک پرسپولیسی درمورد استقلال

وی افزود: گل گهر تیمی منسجم و سخت‌کوش بود که واقعاً شکست دادن آن چندان ساده نبود و نیست. اما حالا باید از این تیم عبور کرد و روی صنعت نفت تمرکز داشت. تیمی که توانست با شایستگی پرسپولیس را شکست دهد حتماً ظرفیت‌های زیادی دارد و نباید حتی یک لحظه از توانایی‌های آن غفلت کرد.

کارشناس فوتبال در خصوص جنجال پیش آمده در بازی استقلال گل گهر گفت: جدول نشان می‌دهد هر دو تیم چقدر به امتیازات کامل بازی نیاز داشتند و شکست چه اتفاقی را برای آنها رقم می‌زد. همین حساسیت بالای جدولی روی جریان و اتفاقات بازی هم تاثیر گذاشت.

سرخاب در خصوص شرایط استقلال در این فصل تاکید کرد: ایجاد فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم در هفته بیست و یکم اتفاق خوبی است و شانس شاگردان مجیدی را برای قهرمانی افزایش داده است. اما آنها باید دقت کنند که هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. کادر فنی و بازیکنان استقلال باید این حساسیت را تا آخرین روز از لیگ برتر حفظ کنند و اجازه ندهند شرایط ایده آلی که برای آنها ایجاد شده از بین برد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مختار IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 4
    استقلال داوران بازی ها را براش درمیارن شما نگران چی هستید؟! این لیگ به عنوان لیگ کثیفی که عوامل فوتبال از وزیر گرفته تا فدراسیون تا کمیته داوران هماهنگ شدن استقلال قهرمان بشود به عنوان لیگ لجن در تاریخ فوتبال ایران به عنوان لکه ننگ استقلالی ها برای آیندگان ثبت خواهد شد
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 4
    تیم کیسه با همون امتیازات کمک معیشتی از اول شانس پیدا کرد در ضمن کلی بابا هم داره ( بابا مسعود و بابا استیناف و بابا کرونایی ، بابای دلها، بابا هند بگیر...)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس