کد خبر 1349335
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
اختر: زیبا بازی کردن از منچستر، لیورپول و بایرن برمی‌آید/ حاضرم استقلال افتضاح بازی کند اما قهرمان شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم قهرمانی می‌خواهد، گفت: زیبا بازی کردن چه فایده‌ای دارد وقتی نتوانید برنده شوید؟

به گزارش مشرق، ادموند اختر درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همان چیزی که هواداران، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان می‌خواستند اتفاق افتاد. استقلال در یک بازی سخت و ۶ امتیازی پیروز شد. پیروزی مقابل گل‌گهر از نان شب واجب‌تر بود و با توجه به شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، حتی می‌تواند تعیین کننده قهرمانی استقلال باشد. استقلال با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین و همه چیز برای قهرمانی در اختیار خودش است.

بیشتر بخوانید:

واکنش آجورلو به برگزاری دربی با تماشاگر

وی در واکنش به انتقاد برخی پیشکسوتان به نحوه بازی آبی‌پوشان و عدم اطمینان از قهرمانی این تیم گفت: خوب بازی کردن یعنی چه؟ خوب بازی کردن و بردن از تیم‌هایی مثل منچسترسیتی، لیورپول و بایرن مونیخ برمی‌آید. زیبا بازی کردن چه فایده دارد وقتی نتوانید برنده شوید؟ زیبا بازی کردن نهایت ۲۴ ساعت در ذهن هواداران بماند ولی قهرمانی سال‌ها در خاطرشان ثبت می‌شود. نمی‌دانم چه کسانی هستند که از استقلال انتقاد می‌کنند ولی آیا تیمی وجود دارد که هم زیبا بازی کند و هم برنده شود؟ ما در صدر جدول هستیم و امیدوارم در تمام بازی‌ها زیبا بازی نکنیم و افتضاح باشیم ولی سه امتیازها را بگیریم و قهرمان شویم. هواداران بازی زیبا نمی‌خواهند، قهرمانی می‌خواهند.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توانم بگویم بهترین بازی استقلال در این فصل برابر نساجی مازندران بود که زیبا بازی کرد ولی نتوانست پیروز شود. این زیبا بازی کردن به چه درد استقلال خورد؟ ما هواداری نگاه می‌کنیم ولی باید ببینیم کادرفنی چه چیزی می‌خواهد. شاید آنها زیبا بازی کردن نمی‌خواهند. تا اینجای کار، همه چیز به سود استقلال بوده، اگر چه بازی‌های سختی باقی مانده است.

اختر در خصوص تقابل هفته آینده استقلال با صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: همه بازی‌ها سخت است. صنعت نفت به نسبت امکاناتی که در اختیار داشته، یکی از بهترین تیم‌های امسال بوده است. ستاره این تیم، خود صنعت نفت است. باید از تیم هوادار هم نام ببریم که در سال اول حضورش در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صدری IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 1
    کدوم تیم بهترازاستقلال بازی میکنه.این۵سال که لنگ قهرمان شدهمش فوتبال خوبی داشت
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    این جام واسه کیسه ها عقده شده... یه جام همینجوری بهشون بدین ذوق کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس