کد خبر 1349343
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
اعلام برگزاری دربی با تماشاگر و شروع دعوای استقلال و پرسپولیس!

در حالی که اعلام شد دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد این تیم به عنوان میزبان باید ۷۰ درصد از ظرفیت سکوها را در اختیار داشته باشد.

به گزارش مشرق، شب گذشته و در جریان واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بود که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خبر از برگزاری قطعی دیدار استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران داد.

سجادی گفت: مصوب شد دربی پیش رو با تماشاگر باشد منتها ۳۰ درصد مجوز گرفته اند. حداقل ۱۰ هزار نفر از پرسپولیس و ۱۰ هزار نفر از استقلال در استادیوم آزادی حضور خواهند داشت.

این خبر سجادی خیلی زود واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را در پی داشت. رضا درویش تاکید کرد که پرسپولیس به عنوان میزبان باید ۷۰ درصد از ظرفیت سکوها را در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش آجورلو به برگزاری دربی با تماشاگر

درویش البته تلاش کرد بدون آنکه بخواهد صحبت هایش جنجالی شود، ادعای خود را مطرح کرد: باید مبادی حقوقی را ببینیم. شورای تامین تصمیم می گیرد. هر تصمیمی گرفت ما تابع هستیم ولی حق با میزبان است.

درویش تاکید کرد: ظرفیت تماشاگران میزبان باید ۷۰ درصد داشته باشد. سعی می کنیم حقمان را بگیریم.

با این صحبت هایش درویش می توان گفت دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر سکوها قبل از دربی آغاز شده است و باید دید واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود.

در بازی رفت دو تیم که استقلال میزبان بود، هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشت. بازی برگشت استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 1
    شهرآورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 1
    بالاخره تکلیف ملت رو روشن کنید! می خواهید زبان فارسی را پاس بدارید یا نمی خواهید پاس بدارید همه عمر؟ این واژه های منحوس بیگانه چیه به کار می برید. دربی، لیگ، سایز، بوت، نیم بوت، و ... از صدا و سیما تا مطبوعات و فضای مجازی، همه در حال لگدمال کردن زبان فارسی هستند. بعد به مردم توصیه می کنند زبان فارسی پاس بدارید.
  • سعید رضایی 28 فوروارد تیم عالی حرفه ای مشهد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 1
    این دربی مساوی میشه شک ندارم گاوبندیه
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 5
    این پرسپولیس یها هنوز تو دوران توهم بابا مسعود هستند قانون بهترین چیز برای ایجاد نظم و عدالت هست ولی قانون را وسط معرکه و روز قبل از بازی مشخص نمیکنن ، اول فصل قبل از قرعه کشی این مشخص میشه اینا 5سال فراقانون طی کردن حالا سخته براشون رعایت قانون
  • حمید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 0
    سیاره جعلی. فروزان را دیدید چطور برایتان خوش خدمتی کرد؟؟؟؟؟؟؟ اگر با این کارهای کثیف سازمان مافیا قهرمان شوید. شهرآورد و جام حذفی حق مسلم پرسپولیس است تا برنده شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس