کد خبر 1349477
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
عالمی: دربی تأثیرگذارترین دیدار فصل استقلال است/ ترکیب جدید خط دفاعی عملکرد خوبی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دربی ۲۶ اسفند ماه را تأثیرگذارترین بازی فصل آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی لیگ برتر دانست.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی، درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی فوق‌العاده نفسگیر و جانداری را از دو تیم شاهد بودیم. به عقیده من خیلی بازی زیبا و پرهیجانی بود که بیشتر زمان بازی توپ در محوطه جریمه‌ها بود و هر دو تیم آمده بودند که بازنده نباشند. استقلال بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و هر چند که ترکیب جدیدی را در خط دفاعی تجربه می‌کرد، اما عملکرد خوبی مقابل گل‌گهر داشت.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم، از ابتدای بازی، شاهد یک فوتبال جذاب از گل‌گهر و استقلال بودیم و قلعه‌نویی و مجیدی هر دو به دنبال کسب سه امتیاز بودند. به خاطر همین مدام در محوطه جریمه دو تیم موقعیت گل ایجاد می‌شد. سه پنالتی را هم شاهد بودیم که البته یکی از آنها تبدیل به گل نشد. در نیمه اول گل‌گهر بازی را بهتر شروع کرد، ولی کم کم این استقلال بود که بازی را در دست گرفت. زمانی که گل‌گهر پرس می‌کرد، استقلال با بازی مستقیم قفل بازی را باز کرد. گل‌گهر تیم قابل احترامی است، ولی این استقلال بود که با توجه به اینکه در کورس قهرمانی داشت، باید به پیروز می‌رسید و در نهایت سه امتیاز را هم کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یافت

عالمی در مورد حاشیه‌های بازی مقابل گل‌گهر تصریح کرد: حساسیت بازی اینقدر بالا بود که علاوه بر بازیکنان داخل زمین، کادر فنی دو تیم هم با استرس بازی را دنبال می‌کردند. همین حساسیت بالای بازی باعث شد که بین نفرات روی نیمکت دو تیم تنش‌هایی به وجود بیاید. البته قضاوت داور هم در این تنش‌ها تأثیرگذار بود به حدی که زمانی که پنالتی گل‌گهر هدر رفت، حواشی پیش آمد و منجر به گرفتن اخطار برادران مجیدی هم شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اختلاف شش امتیازی که با پرسپولیس به وجود آمد، خاطرنشان کرد: سه امتیاز دیدار مقابل گل‌گهر شرایطی را برای تیم مجیدی رقم زد که می‌توانیم آینده خوبی را برای استقلال متصور باشیم. با توجه به شکست پرسپولیس در آبادان، ادامه مسیر آبی‌پوشان برای قهرمانی را با امیدواری بیشتری نگاه می‌کنیم. نکته حائز اهمیت دیدار با گل‌گهر تعویض‌های خوب کادر فنی بود و بازیکنان جایگزین نقش پررنگی در پیروزی استقلال داشتند. به عقیده من اختلاف شش امتیازی با پرسپولیس باعث بالا رفتن روحیه اعضای تیم می‌شود و دربی 26 اسفند، تأثیرگذارترین بازی سال‌های اخیر استقلال است. اگر آبی‌پوشان پرسپولیس را شکست دهند قهرمانی در دست آنها خواهد بود و ما پس از چند سال شاهد قهرمانی استقلال خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    ملت پول نان خوردن ندارد این کثافتها فکر دربی آشغال سازمان مافیایی استقلال و گل محمدی و لک رشوه گیر هستند.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 1
    در حالیکه با پنالتی های اهدائی داوران همه فکر می کنن کیسه قهرمانه ولی تو داربی با شکست از پرسپولیس ورق کاملا بر می گرده تو داربی فاتحه کیسه خونده میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس