کد خبر 1349499
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
شوک جدید به پرسپولیس و استقلال/ سرخابی‌ها قید حضور در آسیا را بزنند

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خبر فوق‌العاده تلخی برای استقلال و پرسپولیس دارد.

به گزارش مشرق، پیش از این و بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، این بحث مطرح شد که محرومیت آنها به این فصل محدود نمی‌شود و ممکن است فصل آینده هم خبری از این دو تیم در آسیا نباشد. خبری که کاظم اولیایی به عنوان یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، در گفت و گوی تلویزیونی حدودا دو هفته قبلش، آن را تائید کرد و گفته بود که  تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این ریل‌گذاری، سال آینده هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و منطق می‌گوید با پنهان کردن بدهی‌های مالی و مالیاتی و اجرای قوانین دولتی، به جایی نمی‌رسیم.

بیشتر بخوانید:

مهاجم تیم ملی در چه صورتی به پرسپولیس خواهد پیوست؟

حالا و در شرایطی که وزارت ورزش و مدیران سرخابی مانور زیادی روی واگذاری بخشی از سهام استقلال و پرسپولیس به هوادارانشان کرده‌اند، کاظم اولیایی در مصاحبه جدیدش، پس از مصاحبه با برنامه صبحگاهی شبکه سه و برنامه ورزش ایران رادیو ایران برای بار سوم هواداران این دو تیم را شوکه کرده و گفته آنها باید قید حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا چند سال آینده را بزنند.

اولیایی گفت: این شیوه خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال، با تأکید بر اینکه ۹۰ درصد از سهام دو باشگاه، دولتی است، باعث می‌شود که سرخابی‌ها تا سالیان سال دیگر نتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. چون در این فرایند ما اعتراف کرده‌ایم که این باشگاه‌ها دولتی هستند و علاوه بر این درصدی از سهام هر دو باشگاه متعلق به وزارت اقتصاد و دارایی است که این هم به نوعی مالکیت مشترک به حساب می‌آید و از این نظر هم برای دو باشگاه دردسرساز خواهد شد. با این حساب تا سال‌های سال، پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند در آسیا بازی کنند. متأسفانه هر چقدر هم در این رابطه به آقایان هشدار دادیم، توجهی به آن نکردند و کسی اصلاً به حرف ما گوش نکرد."

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    3 0
    من که شوکه شدم
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 2
    به اسفل السافلین
  • سهراب IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    4 1
    حالا این قانون مسخره از کجا اومده که تیم دولتی نباید در آسیا بازی کنه. شما برین ریشه این مسخره بازی رو بکنین. هی بزور میخواین خودتون رو با این اراجیف فیفا و فدراسیون فوتبال آسیا منطبق کنین. دو روز دیگه هم یه قانون میزارن که باید همه بدون شورت بازی کنن بعد چیکار می کنین؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس