تحریم های روسیه ارتباطی با مذاکرات وین ندارد

سخنگوی کاخ سفید در نشستی خبری ضمن اعلام حصول پیشرفت در مذاکرات وین، افزود که تحریم های اعمال شده علیه روسیه درپی عملیات نظامی در اوکراین ارتباطی با این مذاکرات ندارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی کاخ سفید در نشستی خبری گفت که تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه در پی عملیات نظامی در اوکراین ارتباطی با مذاکرات وین درباره ایران ندارد.

بیشتر بخوانید:

رسانه‌های جنگی و دوگانه‌های جعلی

«جن ساکی» گفت: ما فکر نمی‌کنیم تحریم‌ها علیه روسیه به هدف مشترک جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ارتباطی داشته باشد. من فکر می‌کنم در این مورد با هم در حال پیشرفت هستیم. فکر نمی‌کنم کسی باور کند دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای به سود روسیه است.

ببینید:

فیلم/ استحکامات رهاشده ارتش اوکراین

فیلم/ ورود سوخو ۳۵ به جنگ اوکراین

وی افزود: همانطور که وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته گفت ما معتقد نیستیم که تحریم‌های روسیه ربطی به این هدف مشترک داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • H IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    3 0
    حالامسئولین متوجه شوندروسیه به نفع مردم خودش کارمیکندنه برای ایران؟! مسئولین هوشیارباشندوبفهمندروسیه خائن است تاکنون درتاریخ دیدیم روسبه همیشه به ایران خیانت کرده والان ایران راابزارونردبان خودقرارداده است؟!!!
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 2
    سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و تحریکات آمریکا ؛ پای روسیه را در باتلاق جنگ اوکراین وارد نمود. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 0
    ما در طول تاریخ همیشه از روسیه بدترین ضربه ها رو خوردیم. روسیه ای که به مردم اوکراینی که به نوعی برایش خودی حساب میشن رحم نمیکنه به ایران رحم خواهد کرد؟؟؟؟الان طوری برخورد میکنه که گویی ما رو مستعمره خودش میدونه!!! از ترس آمریکا از اونطرف پشت بام افتادیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس