کد خبر 1349734
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در توییتر نوشت: ‏تحلیل گران بانک جی پی مورگان پیش بینی کرده اند با توجه به جنگ روسیه و اوکراین و به نتیجه نرسیدن توافق ایران با 4+1، قیمت نفت تا 185 دلار هم ممکن است افزایش پیدا کند.

طبیعتا افزایش قیمت نفت به نفع ایران است و عدم توافق این روند را «تشدید» میکند. ایران چه تصمیمی خواهد گرفت؟!

ایران چه تصمیمی درباره توافق خواهد گرفت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 1
    اگه به اروپا کمک کنید که جان به در ببره رسما مقاومت برابر غرب رو کشک کردید
  • DE ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    حالا تازه اگر یک ملوان نفت کش گوشیش را در هتل جاگذاشته باشه وسط تنگه هرمز یادش بیاد دور بزنه بخوادبرگرده گیر کنه اون وسط نفت میشه بشکه ای ۵۰۰ دلار.تازه راه بسته نفت هم بخواهند بخرند اول باید یک میلیون بشکه خالی بیارن پر کنند .چطوری؟ وقتی راه بسته.
  • ح ر IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    والله هنوز معلوم نیست چه صحبت و قول و قرار ی گذاشته شده است یک عده می گویند علی باقری تیم خودش را به دلیل ناکارآمدی عوض کرده و تیم ظریف را جایگزین کرده و آنها هم شرایطی بدتر از برجام قبلی را قبول کردند که فاجعه بار است حالا باید رهبر معظم و مجلس و شورای امنیت ملی و دولت شدیدا مراقب باشند که کلاه برجام ظریف دوباره به سر ملت و مملکت نرود که این بار هر گاه وشکایتی از هیچ بنی بشری و ارگانی نزد ملت پذیرفته نیست
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    البته آمریکا هم کشوری نیست که خیلی معطل این قضیه بمونه. خیلی ضرر میکنه ولی مسیرهای الترناتیو و جایگزین رو هم برا تعدیل شرایط داره بررسی میکنه. مثل نفت ونزوئلا. افزایش تولید عربستان و الجزایر و. ولی تیم مذاکره کننده ما تحت هر شرایطی نباید از خطوط قرمز کوتاه بیاد چه نفت ۳۰ دلار باشه چه ۲۰۰ دلار
  • محمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    مشکل همینه که تصمیم گیر ایران نیست
  • پیروزه IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    با بی تفاوتی از مسله اکراین باید بگذاریم تا موقعیکه شرایط مارا قبول کنند.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    ایران باید امضا رو بزنه چون جنگ اوکراین زود تمام میشه و باز ضد حالش مال ماست
  • مهدي IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    ايران انقلابي در مسائل راهبردي هوشمندانه ترين راه را برگزيده ...به مسئولان ارشد كشور اعتماد دارم
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    ان‌شاءالله دیگر از خطوط قرمز کشور عقب‌ نخواهیم نشست؛ اکنون مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است و بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    نباید به غربی ها فرصت داد.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    باور کنید اگه امسال امضا نکنیم خیلی زود آمریکا و اروپا به غلط کردن می افتند. ابوظبی و ریاض هم میخواند امتیاز بگیرند در مقابل واگذاری امتیاز نفتی به آمریکا. آن وقت ایران ... بعضاً حرفهایی گفته میشه که باورش سخته! عاجزانه از تیم مذاکره کننده تقاضای هشیاری دارم و این که بدانند در کجای بازی کلان در دنیا قرار گرفته ایم. بعد هم چه قراره واگذار بشه در برابر چی؟؟ اورانیوم‌هایی که در پاسخ به بدعهدی‌های آمریکا بالاتر از سطح مسخره برجام غنی شده دیگه تا ابد در ایران باید بمونه. هر وقت شما شهید فخری‌زاده را به این دنیا برگردوندید، خسارت این بدعهدی چند ساله را تام و تمام پرداخت کردید این اورانیومها یا سانتریفیوژهای مدرن به حالت قبل بر میگرده. اگر تمااااام تحریمها برداشته بشه و با راستی آزمایی 6 تا 12 ماهه موافقت بشه و تضمین صد در صدی داده بشه، نهایت کاری که ایران میتونه بکنه نگهداری از مواد غنی شده ""در داخل خاک ایران"" ولی با نظارت و شاید پلمپ آژانس هست. سانتریفیوژهای نسلهای جدید هم صرفاً ""خاموش"" میشوند (هرچند همان هم برای ماشینهایی که حداقل با سرعت 1000 دور در ثانیه میچرخه بدون آسیب نیست و تعدادی از آنها به هر حال در این پروسه آسیب میبینند). امیدوارم از همون سوراخ گشاد برجام دوباره گزیده نشویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس