کد خبر 1348952
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
بازنشستگی معلمان تا سن ۶۵ سالگی تعویق افتاد

نمایندگان وزارت آموزش و پرورش را مجاز کردند تا بازنشستگی معلمان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را در صورت رضایت معلمان تا سن ۶۵ سالگی به تعویق بیاندازد.

به گزارش مشرق، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با بندهای (ط) و (ی) تبصره ۹ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

جزییات تخصیص بودجه برای دانش‌آموزان مناطق محروم

براساس بند (ط) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛ به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۷-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی¬درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوط) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

براساس بند (ی) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛ وزارت آموزش و پرورش مجاز است بازنشستگی معلمان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را در صورت رضایت معلمان تا سن ۶۵ سالگی به تعویق بیاندازد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    خدایش خودتون بگید ۶۵ ساله توان جسمی و روحی تدریس داره!
  • معلم IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    به جای جذب نیروی جوان و متخصص و باهوش به عنوان معلم ادامه کار معلمان سنتی با بیش از ۵۰ سال سن و تفاوت نسل با دانش آموزان یعنی درجا زدن در تعلیم و تربیت !! واقعا این مسئله را نمایندگان نمیفهمند که تفاوت یک آدم‌متولد دهه ۵۰ و یا حتی ۴۰ با یک دهه ۷۰ را !! من متولد سال ۵۰ هستم و امسال بازنشسته میشوم خودم متوجه هستم که همکارم با ۳۰ سال سن چقدر در خلاقیت و روش تدریس از من جلوتر است!!!واقعا صرفه جویی در آموزش و پرورش خسارت بار است!!
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    مملکت دست کیه خدایا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس