پوتین خطاب به ماکرون: عملیات نظامی در اوکراین ادامه خواهد یافت

رئیس جمهور روسیه در جریان تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود به او گفت که عملیات نظامی در اوکراین تا زمان تحقق تمامی اهداف ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه امروز پنجشنبه با «ولادیمیر پوتین» همتای روسی خود گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات اوکراین رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید:

شورای حکام آژانس علیه روسیه قطعنامه صادر کرد

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور روسیه در جریان این تماس تلفنی به همتای فرانسوی خود صراحتاً گفت که عملیات نظامی نیروهای این کشور در اوکراین تا زمان تحقق تمامی اهداف ازپیش‌تعیین‌شده ادامه خواهد یافت.

ببینید:

فیلم/ پیشروری ارتش روسیه در مسیر رسیدن به کی‌یف

فیلم/ ناوگان نیروی دریایی روسیه در جنوب اوکراین

پوتین همچنین گفت: یکی از اهداف اصلی ما این است که اوکراین را به کشوری بی طرف تبدیل کنیم و در نهایت نیز به این هدف دست پیدا خواهیم کرد. هرگونه تلاش از سوی اوکراین برای به تعویق انداختن مذاکرات موجب می‌شود تا شروط مسکو برای برقراری آتش بس افزایش یابد.

رئیس جمهور روسیه در ادامه اظهاراتش افزود: روسیه آماده است تا مبارزه و نبردی طولانی با گروه‌های ملی گرا در اوکراین داشته باشد. علت این مسأله هم آن است که ما می‌خواهیم از ساکنان دونباس حمایت کنیم. وی تصریح کرد: نیروی هوایی روسیه تنها زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار می‌دهد و اماکن غیرنظامی را بمباران نمی‌کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 3
    احسنت به جناب پرزیدنت پوتین!! خسته نباشید، به امید موفقیت!!
    • US ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      1 1
      متاسفم ایرانی باشید و از قاتل و قصابی دیوانه حمایت کنید. یا مزدوری یا نمی فهمی متاسفم. مردم اوکراین و جهان چنان درسی به این پوتین روانی خواهند داد که عبرت بگیرد. تا الان 5 هزار سرباز کشته شده است. قتلگاه روس های خبیث اوکراین است. گرگ ها بجنگید. مرگ برپوتیم مرگ بر عرب وحشی
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      0 0
      پاسخ به "متاسفم ایرانی باشید": والا شما که ایرانی نیستید از اون پرچمی که چسبیده بهت معلومه. قاتل و قصاب همون صاحاب اون پرچمی هست که با نظرت ثبت شده.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 0
    بعیده ارتش روسیه تا چند روز آینده فاتح کیف شود، بیشتر تجهیزات زرهی ارتش روسیه به علت نبود پشتیبانی لجستیکی متوقف شده اند. غربی ها هم در حال تجهیز گسترده اوکراینی ها به موشک های ضد زره و ضد هوایی هستند. ارتش روسیه باید مانع ورود هواپیماهای ترابری کشورهای غربی به اوکراین شود و غرب اوکراین هم باید اشغال شود تا مانع ورود کامیون های حامل تسلیحات از اروپا شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس