کد خبر 1347329
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
ژاوی

ژاوی، سرمربی بارسا دو روز پیش در مونیخ با ارلینگ هالند ملاقات داشته است.

به گزارش مشرق، اخبار حاکی از آن است که بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند در تابستان امسال فعال می‌شود و به همین علت باشگاه‌های بزرگ از همین حالا برای جذب این بازیکن گلزن وارد عمل شده‌اند. با توجه به احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، نام این باشگاه نیز در بین تیم‌های خواهان ارلینگ هالند دیده می‌شود. 

ارلینگ هالند، ستاره نروژی و جوان دورتموند سه‌شنبه بعدازظهر در مونیخ دیده شد تا شایعات در مورد انتقال این بازیکن به پرافتخارترین تیم آلمان به‌سرعت افزایش یابد. اما طبق گزارش نشریه بیلد، این سفر هیچ ربطی به باشگاه بایرن و مذاکرات این تیم با ستاره دورتموند نداشته و ارلینگ هالند به دلیل دیگری راهی این شهر شده است. در واقع ارلینگ هالند بابت درمان مصدومیت خود راهی مونیخ شده و باشگاه دورتموند نیز به‌طور کامل در جریان این سفر قرار داشته است.

نکته جالب اما استفاده ژاوی هرناندز، سرمربی و جوردی کرویف مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا از حضور هالند در مونیخ برای گفت‌وگو با او بود. طبق ادعای "اسپورتیو کاتالونیا"، سه شنبه گذشته ژاوی از تعطیلی تمرین بارسا استفاده کرد و همراه با کرویوف راهی مونیخ شد تا با ستاره نروژی دیدار کند.
 

رسانه‌های مادریدی خبر از پاسخ مثبت هالند به رئال داده‌اند ولی ژاوی قصد ندارد فرصت جذب هالند را به‌راحتی از دست بدهد و خودش شخصا دست به‌کار شده تا هالند را از رفتن به رئال منصرف کند. او در این ملاقات از پروژه جاه‌طلبانه بارسا برای سال‌های پیش رو صحبت کرده و اینکه هالند چه جایگاهی در تاکتیک‌هایش خواهد داشت.

ستاره نروژی حالا در سه راهی، رئال، سیتی و بارسا گیر کرده و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس