کد خبر 1347234
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کومان: لاپورتا به من اعتماد نداشت/ رفتن مسی از بارسلونا عجیب بود

سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا با انتقاد شدید از تیم مدیریتی این باشگاه گفت: چند ماه قبل به بهانه مشکلات مالی اجازه دادند تا «مسی» به‌راحتی از بارسلونا برود.

به گزارش مشرق، «رونالدو کومان» هلندی پس از گذشت تنها چند هفته از آغاز فصل جاری هدایت از بارسلونا کنار رفت و جای خود را به «ژاوی» داد.

این مربی هلندی در گفت‌وگویی به انتقاد شدید از «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت: در زمان «لاپورتا» انتخاب نشده بودم و از همان روز که رئیس شد هیچ ارتباطی بین ما وجود نداشت و متاسفانه حمایتی نیز دیده نشد.

وی افزود: لاپورتا بارها به من گفت که ژاوی مربی بارسلونا نخواهد شد چراکه تجربه کافی ندارد. اصلا دوست ندارم دیگر مدیران متظاهر را ببینم. برای همین بازگشت به نیوکمپ برایم بسیار دشوار است.

این مربی ادامه داد: مربی باید از سوی مدیران باشگاه حمایت شود اما در بارسلونا به من وقت ندادند در حالی‌که از ژاوی به خوبی حمایت کردند. در ابتدای فصل بسیاری از بازیکنان ما مصدوم بودند اما اکنون با خریدهای متعدد شرایط تیم خوب شده است.

کومان در خصوص جدایی مسی، توضیح داد: مدیریت اعلام کرد به دلیل مشکلات شدید مالی چند بازیکن که حقوق بالایی دارند باید جدا شوند. به همین دلیل مسی رفت و این اتفاق برایم بسیار عجیب بود. از رفتن او فقط چند ماه می‌گذرد اما حالا مدیران بارسلونا برای خرید یک بازیکن جوان و معمولی ۵۵ میلیون یورو خرج می کنند اما ابتدای فصل و در زمان حضور من، مسی را ناباورانه از دست دادند.

وی گفت:‌برای موفقیت باشگاه خیلی تلاش کردم اما شرایط فراهم نبود. اکنون خوشحالم که بارسلونا به شرایط مناسب نزدیک شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس