کد خبر 1348489
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
ستاره نروژی دورتموند گزینه منچسترسیتی

پپ گواردیولا به منچسترسیتی اطلاع داده که مهاجم می‌خواهد و این درخواست می‌تواند باعث شود که منچسترسیتی هم به شکلی جدی برای رقابت در جذب ارلینگ هالند، ورود کند.

به گزارش مشرق و به گزارش تلگراف، منچسترسیتی در تابستان گذشته تلاش زیادی برای خرید هری کین انجام داد اما تاتنهام با تمام پیشنهادهای سیتی مخالفت کرد. منچسترسیتی در این فصل بدون مهاجم نوک تخصصی بازی می‌کند اما پپ گواردیولا به سران منچسترسیتی اطلاع داده که برای فصل آینده مهاجم نوک می‌خواهد. ارلینگ هالند، مهاجم ۲۱ ساله دورتموند، یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا است و با ۷۵ میلیون یورو در بازار در دسترس است. تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برای خرید این مهاجم نروژی، جدی هستند. حالا منچسترسیتی هم می‌خواهد به شکلی جدی به کورس رقابت برای خرید هالند وارد شود

پپ گواردیولا پیش از رویارویی حساس با منچستریونایتد، علنا تمایل خود برای جذب یک مهاجم نوک تخصصی را ابراز کرده است:

این باشگاه قطعا به یک مهاجم نیاز دارد. با این حرف شما که می‌گویید ما بدون مهاجم نوک فوق‌العاده بازی می‌کنیم، موافق نیستم. چون برنده می‌شویم، این حرف را می‌زنید. اگر پیروز نشویم، همین شما می‌گویید منچسترسیتی به مهاجم نیاز دارد. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند و ما هم در نهایت باید خودمان را با همین بازیکنان تطبیق دهیم. ما در این فصل با وضعیت خودمان را وفق داده‌ایم و هرگز شکایتی نداریم.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس