کد خبر 1342918
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
مشکل ماجدی حل شد/ در حساب فدراسیون فوتبال ۱۶۰ هزار تومان بود!

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکل میرشاد ماجدی برای حضور در فدراسیون فوتبال حل شده و با سازمان بازرسی در این باره جلسه ای داشتیم. 

به گزارش مشرق، احسان اصولی امروز سه شنبه در مورد آخرین اتفاقات فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه از اختیار خود برای عزل موقت عزیزی خادم استفاده کرد و در مجمع که اردیبهشت است این تصمیم هیات مدیره را رد یا قبول کند که البته فضای مجمع، تایید هیات رئیسه است.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماه اخیر به آقای عزیزی خادم بارها به وی مسائل را گوشزد کردیم و موارد زیاد است. یکی از ابزار شفافیت مالی در فدراسیون به عنوان یک مجموعه گسترده است.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که با برنامه انتهای الوند شبکه دو صحبت می کرد، توضیح داد: اولین جلسه هیات رئیسه بود که از وی خواستیم روی بودجه تمرکز کند. سال مالی فدراسیون تا ۳۱ تیر است و خواستیم این بودجه به هیات رئیسه بیاید و به مجمع برود و وی مکلف بود سر سه ماه این مجمع را برگزار کند اما وی اینکار را انجام نداد.

اصولی یادآور شد: ما می خواستیم بودجه به تصویب برسد تا فعالیت ها و پیش بینی های فدراسیون در چارچوب این بودجه باشد و معیار مشخصی وجود داشته باشد اما اتفاقی رخ نداد.

وی گفت: هیات رئیسه براساس اساسنامه، بالاترین رکن اجرایی فدراسیون است و مسئولیت همه مسائل در فدراسیون متوجه هیات رئیسه و رئیس فدراسیون است اما تصمیمات و دریافت ها و پرداخت هایی انجام می شد که ما از آن بی اطلاع بودیم.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: می گفتند فدراسیونی را تحویل گرفتیم که چای خشک نداشت و آنرا ثروتمند کردیم اما وقتی ما حساب ها را چک کردیم دیدیم در یک حساب ۱۶۰ هزار تومان، در یک حساب ۳ میلیون بود. یکی از دلایلی که هیات رئیسه به این جمع بندی رسید این بود که صداقت و شفافیت در گفتار و عمل دیده نمی شد.

اصولی تاکید کرد: اساسا نباید در هیچ چیزی دچار افراط شد عزیزی خادم تلاش خود را کرد اما مسیری که رفت اشتباه بود. برخی دوستان خیلی احساسی برخورد می کنند و طبیعی است یک مدیر می آید و یک مدیر می رود و این اتفاق کاملا سازمانی است.

بیشتر بخوانید:

با هدف کمک به فوتبال ملی به فدراسیون رفتیم

وی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در هیات رئیسه اعتراض داشتیم این بود که فدراسیون جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید بیشترین تعامل را با ظرفیت های داخلی داشته باشیم. متاسفانه کسی که منصوب فدراسیون بود در یک برنامه با چه الفاظی با نمایندگان مجلس برخورد کرد.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اخیرا جلسه ای با نمایندگان مجلس داشتیم و فضای همراهی و کمک از سوی مجلس و دولت ایجاد شد و شب گذشته به این نتیجه رسیدیم که حساب خالی فدراسیون پر شود و بخشی از هزینه ها برای اعزام به کره پوشش داده شود و این مساعدت به اعضای هیات رئیسه نیست و کمک به فوتبال ملی است.

اصولی توضیح داد: اساسنامه ما باید تا ۱۰ اسفند ارائه شود و باید با فیفا مذاکره کنیم تا زمان بیشتری بگیریم و ساختارهای حقوقی کشور را برای فیفا توضیح دهیم. برخی دوستان حرف هایی را می زدند که می ماندیم؛ نمی دانم چرا نزدیک شدن به دولت و حاکمیت را اینگونه می دانند. خطر تعلیق داشت جدی می شد اما این موضوع را حل می کنیم. شیخ سلمان با اقای ماجدی تماس گرفت و تصمیم ما را تایید کرد. ما باید با ای اف سی ارتباط بگیریم و متاسفانه این ارتباط مخدوش شده بود.

وی افزود: قالب فعالیت میرشاد ماجدی براساس تشکلات اداری دولتی است و حضور وی در فدراسیون مشکلی ندارد و با سازمان بازرسی نیز جلسه ای در این باره داشتیم. دیروز شنیدم که خورشیدی استعفا داده و مکتوب چیزی را ندیدم. امروز و فردا در این باره تصمیم میگیریم.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار بود فدراسیون چابکسازی شود اما نزدیک به ۷۰ درصد افزایش نفرات داشتیم و بخشی از این خانم ها و آقایانی که در دوره عزیزی خادم اضافه شدند خودشان رفتند و ما دقیقا نمی دانستیم کارشان چیست.

اصولی گفت: متاسفانه یکی از ایرادات بزرگ که بارها به عزیزی خادم تذکر دادیم مربیان تیم ملی بود. مهدوی کیا، شمسایی، صانعی، خانم سلیمانی مشکل قراردادی نداشتند و این مسیر روالی دارد. این مربیان کار خود را آغاز کردند اما قرارداد نداشتند. با مهدی مهدوی کیا صحبت کردیم و ایشان درخواست کرده قرارداد را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کند. تصمیم نهایی با مهدی مهدوی کیا است.

وی درباره ماندن اسکوچیچ در تیم ملی نیز افزود: تیمی که نتایج درخشان گرفته مورد حمایت هیات رئیسه و فدراسیون است و امیدوارم دو بازی پیش رو را هم ببریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس