اصولی: اگر فیلمی از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دارید، منتشر کنید/خشت کج اول را همین‌ها گذاشتند

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:‌ اگر فردی که ادعا می‌کند فیلمی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد آن را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دهد و منتشرش کند.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در واکنش به صحبت‌های داریوش مصطفوی یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: این فرد  اظهاراتی را مطرح کرده و اتهاماتی را متوجه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کرده که مبنا و اساسی ندارد و اساس تمام این اظهارات تکذیب می‌شود. او مدعی است فیلمی از اعضای هیأت رئیسه در اختیار دارد که اگر واقعاً چنین است او این فیلم را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دهد و منتشرش کند. من به عنوان سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گویم چنین اظهاراتی اصلاً حقیقت ندارد.

وی افزود: کسانی که ضربات و لطمات زیادی به فوتبال ما وارد کرده‌اند چه زمانی خودشان مسئولیت داشتند و فعالیت می‌کردند و خشت اول کج را در دوران همین دوستان گذاشته شد، چه اخیراً که منجر به حذف دو باشگاه  استقلال و پرسپولیس از آسیا شد و حتی منجر به رأی تعلیق کمیته صدور حرفه‌ای فدراسیون فوتبال شد. او با این حرف‌های بی‌پایه و اساس می‌خواهد فرار رو به جلو کند اما اقدامش بدون پاسخ نخواهد بود. فدراسیون یک نهاد حرفه ای است و به این بحث رسیدگی می‌کند. اگر سند و مدرکی در اختیار دارد باید به افکار عمومی، رسانه و مراجع ذی‌صلاح ارائه کند اگر ندارد که من صددرصد می‌گویم صحبت‌هایش کذب است که باید به آن رسیدگی شود. من خودم در تمام این مراحلی که رخ داد در فدراسیون فوتبال حضور داشتم و چنین چیزی را ندیده‌ام و نشنیده‌ام.

اصولی گفت: رسانه‌هایی از این بحث‌ها استقبال کرده‌اند که هیچ رویکرد دوستانه و صلح‌جویانه و همراهی با ما ندارد حاصل این گفتار فقط ضربه به فوتبال است. اینها دشمن ما محسوب می‌شوند. رسانه‌هایی که این حرف‌ها را می‌گردانند و به آن توجه می‌کنند که در سال‌های سال با مردم و فوتبال ما رویکرد خصمانه‌ای داشته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس