کد خبر 1342577
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
عضو هیئت مدیره استقلال: مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا نمی‌دهد/ ماجدی خاک خورده فوتبال ایران است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد، بحث استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال خط و خطوط فضای مجازی است.

به گزارش مشرق، محمد مومنی، درباره انتخاب میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ماجدی خاک خورده فوتبال ایران است. همه آنهایی که تا دیروز بر مسند کار بودند و برنامه‌های فوتبال را پیاده می‌کردند بدون توجه به تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تیم خاصی کار نکرده و برای فوتبال ایران کار می‌کردند. اینکه فوتبالیست سابقی مثل ماجدی به مدارج عالی رسیده است و می‌خواهد از کیان فوتبال ایران دفاع کند، قابل تقدیر است. او حس فوتبالی هواداران استقلال و پرسپولیس را می‌فهمد و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها آنها را لحاظ کند. این مسئله می‌تواند برای سپاهان، نساجی و هر تیم دیگری نیز لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نباید اَنگ حمایت از تیمی خاص را به ماجدی زد، افزود: ماجدی برای تیم ملی و استقلال بازی کرده است و حق دارد در تصمیم‌گیری‌های فوتبال نقش داشته باشد. در ابتدای صحبتم گفتم کسانی هم تا دیروز در مسند کار بودند، برای فوتبال ایران کار می‌کردند، از جمله ابراهیم شکوری. ماجدی با ابزار بالاتر و با داشتن دکترای تربیت بدنی در فدراسیون حضور دارد و از همه مهمتر به زبان انگلیسی مسلط است. کمتر کسی از رؤسای فدراسیون در این زمینه مثل ماجدی مسلط به زبان انگلیسی هستند. ماجدی در همه حیطه‌ها کار کرده است و توانایی‌اش را دارد.

بیشتر بخوانید:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برخی‌ها از محدودیت‌های کاری ماجدی صحبت می‌کنند. من اداری هستم و می‌دانم هر شخصی می‌تواند مأمور به مدیریت در سازمانی باشد. شاید خیلی‌ها بگویند فدراسیون نهاد غیردولتی است، ولی راه‌های اداری حتماً به ماجدی این موقعیت را می‌دهد تا در فدراسیون فوتبال به هدف رسیدن نظام جمهوری اسلامی کارش را پیش ببرد. رئیس جمهور تأکید کرده بود هر کسی در هر جایی که حضور دارد باید در رشته تخصصی خودش کار کند. ایشان گفته بود ورزش را به دست اهالی ورزش بسپارید. انتخاب ماجدی در راستای اهداف شعارهای رئیس جمهور و اهدافی که نظام در سر دارد، خواهد بود.

مومنی درباره بحث موضوع سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت: متأسفانه می‌بینیم که بحث سربازی دو بازیکن استقلال را گردن تیمی مثل فجرسپاسی شیراز می‌اندازند. فکر نمی‌کنم آنقدری که دیگران دنبال موضوع سربازی دو بازیکن استقلال هستند، شیرازی‌ها دنبال آن باشند. بچه‌های شیراز اخلاق‌محور هستند، ولی شیطنت‌هایی از دیگران می‌بینیم که از تیم بزرگ و خوب شیراز استفاده می‌کنند تا به استقلال ضربه بزنند. مدیریت باشگاه کاملاً در این زمینه باهوش است و نمی‌گذارد حق استقلال تضعیف شود. این موضوع نیز ختم به خیر خواهد شد، چون استقلال راهکارهای قانونی‌اش را به دست آورده و در مراجع ذیصلاح پیگیر است.

وی در واکنش به شایعه استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال با سرباز شدن یزدانی و مرادمند تصریح کرد: اولاً مجیدی استعفا نمی‌دهد، دوم اینکه اینها خط خطوطی است که در فضای مجازی منتشر می‌شود تا آرامش بازیکنان به‌هم بریزد و خودشان به جایی برسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 1
    وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روزهای ورزش کشور است. این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند چرا که از فرصت قانونی داشته شده به عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا این زمان به تعویق انداخته اند. اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده است تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و براین اساس نامه نگاری‌های در این زمینه انجام داده است. پیگیری از مسئولان حاکی از آن بود که این دو بازیکن دیگر هیچ فرصتی برای بازی در باشگاه استقلال نداشته و باید خود را برای خدمت وظیفه معرفی کنند. امروز نیز کسب اطلاع شد سیاوش یزدانی و حسین مرادمند فقط تا فردا مهلت دارند که خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند در غیر این صورت مشمول غایب تلقی شده و اجازه بازی در هیچ تیمی را نخواهند داشت.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 1
    روباه رو گفتن شاهدت کیه؟ گفت دمم!
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 1
      ییا ولی قراره ماهی یه بار قهر کنه استعفا بده خخخخخخ
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    همه جا پارتی بازی و قانون گریزی ، اونقدر زیاد شده که دیگه هیچکس خجالت هم نمی‌کشه که دیگران ممکنه بفهمند ، مهم اینه که من کارم راه بیافته چطور ؟ مهم نیست پارتی بازی ، ژن برتری ، آقا زاده ای و .... وقتیکه برای دیگرانه آخه و بد هست اما برای ما خوب هست نگاه کنید چرا این افراد در خارج از کشور موفق نمی‌شن؟ چون اونجا قانون هست وقتی که ای اف اسی استقال پرسپولیس رو خط زد هیچ کاری نتونستند انجام بدند نه با وزیر و نه با پارتی بعد انتظار داریم مملکت خوب و عالی باشه
  • شیشتقلال IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    1 0
    مرد استعفاها دوباره شروع کرد...وسط فصله به یاد بازی کردنش قصد رفتن داره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس