مرادمند و یزدانی بازی کنند فجر سپاسی شکایت می کند/ شاید مجیدی سربازهایش را بازی ندهد

با توجه به اوضاع سربازهای تیم فرهاد مجیدی حضور سرباز های استقلال در دیدار مقابل فجر در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در حالی که طی یک ماه اخیر صحبت های مختلفی درباره وضعیت خدمت نظام وظیفه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در رسانه های ورزشی مطرح بود در روزهای گذشته از سوی مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد که این مشکل برطرف شده و بازیکنان استقلال مشکلی برای همراهی تیم خودشان در دیدارهای این تیم نخواهند داشت.

در همین ارتباط فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد طبق قوانین موجود درخواست تعویق حضور محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی برای انجام خدمت اجباری سربازی را مطرح و تایید مسئولان ذیربط را اخذ کرده‌اند. او تأکید داشت که دنبال گرفتن معافیت نیستند و فقط قصد به تعویق انداختن زمان حضور این دو نفر را دارند.

همچنین محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در این باره به خبرورزشی گفت: "مدیران باشگاه بر اساس قانون نظام وظیفه در حال رفع این مشکل هستند و از این بابت هیچ جای نگرانی برای هواداران تیم وجود نخواهد داشت".

این مسائل تا صبح روز یکشنبه (اول اسفند ماه) همچنان با گمانه زنی های مختلف از سوی رسانه‌های ورزشی با این پیش زمینه ذهنی که مشکل دو بازیکن مشمول خدمت استقلال در حال برطرف شدن است ادامه داشت تا اینکه برخی از مسئولان حوزه نظام وظیفه با اشاره به کافی نبودن مدارک ارائه شده از سوی باشگاه استقلال برای تعویق سربازی این دو بازیکن، اعلام کردند وضعیت خدمت سربازی مرادمند و یزدانی هنوز به طور قطع مشخص نشده.

موضوعی که مدیران استقلال را به واکنش واداشت تا با تهدید دیگر باشگاه‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، ادعا کنند آنها نیز اسامی بازیکنان سرباز دیگر تیم ها که با چنین شرایطی برای باشگاه های شان به میدان رفته اند را اعلام می‌کنند. پرویز مظلومی یکی از همین افراد بود که رسما این مطالب را عنوان کرد.

این کشمکش در حالی صورت گرفته که استقلال هر ساعت، به بازی حساس و پیش رویش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز نزدیک می شود. همان تیمی که فوتبالیست های سرباز دوست دارند دوران خدمت سربازی شان را در آن تیم سپری کنند تا هم در لیگ برتر باشند و هم دوران خدمت سربازی شان را پشت سر بگذارند. چون در غیر این صورت باید به تیم‌هایی مثل نیروی زمینی یا ملوان در دسته های پایین تر منتقل شوند. گفته می شود کادرفنی استقلال در ارتباط با بازی دادن یا ندادن به این دو نفر  بازی بعدی منتظر تأیید کادر مدیریتی باشگاه هستند.

حالا و در فاصله کمی تا بازی آبی پوشان تهرانی و زردپوشان شیرازی تکلیف این دو بازیکن هنوز مشخص نشده و حضور یا عدم حضور آنها در دیدار مقابل نماینده شیراز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال اعلام می کنند این احتمال وجود دارد که در صورت مسجل نشدن رفع مشکل خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، به محض حضورشان در دیدار مقابل فجرسپاسی، باشگاه شیرازی با هر نتیجه ای پس از پایان این دیدار شکایتش را به کمیته انضباطی ارائه خواهد کرد.

ناگفته نماند؛ طبق اعلام قبلی سازمان نظام وظیفه این دو بازیکن از تاریخ اول اسفند ماه مشمول محسوب شده و باید خودشان را به مراکز انتظامی یا تیم‌های نظامی معرفی می کردند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مجتبی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    51 19
    انسانیت یعنی شرافت داشتن، مرادمند 1 دقیقه تو تیم ملی بازی کرده، که براش نامه سرباز قهرمان زدند. یعنی سیاوش یزدانی حتی موقع محرومیت کنعانی زادگان هم بازی بهش نرسید. این قهرمانه الان؟؟؟ عالیشاه و نوراللهی با چشمان اشکبار نرفتند خدمت . آنها ارزش نداشتند. خواهش ما برقراری عدالت برای همه است. سپاس
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 6
      چشمان اشک بار خاک تو سرت
    • احمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 14
      راست میگی عدالت باید برای همه رعایت بشه. طارمی به اعتراف خودش در تلویزیون با قرار داد جعلی برای شما بازی کرد پس طبق قانون و عدالتی که گفتید تشریف ببرید دسته 2
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      3 11
      به تیم ملی دعوت شده مس بازیکن ملی محسوب میشه.قانون فرقی بین بازیکن ترکیب تیم ملی و بازیکن نیمکت نشین قائل نیست. کار تاج کاملا قانونیه. اون زمان که با بابامسعود پنج سال پشت سر هم قهرمان میشدید باید شرافت به خرج میدادی. تو نرونده جعل معافیت وحید امیری دنبال شرافت و انسانیت برو
    • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 2
      شرافت از نظر پرسپولیسی های عزیز همان است که صرفا منافع حق یا من غیرحق پرسپولیس را تامین نماید ورنه شرافت نیست.... عمریست با حربه و فریب تیم پرسپولیس سر پا مانده هیچ کس هیچ احدی حق اعتراض یا اظهارنظر ندارد ولی کافیست حتی به حق خواسته ای از سوی دیگر تیمها مطرح شود با تمام ابزارها به مخالفت و اعتراض بر میخبزند ... البته بنده در واقعه ی کنونی اعزام به سربازی بشرط اعمال برای همه ی تیمها موافقم
  • ali IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    8 1
    قانون برای همه باید اجرا بشود من بعد از فارغ التحصیلی دانشگاه رفتم چه فرقی با این دو تا هست همه ما پسر ها میرویم در همین کره جنوبی ابتدای شیوع کرونا سون بازیکن تانتهام رفت همه میروند نکنه اینها برنده های توپ های طلا جهان هستند
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 3
      تو رفتن و نرفتنت واسه کسی مهم نبود یه ملت میشینن پای بازیهای این دو عزیز. همین الان توی لیگ خیلیا طبق این قانون در حال استفاده از معافیت هستن و دارن بازی میکنن.
  • ss IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 7
    رامین رضائیان و پاکدل ازتیم پیروزی هم سربازن
    • شیشتقلال IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      3 3
      خب دعوا نداره که...سردار آجرلو که دستش تو کاره...پیگیری کنه این موضوع رو و ثابتش کنه این دو نفرم باید برن خدمت. مگه کسی گفت بازیکن پرسپولیس مصونیت داره استقلال نه...سیاوش یزدانی با جعل مدرک داره بازی می کنه...به خودت زحمت بده برو تو سایت سنجش و مدارکی که به اونجا ارائه کرده رو ببین. تو اینترنت سرچ کنی مشخصاتش میاد. با تاریخ تولد 70 کسی نمیاد بالا ولی با 69 میاد. وقتی فرار از خدمت داره دلت باید به حال خودت بسوزه.. نه اینکه بخوای سرپوش بزاری به کاراش
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 2
    فوتبتل پاک ! خواهشا بذارید یه سری از کلمات و عبارات که ارزش داشتند را بی ارزش نکنییم. و پارسی را پاس بداربم. به عمل کار براید نه به سخندانی ۰ بعدش هم بالاتر از قانون نباید باشد.
  • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    10 2
    اسدقلال لیگو با کثافتکاریاش به گند کشیده چرا چون سوگولی وزارته
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 2
      اون لنگه که کل ورزش مملکتو به گند کشیده. هر جا جعل و ساد و تبانی رو بگیری بری میرسی به لنگ و لنگی
  • میهمان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    8 2
    اگر این 2 نفر فردا بازی کردند نتیجه 3 برصفر باید اعلام وتیم استقلال جریمه ومحروم گردد . قانون برای همه یکسان است ، تمام ....
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 2
      بسوز که هیچی اندازه سوزش لنگیا لذت نداره خخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 7
    فجر شکر زیادی خورد
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    5 1
    آقا اینها مثل نتایج بازی هایشان احتمالاً کدخدا را دیدند که با اطمینان دفاع وسط جذب نکردن ، حالا ببینیم یک مرد پیدا می شود که قانون را برای همه یکسان اجرا کند.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    3 1
    تو این مملکت قانون معنی ومفهوم ندارد اگر بخواهند کاری بشود می شود ونخواهد بشود نمی شود بستگی به میزان عشق مسئولین ودل مسئولین است ؟..
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 3
    تا وقتی که آجرلو و سجادی و اعضای فدراسیون هستند بازیکنان استقلال سرباز نخواهند شد
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 2
      پس زنده باد آقای آجرلو
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 2
    تیم فراقانونی از همه جور رانت و پارتی استفاده میکنه و بقیه تیمها مظلوم و محروم
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    5 4
    هر طوری هست میخوان استقلالو قهرمان کنند، اما بار کج به مقصد نمیرسه.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 1
      اینا نمیخوان بذارن پیروزی قهران شه. خخخخخخخخخ . بازیکن خودمونو بخوایم بازی بدیم میگن اینا میخوان استقلالو قهرمان کنن خخخخخخخخخخخخ
  • شیشتقلال IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 2
    در جواب احمد: خوشگل پسر طارمی بعد از اون افتضاح هم خودش محروم شد هم پرسپولیس...منتها با شما بی منطقی ها نمیشه بحث کرد. چون سرتونو مث کبک میکنید تو برف. در جواب 08:31...عزیزم همین الانش بدون سلطانیفر اگر امتیاز اهدایی کمیته انضباطی بهتون نبود پایین تر از ما بودید. پس لطفا از فرافکنی دست بردارید
    • محمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      با دو امتیاز چطور حساب کردین؟ اشتپ شد داداش؛ در هر حال لنگ زیرمونه
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    1 2
    حرف زدن از عدالت توسط تیم پیروزی و هوداراش مضحک ترین جک قرن با اختلاف خواهد بود ..... چطور شما میتوانید از عدالت حرف بزنید در حالیکه ۸ سال فوتبال را به تباهی کشاندید ؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس