کد خبر 1342558
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
فارس من|وضعیت سربازی دو بازیکن استقلال تعیین تکلیف شد/ فردا آخرین مهلت برای معرفی است

فردا آخرین فرصتی است که دو بازیکن استقلال برای معرفی خود برای انجام خدمت سربازی دارند در غیر اینصورت مشمول غایب شده و دیگر حق بازی نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روزهای ورزش کشور است.

 این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند چرا که از فرصت قانونی داشته شده به عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا این زمان به تعویق انداخته اند.

 اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده است تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و براین اساس نامه نگاری‌های در این زمینه انجام داده است.

 پیگیری از مسئولان حاکی از آن بود که این دو بازیکن دیگر هیچ فرصتی برای بازی در باشگاه استقلال نداشته و باید خود را برای خدمت وظیفه معرفی کنند.

 امروز نیز کسب اطلاع شد سیاوش یزدانی و حسین مرادمند فقط تا فردا مهلت دارند که خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند در غیر این صورت مشمول غایب تلقی شده و اجازه بازی در هیچ تیمی را نخواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قاسم نوروزی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 1
    میرود
  • ورزشی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 0
    سلام ، این دو بازیکن به خدمت مقدس سربازی بروند ، آقای فرهاد مجیدی قهر می کنه باز هم ...
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 2
    هر طوری هست میخوان استقلالو قهرمان کنند، اما بار کج به مقصد نمیرسه.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 1
    تیم فراقانونی از همه جور رانت و پارتی استفاده میکنه و بقیه تیمها مظلوم و محروم
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 1
    آجرلو تابت کرد چگونه میتوان تبعیض سربازی را با قدرت و نفوذ در ایران اجرا کرد. نظام وظیفه با آبروی خود بازی کرد و این نفوذ را پذیرفت. فدراسیونی که با صدور کارت غیرقانونی از مجازات در می‌رود و امتیاز یک تیم را به برخی تیم ها واریز میکند. باید دید امتیازات این تیم خاص را نیز کسر و به دیگران می‌دهد؟ هرگز! مادامیکه نفوذ و قدرت باند ها بر سیستم این کشور ادامه دارد وضع اسفناک کشور تغییر نمیکند.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 1
    آقا اینها مثل نتایج بازی هایشان احتمالاً کدخدا را دیدند که با اطمینان دفاع وسط جذب نکردن ، حالا ببینیم یک مرد پیدا می شود که قانون را برای همه یکسان اجرا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس