کد خبر 1342068
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
مدافعان استقلال باید به سربازی بروند / آخرین تلاش مدیران باشگاه در خصوص یزدانی و مرادمند

از مدتی قبل بحث خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی؛ دو بازیکن استقلال مطرح شد، بنابر ادعاهای صورت گرفته این دو بازیکن باید به خدمت سربازی اعزام می‌شدند اما این اتفاق صورت نگرفت.

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها مدعی هستند تعویق خدمت سیاوش یزدانی  و محمدحسین مرادمند حق قانونی آنها و این باشگاه است؛ در حالی که بسیاری معتقدند مدافعان استقلال باید در همین مقطع، راهی خدمت سربازی شوند همچنین مطرح شدن مباحثی درباره تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، واکنش‌ها و حواشی زیادی را در پی داشته است.

با وجود تمام این واکنش‌ها و حواشی به وجود آمده در بحث خدمت سربازی دو بازیکن استقلال، باشگاه استقلال اعلام کرد که نامه‌نگاری‌ها برای به تعویق افتادن سربازی دو بازیکن استقلال انجام شده و منتظر پاسخ این نامه‌ها است.

بیشتر بخوانید:

استقلال هیچ موقع پایان خدمت جعلی نداشته

بنابر آخرین قوانین، خدمت وظیفه عمومی ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا ۳۰ سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا ۲۸ سال تمام می‌تواند به تعویق انداخته شود و این دسته از مشمولان سپس برای انجام خدمت دوره ضرورت، اعزام شوند و باشگاه استقلال نیز به همین قوانین موجود استناد کرده است.

آخرین پیگیری ها نشان می‌دهد که دو بازیکن مذکور تا به این لحظه باید به خدمت سربازی اعزام شوند هرچند که همچنان تلاش‌هایی برای تعویق خدمت آن‌ها در حال صورت گرفتن است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    18 17
    تلاش مافیای لنگی داره جواب میده. خبر ورزشی یکی از بازوهای فشار رسانه ای
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      16 12
      چيطوري كيسه كش
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      11 12
      تو چیطوری لنگی؟
    • 1358 IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      13 8
      اگه مافیا داشتیم که تو 5 سال 50 دفه اون پنجره بسته نمی شد. مهرداد پولادی که دی ماریا رو توی 2014 از جریان بازی خارج کرد کسی به عنوان سرباز قهرمان نشناخت و تو اوج فوتبال به این دلیل و اشتباه خودش بازیش تموم شد. بعد این بنده خداها سرباز قهرمانن! خودتون خنده تون نمی گیره. دونده آبی بد داره می دوئه برای قهرمانی تون... ولی می ترسم مثل شاه تون اخر مسابقه اونم دوپینگی دربیاد و ببینن جک 3d زده!
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      9 5
      قانون برای همه یکسانه، اینجا دیگه استیناف نیست!
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      2 5
      عجب! دقیقا چیکار باید کرد که شما اعتراض نداشته باشین؟ عمل به قانون هم که میخواد بشه، انگ مافیا رو میزنن. اصلا میخواید قانون رو هم بدیم شما بنویسید؟
  • علیرضا عربیان IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    10 2
    همه باید یکسان باشند اگه من رفتم سربازی باید اینا هم برن سربازی چون یه سری غرور های کاذب داریم که درسربازی ریخته میشه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    8 1
    خدمت سربازی وظیفه همه هست
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    4 5
    ۱۰ دقیقه بازی در تیم ملی مساوی با سرباز قهرمان هه هه هه
  • سجاد IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 0
    دبل هتریک متاسفانه از رگ گردن به همه شماها نزدیکه
  • حقیقت گو IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 2
    خدا رحم کنه ، این استقلال اگه چند هفته دیگه در صدر جدول بمونه آمار سکته قلبی و مغزی و قاط زدن مغزی و روانی سر به آسمون میزنه ،، تعداد زیادی لنگی که کیسه آبی‌ها به تنشون خورده و پوستشان را قلفتی کنده بدجوری به هول و ولا افتادن ، انگار نه انگار که کل دولت حسن کلید ساز پنج. سال تمام در حال دوخت و دوز لنگ بود و از ذوق ستاره گرفتن لنگ ، کل مملکت رو تعطیل کردن ولی بازم هیچی به هیچی !!! خخخخخ
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      2 0
      اینا هیچ دلیلی نیست برای در رفتن از سربازی. برادر من دکتری ریاضی محض داشت. خیلیا یادشونه تو دهه 70 یه سری رشته ها همون اول کنکور دکتری یه ضرب می رفتی و نزدیک 8 سال درس خوند. عین همه رفت 01 پادگان بعدش هم کار اداری دادن بهش ولی قشنگ 21 ماه خدمت کرد. الانم موری و سیا باید برن شده دسته سه زیرگروه بازی کنن... اره عزیزم پزشک متخصص هم میره سربازی چه برسه به این دوستان. یادم نرفته تو اوج وسط فصل نوراللهی و عالیشاه وبعد ماهینی رو از تیم پنجره بسته ما وزیر پرسپولیسی ! برد سربازی
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 0
      خیلی زیبا بود "کیسه آبی ها" روزمون و ساختی دوچرخه سوار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس