کد خبر 1341976
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تکلیف دو بازیکن سرباز استقلال امروز مشخص می‌شود

استقلالی‌ها امیدوارند تکلیف نهایی دو بازیکن سرباز خود را امروز مشخص کنند.

به گزارش مشرق، معضل بزرگی که باشگاه استقلال امروز با آن مواجه است، شرایط محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی آنها و خدمت سربازی است. در حالی که لیگ بیست و یکم در آستانه برگزاری هفته نوزدهم قرار دارد، باشگاه استقلال در تلاش است تا تکلیف این دو بازیکن را تا پایان فصل مشخص کند.

استقلالی‌ها که قبل در این خصوص نامه نگاری‌های مرسوم را انجام داده‌اند، امروز هم از طریق نمایندگان خود پیگیر شرایط این دو بازیکن در سازمان نظام وظیفه هستند و در صدد می‌باشند تا تکلیف نهایی این دو بازیکن را تا پایان وقت اداری امروز مشخص کنند.

استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه ۴ اسفند میزبان فجر سپاسی است که این بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی پوشان امیدوارند برای این بازی مهم امکان استفاده از این دو بازیکن را داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    4 0
    با تلاشهای صادقانه برادر آجورلو و همکاری نهادهای نظامی و انتظامی حل خواهد شد ؟!؟! اما خدا کنه گند یه فایل صوتی چند وقت دیگه در نیاد که یه مسئول داره توصیه می کنه سربازی بازیکنای کیسه را ماست مالی کنید ...قهرمانی پاکم آرزوست .... # افتضاح کمیته انضباطی # ، # افتضاح کمیته استیناف # ، # افتضاح داوری به نفع کیسه # ، # افتضاح آزمایشات کرونا کیسه و سازمان لیگ # ، # ..... سازمان نظام وظیفه # خدا کنه این آخری به تلاش سازمان یافته برای قهرمانی کیسه بعد از 10 سال اضافه نشه ....
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    4 0
    دست به دست هم دهیم به مهر # کیسه رو بعد از 10 سال قهرمان کنیم #
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    3 0
    یه عده میگن سلطانی فر پرسپولیسی بود ؟اگه بود چطور هر سال استقلال بازیکنای بهتری میگرفت؟ اگه بود چرا استقلال هر سال گرونترین تیم رو داشت و بالاترین پول رو میداد؟ چرا هیچوقت به تخلفات دبی و فرودگاه رسیدگی نشد؟ چرا پرسپولیس با ۸ بازیکن بزرگسال رفت فینال؟ پاداش اول پرسپولیس چه بلایی سرش اومد؟ از خدمات احمدی نژاد بگین به استقلال؟ اسم تیمتون استقلاله و مدیرعاملش نظامی دیگه مشخصه چی میشه
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    3 0
    سرباز شبه قهرمان نداریم.اولی6 دقیقه بازی کرده انهم چون بازی را برده بودیم بهش بازی رسید و گرنه عمرا بازی نمی کرد. دومی اصلا تیم ملی نبوده. قانونا اینها باید از یکم اسفند در تیمهای نظامی بازی کنند.اگر در استقلال بازی کنند. نتیجه بازی باید به نفع حریفان بشود. شتر سواری دولا دولا نمیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس