کد خبر 1342327
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
قصاص شوهر به خاطر قتل و دفن همسر در دیوار

مردی که متهم است پس از قتل همسرش جسد او را داخل دیوار خانه‌ اش دفن کرده بود به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، حدود دو سال قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم از روز قبل که از خانه خارج شد دیگر برنگشت، همه جا سر زدم اما کسی از او خبر ندارد.

در ادامه مأموران پلیس تحقیقات‌شان را آغاز کردند و سراغ خانواده زن جوان رفتند. اما آنها مدعی شدند ماجرای ناپدید شدن دخترشان زیر سر شوهرش است؛ چرا که آنها با هم بر سر مسائل مختلف بخصوص مسائل مالی اختلاف شدید داشتند و دخترشان قصد جدایی و طلاق داشته است، حالا هم اطمینان دارند دامادشان بلایی سر دخترشان آورده و با این شکایت قصد گمراه کردن پرونده را دارد.

پس از آن مرد جوان احضار و بازجویی شد، اما ادعا کرد که هیچ اطلاعی از همسرش ندارد.

در حالی که سرنوشت زن جوان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مأموران با بررسی بیشتر متوجه شدند کسی از سرنوشت زن جوان خبر ندارد، ضمن اینکه آخرین نقطه آنتن‌دهی تلفن‌همراه وی خانه‌اش بوده است.

در حالی که تحقیقات برای یافتن اطلاعی از زن جوان ادامه داشت، سرانجام پس از یکسال شوهر این زن لب به اعتراف گشود و در تشریح ماجرا گفت: مدتی بود به همسرم سوءظن پیدا کرده بودم تا اینکه تصمیم گرفتم او را بکشم.

روز حادثه پس از جرو بحث زیاد، شالش را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم، چون خودم بنایی بلد بودم جسدش را لای دیوار خانه گذاشتم و با سیمان و گچ رویش را پوشاندم و درز دیوار را به طور کامل بستم تا اثری از او باقی نماند.

پس از اعتراف هولناک مرد جنایتکار و اطلاع خانواده مقتول، این بار آنها با حضور در دادسرا عنوان کردند که دامادشان در مورد سوء‌ظن به همسرش دروغ می‌گوید و این موضوع را بهانه ساخته و فقط به خاطر اختلاف مالی دست به قتل زده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، مأموران سراغ محل دفن جسد رفتند و بقایای جسد را از دیوار بیرون کشیدند. پرونده پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و پس از آن متهم به جایگاه رفت و با قبول اتهام قتل عمدی همسرش، گفت: از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

قاضی از متهم پرسید: اگر قصدی نداشتی و پس از قتل پشیمان شدی چرا یکسال موضوع را پنهان کردی؟

متهم در حالی که سکوت کرده بود سرش را پایین انداخت و روبه خانواده همسرش گفت: شرمنده‌ام.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خ IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    21 2
    قتل عمداعدام بی معتلی
    • محققی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 14
      چقدرراحت حکم صادر میکنی شما نگران نیستی خداوند هم درمورد شمابدون هیچ گونه اغماضی برخورد کند درثانی معطلی نه معتلی
    • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      8 0
      بی معطلی.....
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      1 0
      درست است که بخشش در راه خدا کاری پسندیده و مورد رضای خداوند رحمان است و اعدام بدون معطلی هم در احکام اسلامی جایز نیست اما فکر نمی کنید آن خانواده در این یکسال بیخبری چه رنجی را متحمل شده اند؟!!!! باز خدا را شکر این بنده خدا با پشیمانی و بعد از یک سال اعتراف کرد و به لطف الهی ممکن است مشمول بخشش وغفران الهی در آخرت و یا حتی در دنیا قرار گیرد والا ممکن بود تا آخر عمر خانواده مقتول از سرنوشت فرزندشان مطلع نشوند !!!! همیشه باید این دعا را در دل و جان زمزمه کرد ، خداوندا ما را به آنی و کمتر از آنی به حال نفس اماره مان وامگذار . آمین یا رب العالمین. ضمنا اجرای احکام الهی اگر بر اساس شرایط دقیق اسلام صادر شود یک رحمت دنیائی و آخرتی است برای بندگان خدا ، تا از شدت گناهانشان کمی پاک شوند و خدای نکرده با شقاوت دل و نامه عمل سیاه در محضر خداوند سبحان حاضر نشوند که در غیر اینصورت و عدم پشیمانی ، مجرم دچار عذاب ابدی الهی که بسیار سخت تر از اعدام است خواهد بود. الله اعلم
  • جهودشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    6 4
    آقا این اعمال را رسانه‌ای کنید. از شبکه خبر پخش کنید و فرد را بلافاصله اعدام کنید. حتی در آمریکا جنایات در بخش خبری بازگو میشه. چرا همه چیز در این کشور عقب افتاده است؟ چرا کشور ما از مدرنیته و یادگیری عقب است؟
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 4
      ایا امریکای دارای رتبه برتر در میزان جرم و جنایت برای ما الگو باید باشه؟ خود روانشناسان خارجی می گویند نباید این اخبار را نشر داد چون باعث یادگیری مشاهده ای میشه مخصوصا در افرادی که امادگی دارند برای جنایت.
  • اعدام کنید . IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    6 1
    جالبه ،تهمت بزن وبکش ،خود شاکی وخود قاضی وخود مامور اجرای حکم.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 7
      در قانون ایران اگر بتونه ثابت کنه صرفا بر اساس شک به رابطه نامشروع( حتی شک اشتباه) و نه دلیل دیگر زنش را کشته، قصاص نمیشه.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 1
      فکر کنم اشتباه میکنید
  • محسن IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 5
    تو رو خدا خبرهای امیدوار کننده و خوب پخش کنید. هر روز حوادث عجیب و غریب میبینیم. چه فایده ای داره که ما این خبر رو بدونیم؟؟
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 2
    پلیس خانه را دیده و چطور متوجه دیوار نشده
  • MD ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 0
    شگردهای پلیس رو لو ندید
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    زود اجرای حم
  • مهدیار IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    الان مردا یاد گرفتن زنشون رو میکشن بعد میگن بهش شک داشتم تا خودشون رو آزاد کنن از قانون. اون طفلک هم مرده و نمیتونه از خودش دفاع کنه. به کجا رسیدیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس