کد خبر 1342328
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
مرگ

دو دخترعمو که برای تفریح به باغ زیتون رفته بودند، به طرز مشکوکی به داخل چاه ۹۰ متری سقوط کرده و جان‌ باختند. جسد این دو دختر با تلاش شش‌ ساعته امدادگران از عمق چاه خارج شد.

به گزارش مشرق، فائزه ۱۹ساله و جمیله ۱۴ساله با هم دخترعمو بودند. آنها و خانواده‌هایشان در شهر دبیران زرین‌دشت در جنوب‌شرقی استان فارس زندگی می‌کردند. آنها با هم ارتباط خوبی داشتند و هرازگاهی به باغ زیتون می‌رفتند.

صدای شادی‌هایشان همیشه در باغ و میان درختان می‌پیچید. صبح جمعه بیست‌ونهم بهمن امسال درحالی‌که خانه‌هایشان یک‌کیلومتری با هم فاصله داشت بیرون زدند و تصمیم گرفتند برای تفریح به باغ زیتون بروند و زود بازگردند اما ساعاتی گذشت و از آنها خبری نشد.

خانواده‌ها دل‌نگران شده و به جست‌وجویشان پرداختند تا این‌که همان شب اجساد آنها که درون چاه کشاورزی در منطقه دشت‌خاک زرین‌دشت افتاده بود با کمک غواصان و نیروی آتش‌نشانی پیدا شد. مرگ آنها مشکوک و معلوم نبود چطور این بلا سرشان آمده و باعث شده فوت کنند و خانواده‌هایشان داغدار شوند.

عموی این دو دختر درباره حادثه گفت: فائزه ۱۹ساله و سومین فرزند برادرم بود. جمیله ۱۴ساله هم تنها دختر و اولین فرزند برادر دیگرم بود. آنها برادرزاده‌های مهربانم بودند. آن‌دو مثل دو خواهر و همیشه با هم بودند. بیشتر مواقع به باغ زیتون می‌رفتند.

صبح جمعه بیست‌ونهم بهمن امسال، با سوار شدن به موتورسیکلتی که در خانه بود راهی باغ زیتون شدند. قرار بود تفریحی کنند و بازگردند اما خانواده هردو برادرم هرچه منتظر شدند، خبری از آنها نشد و دل‌نگران شده بودند.

 ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح که شد، برادر فائزه برای یافتن آنها راهی باغ زیتون شد. وقتی به آنجا رسید خواهر و دخترعمویش آنجا نبودند. شروع به جست‌وجو در آن اطراف کرد تا این‌که بعد از طی مسافتی موتورسیکلتی که آنها با خودشان برده بودند را در فاصله‌ای نزدیک یک چاه کشاورزی پیدا کرد.

 عموی داغدیده ادامه داد: برادرزاده‌ام اطراف را جست‌وجو کرد اما آنها را پیدا نکرد و به سمت چاه که آب داشت به راه افتاد. وقتی به آنجا رسید، دید که کفش آنها اطراف چاه افتاده اما خبری از خواهر و دخترعمویش نبود. وحشت‌زده بود و خودش را به خانه رساند.

می‌ترسید آن‌دو به داخل چاه افتاده باشند. او ماجرا را به ما گفت و من همراه خانواده دو برادرم برای یافتن دو دختر به محلی که کفش‌هایشان افتاده و موتورسیکلت پیدا شده بود رفتیم. اطراف را جست‌وجو کردیم اما نبودند. از آتش‌نشانی کمک خواستیم. عمق چاه بالای ۹۰متر می‌شد. آتش‌نشان‌ها سعی کردند وارد چاه شوند که موفق نشدند.

 وی گفت: به‌درستی معلوم نبود به داخل چاه افتاده‌اند یا نه. سرانجام با دوربین‌های مجهز توانستند داخل چاه کشاورزی را بررسی کنند و اطمینان یافتند که دو نفری در چاه افتاده‌اند.

در اجرای این عملیات، تیم غواصی سپاه المهدی جهرم، آتش‌نشانی داراب، اورژانس و نیروی‌های انتظامی حضور داشتند و بعد از حدود شش ساعت توانستند وارد چاه شوند و دو برادرزاده‌ام را از آنجا خارج کنند. متاسفانه هردو فوت شده بودند. اجساد آن دو به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی برای آنها افتاده و چطور به داخل چاه افتاده و فوت شده‌اند. پلیس در حال تحقیق در این‌باره است.

منبع: جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    27 12
    چرا باید دو دختر تنهایی برن باغ،خانوداه ها باید بیشتر مواظب باشن
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      41 7
      شماکه خبرازنوع زندگی کردن شهرهای کوچک وروستاهانداری حرف نزن!! یعنی چه دوتادختررفتن بیرون یانه مگه شهره ک امنیت نباشه توروستاهااراین خبرهانیست بعضی خانمهاخودشون باتراکتور یاوسیله دیگه مثل یمردکشاورزی میکنند. هنوزحرمت وحیا توروستاهاموج میزنه.. ساکنان یروستااکثراباهم رابطه خویشاوندی دارن.افکارادم تاهرزه نباشه قضاوت الکی نمیکنه وحرف بیهوده برزبان نمیاره.. شرایط روستاوشهرهای کوچک کاملا متفاوته تاشهر.. اصلابهش فکرکردی ک محدوده خانه این دوتا مرحومه سه الی چهارخانه بیشترنیست همشونم اقوامن یکم خونه های دیگه فاصله داره وپراکندست
    • ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      6 2
      قضیه جنگ بین شهر و روستا نیست خوب احتیاط نکنید اینکه دعوا ندارد بعدا هم انگشت حسرت به دهان نمانید
  • قریشی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    14 21
    دختر و موتورسواری ...!
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    7 2
    الهواعلم
  • MD ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    29 4
    ای ملت فرزندانتان سرمایه اصلی شما هستند با چنگ و دندان مراقب سرمایه اتان باشید
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 9
    شیطنت و گرفتن سلفی و ...باعث افتادن در چاه شد
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    10 0
    مرموز یعنی چی یکی گرفته اینارو انداخته داخل چاه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 23
    وقتی خانواده ها اجازه استفاده از اینترنت و موتور به دختر می‌دهند همین میشه
  • صالح MD ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    14 23
    عجیبه دوتا دختر کم سن و سال تنهایی میرن باغ اونم با موتور؟؟!!!!!!!!!!!!!! زن جامعه ایران چقدر دور برداشته و جسارت پیدا کرده و متاسفانه مرداشونم حمایت میکنن. ضد زن نیستم ولی واقعا این رفتارها مال زن ماله دختر نیست. تو جامعه به این نا امنی اصلا چطوری دوتا دختر کم سن و سال اونم در کمال تعجب با متورسیکلت میرن باغ.... شایدم چالش نهنگ ابی رو اجرا کردن
    • علی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 0
      بابا این بچه ها در همان باغ زیتون زندگی می کنندواز خانه هاشون دورنبوده درثانی موتورسواری دختران این منطقه چیزعجیبی نیست وچون اکثرا دختران موتورسوارمیشوند ازنظرامنیت هم ناامن نیست وملک شخصی هست که خانواده های خودشان در آنجاساکن هستند وهنوز دلیل قانع کننده ای برای کارشان یافت نشده الله ویعلم
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      8 11
      فرض کن سوار الاغ و یا اسب شدن اونوقت ایرادی نداشت
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    13 0
    وقتی کفش هایشان را درآورده اند و بیرون چاه گذاشته اند ، یعنی سقوط نکرده اند . خودشان پریده اند . اگر سهوا و اتفاقی سقوط کرده بودند با کفش می افتادند پایین
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    10 5
    چقدر سطح فکرتون پایینه که میگید چرا موتور سوار شدن چرا رفتن باغ —یعنی چه اولا که روستاها اینجوری نیست که نا امن باشه دوما موتور و‌ت اکتور سوار میشن حالا هم در هر حال مگه‌موتور سواری جرمه همتون یه پا طالبان هستید
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 2
    آفرین به کارگاه محله
  • مذهبی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 9
    نمیدونم چرا بعضی ها فقط تو فاز منفی گویی هستند .موتور ! دختر! موتور سواری! تنهایی و حقشونه وغیره . این چه فرهنگ غلطیه که پسرها هر کار خلافی که دوست دارند میکنند کسی هم انتقادی بهشون نداره . ولی برای دختر ها رگ تعصب باد میکنه . حس نوعدوستی و انسانیت چیز بدی نیست . اموزه های دینی هم ما را از تهمت ناروا به دیگران نهی میکند .
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 6
    اینکه دو نفر با هم سقوط کرده اند مشکوک است و کفشهایشان هم که در اطراف چاه بوده پس به احتمال قوی عامل یا عاملانی انها را به درون چاه انداخته اند . پلیس جنایی باید ورود کند
  • آتی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    7 0
    دو دختر کشته یا خودشون افتادن توی چاه به کنار الان این دو تا فوت شدن و رفتن ولی ما نشستیم و داریم پست سر دو مرده که دستشون از دنیا کوتاست تهمت و قضاوت بیجا میکنیم. حالا موتور سوار شده باغ رفته جرم که نکرده مگه توی شهر دخترا تنها نمیرن پارک مگه تنهایی بیرون نمیرن مگه دوچرخه سوار نمیشن و خیلی کارای دیگه خدا به خونوادشون صبر بده خدا میدونه چی گذشته.
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 2
    سلام.عزبران تمام باغها زمینش خاکی هست.اگررد پای چندنفر باشه کسی آنها را انداخته توی چاه
  • رضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    خدا بیامرزد.روحشان شاد.خدا به پدر و مادرشان صبر بدهد
  • نصر IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    چرا چاه با عمق ۹۰ متر روش باز بوده تو این فصل از سال.که این دختر ها برند سرش حالا یا نگاه کنند و یا عکس بگیرند.ممکنه یکیشون لیز خورده اون یکی هول کرده اومده بگیردش هر دوتایی سقوط کردند .انشاالله که سوء قصدی در کار نبوده وخداوند به خانواد ها شون صبر عطا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس