کانون

یکی از اعضای سابق کانون صنفی معلمان در نامه سرگشاده نوشته است که فراخوان به تجمع و برگزاری اعتصاب حتی ۲ درصد از معلمان را نیز تحریک نکرده است!

سرویس سیاست مشرق- طرح جدید رتبه‌بندی معلمان برای سال ۱۴۰۱ و سال بعد از آن با حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرایی خواهد شد. این خبر را وزیر آموزش و پرورش در یک نشست تخصصی اعلام کرده است. نوری اضافه کرده است که هدف از طرح رتبه بندی جدید تنها افزایش دستمزد فرهنگیان نبوده و تغییر در کیفیت آموزش بخش مهمی از این طرح در سال آینده خواهد بود.کانون

 پیش از این قرار بود تا مبلغ ۱۲۵۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای اجرای این طرح در نیمه دوم سال جاری اختصاص پیدا کند، اما به دلیل عدم تحصیل درآمدها در دولت قبل منبع لازم تحقق پیدا نکرده است. بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این‌باره می‌گوید که قرار بود منابع طرح رتبه بندی از بند «و» تبصره ۲ از فروش اموال و واگذاری سهام محقق شود، اما درآمدی از سوی دولت پیشین تحقق نیافته است. این نماینده مجلس اعتقاد دارد که دولت راغب به اجرای طرح رتبه بندی است و قطعا در سال ۱۴۰۱ عملی خواهد شد.

در ماه‌های گذشته مجلس مهم­ترین چالش را برای تصویب رتبه­‌بندی معلمان در تأمین منابع مالی آن برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و سال آتی پیش روی داشت که بالاخره بعد از جلسات متعدد این لایحه را با تغییرات مصوب کرد و برای تأیید به شورای نگهبان فرستاد. اما شورای نگهبان لایحه رتبه بندی معلمان را مغیار با دو اصل قانون اساسی می داند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره بازگشت لایحه رتبه­ بندی معلمان به مجلس اعلام کرد که این شورا با اهداف مصوبه موافق است و با توجه به اینکه این مصوبه لایحه است اما مجلس در برخی از موارد نسبت به لایحه دولت تغییراتی را صورت داده است، از این رو شورای نگهبان اشکالات و ابهاماتی را دارد. وی اضافه کرد اگر این ابهامات و ایرادات به صورت دقیق و شفاف برطرف شود، در عمل با مصوبه‌ای کارآمد و قابل اجرا روبه رو خواهیم بود که رضایت این قشر فرهیخته، دلسوز و زحمتکش را در پی خواهد داشت لذا باید دولت و مجلس نسبت به این موارد نیز جلساتی برگزار و توافق کنند.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

بر اساس نامه شورای نگهبان به مجلس ایرادات و ابهاماتی نظیر سنوات تربیت معلم، شاغلین اداری آموزش و پرورش، شاخص های رتبه ­بندی، تاریخ اجرای احکام، وضعیت بودجه در سال آتی، اعضا و کارکرد هیات ممیزی، تعیین حداقل دریافتی، مغایرت ماده ٦ لایحه رتبه بندی (حداقل حقوق) با بند ١٠اصل سوم قانون اساسی و مهم­تر از همه ایراد از ماده ۵ این لایحه، وجود دارد. ماده ۵ این لایحه بحث افزایش بار مالی آن است که مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شده و از ایرادات و ابهامات شورای نگهبان است.

طرح رتبه بندی معلمان چیست؟

سال ۱۳۸۳ برای بار اول طرح رتبه بندی معلمان طراحی می شود؛ در این طرح معلمان بر اساس امتیازات کسب شده در سه رتبه  ارشد، خبره و عالی طبقه‌بندی می‌شدند. در این طرح بر حفظ و ارتقای توانمندسازی فردی، توانایی های عملکردی و بهره وری تاکید شده بود. تاکنون میزان موفقیت این طرح در مورد پارامترهای ذکر شده مورد ارزیابی و قضاوت قرار نگرفته است اما با مشاهده وضعیت فعلی نظام آموزشی و نیز میزان رضایت مندی کارکنان می توان ادعا نمود که طرح مسیر ارتقای شغلی معلمان به اهداف مورد نظر نرسیده است.

سال ۱۳۸۴ وقتی سند چشم انداز توسعه تدوین شد، به اعتقاد کارشناسان؛ چشم انداز توسعه و سند تحول در مرحله اجرا حداقل در حوزه تعلیم و تربیت در جا زده و کارآمدی آن‌ها زیر سوال رفت. در سال ۹۰ تولد ناقص الخلقه رتبه بندی نیز نتوانست در حوزه تعلیم و تربیت کاری از پیش ببرد چرا که رتبه بندی ساختارمند نبوده و جامعیت ندارد برای مثال بازنشستگان و نیروهای اداری در رتبه بندی لحاظ نشده اند و مهم‌تر اینکه بحث منابع مالی رتبه بندی مبهم و غیر قابل حصول می باشد.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

در اجرای کامل رتبه بندی مقرر شده است تا ۸۰ در صد حقوق هیئت علمی هم‌تراز دانشگاه‌ها به هریک از رتبه ها پرداخت گردد، از این رو باید حقوق دریافتی معلمان حداقل ۲ برابر احکام فعلی باشد که به بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومن اعتبار نیاز است در صورتی که مجلس با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان موافقت کرده است. تفاوتی که بین سند تحول و رتبه بندی دیده می شود آن است که در سند تحول بحث پرداخت ها عنوان نشده است در حالی که در رتبه بندی این بحث وجود دارد. همچنین مدرک و سابقه در رتبه بندی لحاظ شده ولی مقوله کیفیت بخشی آموزشی در آن غایب است.

به صورت طبیعی مصوبه مجلس با نام قانون رتبه‌بندی معلمان، نمی‌تواند راضی کننده باشد اما به عنوان یک متن قابل مذاکره، می‌تواند نقطه شروعی برای استقرار نظام حقوقی مورد نظر معلمان باشد. هم معلمان و هم سایر مشاغل، اگر بدانند در آینده امکان تغییر و اصلاح شرایط معیشتی وجود دارد، قطعا شرایط موجود جامعه را درک کرده و همچنان حاضر به تحمل شرایط سخت هستند به شرط این‌که این شرایط برای همه یکسان باشد.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

جعل یک نامه برای بازی در خیابان!

مجلس و دولت با درک دو مولفه « افزایش انگیزه شغلی معلمان» و «واقعیت های موجود در مدرسه» به دنبال اجرای یک برداشت صحیح از طرح رتبه بندی معلمان هستند. در این طرح دو قوه خود را در کنار فرهنگیان دیده و سعی دارند اهداف متعالی آن را اجرایی کند.  اما خودخواهی برخی گروه های سیاسی، زیاده خواهی برخی تشکل های صنفی و نیز نفوذ برخی احزاب و گروهک های ضد انقلاب در میان صف معامان باعث شده است که طرح رتبه بندی در کشاکش سیاسی با چالش ‌هایی روبرو شود.

گروهک غیر قانونی کانون صنفی معلمان از سال ۱۳۸۰ با سنگ اندازی میان صف متحد معلمان و وزارت آموزش و پرورش مطالبات صنفی فرهنگیان را به گروگان اهداف سیاسی در آورده است. پیش از این مشرق در سه گزارش تخصصی به نفوذ عناصر تجزیه طلب (چپ و کردی) و نیز برخی اعضای گروهک‌های ضد انقلاب چون نهضت آزادی در میان معلمان هشدار داده است. البته شواهد نشان می‌دهد که کانون صنفی معلمان (با نام جعلی شورای هماهنگی تشکل های صنفی) به علت رادیکال کردن فضای صنفی با ریزش های اساسی روبرو گردیده و آخرین تجمع آن ‌ها با استقبال بسیار کم فرهنگیان روبرو شده است. کم شدن شعاع عملیات ضد انقلاب در میان فرهنگیان باعث اختلافات گسترده در میان اعضای کانون صنفی گردیده است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مجمع عمومی یک تشکل صنفی در خیابان! / در پشت پرده طرح رتبه‌بندی فرهنگیان چه می‌گذرد؟

چه کسی می‌خواهد مطالبات معلمان «سیاسی» شود؟ / بررسی پرونده تخلفات عامل وضع موجود در مجلس + عکس و فیلم

کانون صنفی معلمان قانونی نبوده و نماینده فرهنگیان نیست/ خاتمی معلمان را گروه فشار می‌خواند/ اجازه ندهیم کمونیست‌ها صدای معلمان باشند

یکی از اعضای سابق کانون صنفی معلمان در نامه سرگشاده نوشته است که فراخوان به تجمع و برگزاری اعتصاب حتی ۲ درصد از معلمان را نیز تحریک نکرده است! از دست دادن عقبه تشکیلاتی از سوی ضد انقلاب در اتاق فرمان بحران سازی باعث شده است که یکی از اعضای این گروهک در یک اقدام عجیب دست به جعل یک نامه بزند.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

آیا واقعاً رئیسی مخالف رتبه بندی معلمان است؟

انتشار یک نامه از سوی سخنگوی گروهک غیر قانونی کانون صنفی معلمان بار دیگر طرح رتبه‌بندی را بر سر زبان‌ها انداخت. طبق ادعای مطرح‌شده در این نامه، رئیس جمهور خطاب به رئیس مجلس اشاره می‌کند که مخالف این طرح است!

در این نامه جعلی آمده است: درخصوص نامه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ جنابعالی در خصوص بار مالی نظام رتبه‌بندی معلمان، به‌علت کسری بودجه شدید و عدم پیش‌بینی منابع پایدار در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای لایحه مذکور و تغییرات جدی که در لایحه دولت توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حیث افزایش بار مالی مصوبه ایجاد شده است، موضوع مربوط به سازمان برنامه و بودجه کشور ارجاع شد و گزارش نهایی در جلسه هیئت دولت بررسی و با بار مالی مازاد بر لایحه دولت مخالفت شد.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

برای جعل این نامه از سربرگ یکی از نامه های معاون رئیس جمهور به وزیر بهداشت استفاده شده است. به نظر می ‌رسد که هدف از این نامه آن بوده است که موج جدید رسانه ای علیه دولت ایجاد شده و در سایه آن بار دیگر آتش خاموش شده تجمعات خیابانی بار دیگر روشن شود.

یکی از فرهنگیان سابق در شرح جعل این نامه به «مشرق» می گوید: جاعلین اهداف خاصی در سر داشته اند! آن ها به دنبال آن بودند که فضا را به سویی ببرند که گویی دولت رئیسی با طرح رتبه بندی مخالف است، از این رو معلمان عصبانی شده و فضا رادیکال شود.

عامل منتشر کننده این نامه جعلی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است که این نامه نشان دهنده به توجهی دولت به خواسته‌های معلمان است. این مجرم سابق امنیتی در ادامه اشاره کرده است که اقدام دولت عواقب سنگینی دارد! احتمالا اشاره او به تهدید دولت کشاندن معلمان به خیابان است.

فعال سابق فرهنگی با اشاره به تهدید علنی دولت از سوی یکی از اعضای گروهک غیر قانونی کانون صنفی می‌گوید: این گروه افراطی میان معلمان جایگاهی ندارد، آن ها با انتشار یک نامه دروغین می خواهند برای تشکیلات خود سربازگیری کنند. کانون صنفی معلمان بیشتر از آن که نگران طرح رتبه بندی و معیشت فرهنگیان باشد؛ نگران آن است که مبادا فرصت خرابکاری در خیابان از دست برود!

سخنگوی دولت پس از انتشار این نامه با صدور پیامی، نامه منتشرشده درخصوص مخالفت دولت با طرح رتبه‌بندی معلمان را جعلی دانست. انتشار این نامه با واکنش گسترده فعالان شبکه های اجتماعی روبرو شده است. یکی از کاربران در شرح آن نوشته است: قو قضائیه باید با این گروه نا معلم که هذفی جز سوء استفاده از معلمان ندارد باید برخورد کند.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

اطلاعات به دست آمده از یکی از لیدرهای اصلی هماهنگ کننده تجمعات و اعتصاب‌های خیابانی نشان می‌دهد که سرپل یکی از سرویس‌های جاسوسی در منطقه با جانمایی خود در پوشش فعال صنفی با بهره برداری از ناآگاهی برخی فرهنگیان از خود یک قهرمان ساخته است. رادیو فردا(ارگان سازمان سیا) حرکت برخی معلمان را خیزشی جدید برای انقلاب‌های رنگی خوانده است.

 پشت‌پرده ماجرای باند جاعلان سربرگ‌های دولتی/ چه کسانی می‌خواهند رتبه‌بندی معلمان اجرا نشود؟

از بهارستان خبر می‌رسد دولت در تلاش است که در آخرین ساعات باقی مانده با رفع اشکالات شورای نگهبان طرح رتبه بندی را بار دیگر به صحن می آورد. احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره می‌گوید: اگر بار مالی طرح رتبه بندی شفاف سازی شده و شورای نگهبان هم ایرادی به طرح وارد نکند، به لحظه‌ای خواهیم رسید که حتی می توان را لایحه برای اجرا در سال ١٤٠٠، ابلاغ کرد. رتبه بندی معلمان هیچ مخالفی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • NL ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    19 6
    این ها واقعاً معلمند ؟؟ طی هشت سال گذشته کجا بودند !؟؟
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      7 0
      فعلا که دستور از کدخدا شیطان بزرگ امریکا جنایتکار و کفتار پیر ملکه انگلیس خبیث اینگونه صادر گردیده تا عمله های داخلی با سو استفاده از وضعیت موجود که مسببین ان در سالهای قبل علل الخصوص هشت سال گذشته دولت کدخدا محور میباشند بتوانند در این دولت مردمی هر تجمعی اعم از صنفی و مطالبه قانونی ، را به اشوب و هرج و مرج تبدیل کنند
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      11 0
      مردم صبور ایران میدانند که خراب کردن یک ساختمان چند طبقه حداقل یک ماه طول خواهد کشید اما ساختن یک ساختمان چند طبقه چند سال طول خواهد کشید حالا این کشور در دولت بی تدبیر لیبرال غربزده هشت سال و جب به وجب ان تخریب گردیده است غیر از زمانی که برای اور برداری لازم است چندین سال هم برای ساختن ان وقت لازم میباشد که همین اوار برداری و ساختن کمک مردم را می طلبد و مثل همیشه مردم عزیز ایران برای ساختن ایران بزرگ باید در صف اول و خط مقدم باشند انشاء الله ...
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      11 0
      متاسفانه در سایه نبود نظارت درست طی ادوار مختلف و دایره گزینش ضعیف ورودی آموزش و پرورش پر شده از این تیپ آدمها افرادی به شدت سیاسی زده پر توقع بی بهره از توان علمی و اعتقادی قوی بدون وابستگی به انقلاب و آرمانها
  • حامد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    17 13
    اگر معلمان فراخوان این انگل هایی که خود رو نماینده معلمان معرفی می کنند رو قبول نکردند شما را مشتبه نسازند که معلمان اعتراض ندارند. اول این که وجدان اجازه نمی دهد کلاس را تعطیل کرده و اعتصاب کنند. دوم این که این کانون ها وابسته به خارج و ضد انقلاب خودخوانده را قبول ندارند. هر معلمی شغل دوم نداشته باشد به نان شبش محتاج می شود. شغل دوم هم برای شغل معلمی و تدریس سم است. دود است. دودی که به چشم همه جامعه خواهد رفت نه فقط دانش آموز و معلم. ضربه ای به آینده است. به شکل شرم آوری حدود ده سال است که هر روز یک وزیر، معاون وزیر، نماینده و .... ادعا می کند که طرح رتبه بندی تصویب شد اجرا شد. تصویب شد اجرا خواهد شد. از ماه آینده، از همین ماه از دو ماه بعد... از چند ماه قبل ....!!! به شکل مضحکی بارها اعلام شده رتبه بندی نه تنها از ماه بعد اجرا خواهد شد بلکه مثلا مابه التفاوت چند ماه قبل هم پرداخت خواهد شد اما یک سال بعد گفته اند در حال بررسی است. به شورای نگهبان رفت. برگشت به دولت. رفت به مجلس. در کمسیون است. اشکالاتش را رفع می کنیم. ابهامات دارد. از این ماه اجرا می شود. دولت و وزیر و معاون عوض شده حرف ها هم به فراموش شده. ده کم زمانی نیست. ده سال هم حق ما را خوردند هم توهین کردند. حامد.... دکتری فیزیک. مدیر مدرسه. حقوق قابل مقایسه با برخی از کارگران عزیز و زحمت کش با مدرک ابتدایی و کمتر از بسیاری از عزیزان دست فروش کنار خیابان و وانت های میوه فروش گران قدر.
    • امیر IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      9 5
      عزیزم چی می نویسی پاداش بازنشستگی همه کارکنان دولت بلا فاصله پرداخت میشه ولی معلم یک تا چند سال بعد با قطره چکانی مزیای کارکنان دولت کمتر از حقوق نیست بیمه درمانی وتکمیلی ما یک روز کامل تو صف می نشینم وقتی نوبتم.ن شد میگه این مهر دکتر داره مهر بیمارستان نداره یکی از عجیب‌ترین اینه که نسخه وداروخانه باید روند قیمت بزنند اگه داروخانه قیمت روند نزده باشه بیمه قبول نمی کنه بعد اینکه پنج تا نسخه که بردی سه تاش را برگردوند نوبت پرداختش که میرسه قسم می خورم اینقدر طولش میدن شش تا یکسال هنوز نفهمیدم تا بحال پولی گرفتم از بیمه یا نه بیش از ده نسخه دارم که نمی تونم تحویل بدم چون چند بار میارن ومیبرن که از خیرش بگذری
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      10 5
      سازمان CIA و پادوهای منافقش یه روز روی دانشجوها متمرکز میشن. یه روز روی کارگران (کارگران نیشکر هفت تپه و هپکو و ماشین سازی و غیره). دیدن با تحریک اونا نتونستن فتنه راه بندازن حالا اومدن سراغ معلما.
    • . IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      11 4
      کدوم تدریس مرد مؤمن، مگه تو این شرایط کسی درس هم میده؟، ادای تدریس در آوردن که نشد درس دادن
  • FR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    6 6
    مزدوران تنفر اور که دروغ و حال و تحریف را از ارباب شان گرفته اند و پیاده میکنند
  • برزو IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    7 7
    افزایش حقوق باعث ایجاد تورم میشه
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    12 2
    باید به رئیس جمهور رئیسی فرصت داد تا مطالبات برحق جامعه را یکی یکی انجام دهد مطالباتی که سالها روی هم انباشته و متاسفانه در دوره اقای روحانی هم کشور با فاجعه نا مدیریتی کامل روبرو بوده است و جناب رئیسی در کنار اوار برداری بتواند فاصله طبقاتی را کم نماید
  • دانش اموزروستا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    12 6
    دیگه شورشو دراوردن تایه حرفی میشه اعتصاب واغتشاش کی قراره الگوسازجامعه ماباشه معلمی ک نمیتونه به حق خودش قانع باشه؟؟
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    10 3
    خس و خاشاک دارن آخرین تیر رو در تاریکی رها می کنن اما این تیر به خودشون برخورد می کنه
  • لیلا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 14
    درست معلمان ضد انقلاب را قبول ندارند ولی در عمل مجلس و دولت ها دارند معلم ها را بازی می دهند
  • SE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 2
    بیش از اینا نگران اون ضد واکسن باش
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    23 8
    آخه این جماعت مفت خور به چه درد مملکت خوردند تو این دوسه ساله همه رو اخراج کنید و نیروی جوان تحصیلکرده به جاشون استخدام کنید یکبار برای همیشه این انگلها رو پاکسازی کنید.
    • امیرطارق IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      3 6
      ممنون از اینهمه اظهار لطف حضرات نسبت به ما معلمین خصوصا آموزگاران ابتدایی یک سوال وقتی دید جامعه نسبت به معلم با این الفاظ خارج از شئونات است بر سر فرزندان این جامعه چه خواهد آمد ؟ ممنون ازنظرات شما که سبب شد ما جایگاه اجتماعی خود را بشناسیم وجواب سلام را که علیک است سر کلاس برای فرزندان شما داشته باشیم
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      5 0
      حرف نزنی نمیگن لالی..
  • خادم IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    11 7
    به نظرتون معلم باید چکار کنه ۶ ماهه تو رسانه ها هر مسئول دولتی و مجلسی صحبت از رتبه بندی کردن و افزایش چندر غاز و ...
    • عدالت IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      1 2
      چندرغاز؟ معلومه دیگه. شما عالیجنابان به حقوق به این هنگفتی میگید چندرغاز حتما باید شیر نفت را سرازیر کنیم تو جیب شما تا راضی بشید
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    9 7
    فعلا معلمها از بیکاری دارن منچ بازی میکنن، طلبکار زحمت نکشیده هم هستن، کلاسها که رو هواست، درس هم کلاً بی درس، چی از جون دولت میخوان... شما از همین معلمها یه امتحان بگیرید درس خودشونم نمره نمیارن خخخخ....
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      11 10
      مرحبا.. واقعاراست گفتی این معلماچی ازجون دولت ومردم میخوان دوسه ساله ک همش خوردین وخوابیدن حقوقتونم سرجاش بوده خوشی زده زیردلشون.. معلمی ک تحمل کوچکترین سختی نداره ودست به اغتشاش میزنه همون بهتره جاش توخیابون داخل اراذلهاباشه نه کلاس درس. دولت اگه بیش ازاین داشت ومیتونست دلش میخاست کمک تمام کارمندان بکنه وقتی میدونیم شرایط سخته یکم شعورهم خوبه من حاضرم بانصف حقوق یه معلم زندگی کنم وخیلیهای دیگه شورشوورنیارید همیشه دهانشون بازه هرسال به هربهانه ای شده اغتشاش میکنن
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      2 4
      شما مشرق نیوزی ها هستید که اصلا انصاف ندارید شش ماهه که بدروغ میگید رتبه بندی معلمان اجرا می شود و عده ای که از علم و معلم فهمی ندارند شروع می کنند در مورد جایگاه معلم نظر دادن.
  • حسین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    13 3
    مگر معلم زن بی حجاب هم داریم عکس را ببینیدm
    • !! IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      7 4
      اون نرگس محمدی فتنه گره !!
  • مرصاد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    10 6
    نرگس محمدی ؛ که تو زندان جمهوری اسلامی فربه شده ! بعد از آزادی ، باز داره فتنه گری میکنه !!
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 6
    صف معلمان از فتنه گران و گروهکی ها جداست، گروههای چپ بیش از دو دهه است که در جهان ورافتاده اند ، بعضی عقب مونده ها به اسم معلم، ادای چپی ها رو در می آورند. خیلی احمقند.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    8 0
    من مشکلی با رتبه بندی معلمان ندارم اما چیزی که از آن نمی توانم بگذرم و برایم سخت است این مطلب است که الان تنها 3 درصد از خروجی مدارس دولتی در دانشگاه های تراز اول کشور قبول می شوند و ما بقی همه مربوط به مدارس غیر انتفاعی و سمپاد و تیزهوشان است . با این تفسیر با عرض پوزش نظام آموزشی و تدریس یعنی کشک . بهتر است قبل از بالا رفتن توقع هم تراز با آن فکری بهذحال ارتقا تحصیلی و کیفیت تدریس و آموزش معلمان هم بکنید
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    8 5
    معلمان جماعت زحمت کشی هستند
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    6 4
    ما که از معلم های بچه ها مون خیری ندیدیم
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 9
    با این کامنت ها و اخبار جعلی، آدم میخواد پاشه بره واقعیت رو فریاد بزنه، نمیدونم تا کی میتونم صبر و نرمش قهرمانه داشته باشم! میترسم از دستم در بره و این تنش رو جوری که نه خودم و نه شما دوست نداریم پاسخ بدم.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    کی گفته ۵۰ هزار میلیارد برای سال ۱۴۰۱ اکر منظورتون به وزیره که ایشون گفت ۲۵ هزار چرا دروغ؟
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    طرف به همه چی اعتراض می‌کنه منتشر میکنید چی‌نوشتند که ۵ تا غیر قابل انتشار دارید؟؟ شما هم رسانه میلی هستید نکنه؟
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    طرف به همه چی اعتراض می‌کنه به شخص اول مملکت توهین می‌کنه شما منتشر میکنید چی‌نوشتند که ۵ تا غیر قابل انتشار دارید؟؟ شما هم رسانه میلی هستید نکنه؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    چرا در مورد افزایش حقوق بی سرو صدا و بدون تصویب مجلس خبر نمی دهید؟
  • آری IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 1
    چرا معلم با کار اندک و نصف یک سال باید حقوق به این زیادی بگیره؟ مگه معلم چکار میکنه؟ در این دو سال به خوبی فهمیدیم که فرزندانمان در خانه بهتر از مدرسه درس میخونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس