image.png

نئولیبرال‌هایی که روزی افتخار می‌کردند به دلیل بی‌انگیزگی سیاسی «سند تحول بنیادین» را کنار گذاشته‌اند، حالا در همکاری با مارکسیست‌ها، سرپل‌های فتنه و ضدانقلاب اتاق کار مشترک تشکیل داده‎‌اند.

سرویس جامعه مشرق- پس از کش‌وقوس‌های فراوان آیین‌نامه طرح رتبه‌بندی معلمان از مهرماه امسال اجرایی خواهد شد. وزارت آموزش‌وپرورش نیز موظف است ضمن تدوین آیین‌نامه اجرایی این قانون، آن را به مرحله اجرا درآورد. طبق این آیین‌نامه آموزش‌وپرورش معیارهای عمومی نظیر داشتن روحیه جهادی و تحول‌گرایی، رعایت حجاب و پوشش اسلامی، انگیزه معلمی، تعهد سازمانی و شایستگی‌های تخصصی همچون مدرک تحصیلی، پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد، تألیف کتاب و مقاله باعث کسب بیشترین امتیاز در این طرح خواهد شد.

با اجرای این ملاک‌ها سرانجام معلمان در ۵ گروه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم طبقه‌بندی می‌شوند که برای دستیابی به هرکدام از این رتبه‌ها به‌جز آموزشیار معلم که تا ۵۰۰ امتیاز را شامل می‌شود برای سایر رتبه‌ها به ترتیب حداقل ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۵۰ و ۹۰۰ امتیاز ضرورت دارد. همچنین هر سه سال یک‌بار این آیین‌نامه اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و اگر معلمین امتیاز لازم را برای حفظ رتبه کسب نکنند، به رتبه پایین‌تر تنزل خواهند کرد و به دنبال این موضوع موظف به گذراندن دوره بازآموزی در دانشگاه‌های وابسته به آموزش‌وپرورش می‌شوند و اگر این مورد برای بار دوم تکرار شود، معلم از رسته آموزشی و فرهنگی خارج خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش در تشریح این طرح اعلام کرد که همه معلمان رسمی، پیمانی و افرادی که حکم معلمی دارند اما در ادارات آموزش‌وپرورش خدمت می‌کنند و همچنین معلمان غیررسمی که احکام استخدامی دارند، شامل رتبه‌بندی خواهند شد اما این قانون شامل معلمان بازنشسته نخواهد شد. در قانون رتبه‌بندی معلمان سنوات ارفاقی برای معلمان عشایری، روستایی، استثنایی، نخبگان و ابتدایی دیده‌شده و به ازای هرسال خدمت، ۳ ماه کسر می‌شود. نکته مهم در اجرای این طرح منابع مالی آن است.

صادق ستاری فر سخنگوی آموزش‌وپرورش درباره تأمین منابع مالی این طرح می‌گوید: در لایحه اعتبارات رتبه‌بندی در قوانین بودجه پیش‌بینی می‌شود، اما در حال حاضر ۳۸ هزار میلیارد بودجه پایدار پیش‌بینی‌شده است. پیش‌ازاین شورای نگهبان لایحه رتبه‌بندی معلمان را به دلیل نداشتن منابع مالی پایدار رد کرده بود؛ به نظر می‌رسد تعیین بودجه پایدار باعث تصویب نهایی و اجرای این طرح جنجالی و فرسایشی شده است.

برنامه‌ریزی باند پیرمردهای نئولیبرال برای اغتشاشات خیابانی/ وزیر روحانی: به خیابان بریزید!

چه کسانی مخالف اجرای طرح رتبه‌بندی هستند؟

اگرچه دستور اجرای طرح رتبه‌بندی برای سال جدید تحصیلی ابلاغ‌شده است؛ اما به اعتقاد کارشناسان این طرح پس از اجرا نیاز به برخی بازبینی‌های نهایی دارد؛ اما تلاش دولت برای اجرای قطعی آن نشان می‌دهد که قوه مجریه و مجلس قصد دارند پاسخگوی مطالبات فرهنگیان باشند. به عبارت بهتر آنچه را که دولت‌ها گذشته در اجرای آن تنها شعار داده بودند؛ دولت سیزدهم سعی در اجرا و عملی کردن آن دارد. برداشتن این بار سنگین و پرمسئولیت نیاز به صبر و همکاری از سوی بدنه معلمان آگاه و دلسوز دارد. دولت با اجرای نهایی طرح رتبه‌بندی نشان داده است که خود را نسبت به مطالبات فرهنگیان و معلمان مسئول می‌داند.

البته اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت و بهتر شدن وضعیت معیشتی معلمان مخالفان بزرگ و عجیبی نیز دارد! ازجمله آن‌ها برخی گروه‌های چپ و برانداز است که با همکاری رسانه‌های ضدانقلاب در خارج کشور سعی دارند مطالبات معلمان را منحرف کرده و به آن رنگ و بوی سیاسی بدهند. این گروه‌ها که اغلب با احزاب افراطی کمونیست در خارج از کشور ارتباط دارند؛ همواره سعی کرده‌اند با رادیکالیزه کردن فضای مطالبات ازجمله تلاش برای تبدیل یک مطالبه معیشتی به اعتصابات سیاسی و سراسری خواسته‌های به‌حق فرهنگیان را منحرف کنند. دو تشکل غیرقانونی کانون صنفی معلمان و شورای هماهنگی فرهنگیان ازجمله گروه‌هایی هستند که در سال‌های اخیر بازوی اجرای دستورهای براندازی نرم در کشور بوده‌اند. این تشکل‌های تاریخ انقضاء گذشته به‌مرور کارایی خود را ازدست‌داده و رو به انزوا رفته‌اند.

شورای هماهنگی فرهنگیان متشکل از اعضای چند گروه کمونیست؛ نماینده نهضت آزادی؛ گروهک ملی و مذهبی و تعدادی از اعضای سابق حزب غیرقانونی مشارکت است. این تشکیلات غیرقانونی درواقع همان سایه کانون صنفی معلمان است که به دلیل بدنامی میان فرهنگان تغییر پوشش داده است.

محمدباقر احمدی مدیر کارگروه پیگیری مطالبات فرهنگیان درباره ماهیت این گروه‌ها به «مشرق» می‌گوید: این گروه برانداز و تابلو دار میان معلمان هیچ جایگاهی نداشته و به‌مرور دستشان رو شده است. حضور لیدرهای این گروهای برانداز در تجمعات با پرچم سرخ و استفاده از شعارهای منافقین باعث رویگردانی فرهنگیان از این دسته شده است. بیزاری معلمان و فاصله‌گذاری اجتماعی با اقدامات تخریب‌گر این گروهک باعث شده است که میان نماینده نهضت آزادی و یکی از اعضای کمونیست کارگری درگیری شدید لفظی در نوع و مدل براندازی به وجود آید!

برنامه‌ریزی باند پیرمردهای نئولیبرال برای اغتشاشات خیابانی/ وزیر روحانی: به خیابان بریزید!

برنامه‌ریزی باند پیرمردهای نئولیبرال برای اغتشاشات خیابانی/ وزیر روحانی: به خیابان بریزید!

حمایت علنی عضو گروهک کانون صنفی معلمان از منافقین

رونمایی از اتاق عملیات اغتشاش‌های خیابانی

 تحلیلی دقیق از سیر حوادث در یک سال گذشته نشان می‌دهد فقط گروهکی تندخو و متصل به شبکه براندازی نرم در خارج از کشور سعی ندارد مطالبات صنفی را سیاسی کرده و با اجتماعی کردن آن، خروجی را به سود دشمن هدایت کنند. این برداشت تنها سطحی از تحرکات روی‌داده باهدف ناکارآمد نشان دادن وضعیت کشور است! در پشت پرده یک کمیته عملیاتی مرموز و مجهز تمامی ماجراها را هدایت می‌کند. جالب آنکه این لژ عملیاتی نه به‌وسیله چند لیدر کمونیست بدنام و ورشکسته؛ بلکه توسط حلقه مدیران نئولیبرال دولت‌ سابق کنترل می‌شود. همکاری بانیان وضع موجود با سر شبکه فتنه‌گران در این ماجرا جالب‌توجه است. البته اهداف این دو گروه برای اجرای پروژه آشوب سازی با یکدیگر متفاوت است. درحالی‌که گروهک‌های ضدانقلاب باهدف تند کردن فضا در این کمیته عضو شده‌اند، مدیران نئولیبرال اهدافی قابل‌تأمل تر داشته و به دنبال آن هستند که با ناکارآمد نشان دادن دولت؛ بار دیگر فضا را برای انتخابات تلطیف و شیب سیاسی موجود را به سود خود تغییر دهند. پیش از این و در جریان فتنه اشراف در سال ۸۸ این کمیته علام موجودیت کرده است!

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش دولت روحانی در یک ضیافت افطاری که مشروح آن در یک سایت نزدیک به فرهنگیان اصلاح‌طلب منتشرشده به‌صورت ناخواسته این اتاق عملیات را لو داده است! وزیر روحانی در این جلسه که با حضور مدیران اصلاح‌طلب و سابق در آموزش‌وپرورش برگزارشده است رو به حاضران سخنرانی کرده و در بخش‌هایی از آن نکاتی جالب‌توجه را بر زبان آورده است. فانی می‌گوید:

«وقتی ما آمدیم وزیر شدیم دیدیم اصلاً نفر نداریم. نفرات اصلی ما بازنشست شدند. بعضی از آن بازنشسته‌ها را مدیرکل گذاشتیم. یادتان هست که رسانه‌های مخالف صبح، ظهر و شب می‌گفتند این‌ها هر چه پیروپاتال است در آموزش‌وپرورش جمع کرده‌اند ولی امروز شما عملکرد آن زمان آموزش‌وپرورش را با این وضعیتی که ما الآن می‌بینیم مقایسه کنید!»

وزیر روحانی در ادامه پروژه ناامن سازی اجتماعی را شرح داده و می‌گوید: «من به دوستان تشکل‌ها(سازمام معلمان؛ کانون صنفی و شورای هماهنگی) هم گفتم این‌که شما باید آموزش‌وپرورش را لحظه‌به‌لحظه رصد کنید و بیانیه بدهید! بگویید اینجا اشتباه است، اینجا درست است، اینجا خوب است... الآن شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور یک‌چیزی تصویب کرده است. می‌دانید چه تصویب‌شده است؟ شاید خیلی از شماها ندانید. چه بلایی در انتظار است؟ شاید ندانید، باید بدانید. انجمن اسلامی یا سازمان معلمان یا کانون صنفی این‌ها باید مسائل آموزش‌وپرورش برایشان مهم باشد.» علی‌اصغر فانی پس از بیان این سخنان رو به یکی از عوامل سر شبکه در فتنه ۸۸ می‌گوید: بجنبید! پاشنه آشیل رتبه‌بندی همین ارزیابی است و ارزیاب. هم ارزیابی و هم ارزیاب...

برنامه‌ریزی باند پیرمردهای نئولیبرال برای اغتشاشات خیابانی/ وزیر روحانی: به خیابان بریزید!

سخنان وزیری که در دوره مدیریت خود ۴ کارت زرد از مجلس گرفته و به‌عنوان ضعیف‌ترین مدیر تاریخ آموزش‌وپرورش رکورد زده شگفت‌انگیز است، جریانی که در هشت سال گذشته نسبت به مطالبات فرهنگیان بی‌تفاوت بوده و به آن پشت گوش انداخته؛ حالا با گرفتن ژست دلسوزانه سعی دارد از آب گل‌آلود شده ماهی گیری کرده و نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی کند. نئولیبرال‌هایی که روزی افتخار می‌کردند به دلیل بی‌انگیزگی سیاسی «سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش» را کنار گذاشته‌اند، حالا در همکاری با گروه آلوده از مارکسیست‌ها، سرپل‌های فتنه و ضدانقلاب اتاق کار مشترک تشکیل داده‌اند. این روزها گروه دوستان ناباب در کمیته عملیات روانی به این تحلیل رسیده‌اند که محبوبیت ۶ درصدی رئیس دولت تدبیر در آینده آثاری به‌مراتب بدتر از رأی دومیلیونی در سال ۱۴۰۰ دارد! سوء استفاده از معلمان و دغدغه‌های بر حق آنها در خیابان فاز اول از جنگ علنی  پیرمردهای سیاست زده برای بازگشت به قدرت است. اتحاد چپ(کمونیست‌ها) با راست افراطی(نئولیبرال‌ها) در کمیته اغتشاش اتفاقی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • نیما IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    90 12
    هیچ غلطی نمی توانید بکنید
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      67 10
      بدون هیچ ملاحظه ای،شورشیان جامعه ستیز و نفوذی در آموزش و پرورش باید محاکمه و منفصل از خدمات دولتی شوند.
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      37 6
      والا آمریکا وغرب روی این روحیه عقب ماندگی شما بیشتر از اسلحه هاش حساب باز کرده.
    • DE ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 21
      کاملا درست . غلط کردن در تخصص شماست . !
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      16 17
      همیشه روشتون این بوده. این جاسوسه، اون ضد انقلابه و .. بعد هم معلوم میشه جاسوس بین خودتون بوده!!!
    • DE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      12 2
      برنامه‌ریزی باند پیرمردهای نئولیبرال برای اغتشاشات موسی خیابانی. ما به همه جا اغتشاش خواهیم کرد الان داریم آماده میشویم.‌/ وزیر روحانی: به خیابان بریزید! عه من نمیدونستم ع فتنه هم ۸ سال وزیر بوده .
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      25 1
      اجازه بدهید این پیر پاتال گرامی یک دوره آموزشی دوساله اعتصاب غذا را در هتل زندان طی کند، تا حساب به دستان گرامی ایشان بیاید که ؛ شنبه چندم برج است.
    • DE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      5 0
      والا آمریکا وغرب روی این روحیه عقب ماندگی شما بیشتر از اسلحه هاش حساب باز کرده. بخاطر همزنه که با ایران جنگ نمیکنه و اون را گذاشته به عهده ستون پنجم و غربگداها و لشکر ما نمیتوانیم پرخو ر پر ادعا و کمکار .‌لشکر ما نمیتوانیم ها.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    50 7
    از بانیان خبیث فتنه بنزینی بیشتر از این هم توقع نمی شود داشت ، سوال اصلی این است که چرا این افراد باید آزاد باشند تا بر علیه مردم و کشور لجن پراکنی کنند و عده ای ساده لوح را هم برای رسیدن به منافع کثیف خودشان قربانی کنند
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    41 2
    2030همین ها اجرا کردن
  • ES ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    8 25
    چرا اینها را مسخره می کنید .
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    34 6
    اگر آن زمان که روحانی این جناب فانی را برکنار کرد علت آن به درستی نشر پیدا میکرد و مردم روشن میشدند حال اینطور نطق نمیکرد!!!
  • ایمان IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    44 7
    نتیجه خوردن مال حرام
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    45 3
    وقیحتر از این جماعت خودشونن
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    23 5
    مشرق همون تحریک کننده هاروبگیرید...ایناهم بساط شون روجمع می کنندمی رن...کارشون نداشته باشید
  • محققی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    37 8
    چرافقط شعار میدید یکبار برای همیشه این افسادطلبهارابکشید پای میز محاکمه
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    32 29
    طرح رتبه بندی از ابتدا امری محال و سنگ بزرگی برای نزدن بود. کاملا واضح است که میزان ارزش اقتصادی و تولید ثروت مشاغل محتلف با هم متفاوت است . ادعای مسخره معلمان در خصوص اینکه آن مهندس و مدیر نفتی هم روزی دانش آموز همین معلمان بوده است بی ارزش است. چرا که خوب می دانیم بالای 90 درصد مطالب آموزشی ارائه شده به دانش آموزان و حتی دانشجویان اموری بی ارزش از نظر اقتصادی است و نقشی در آینده آنها ندارد. وانگهی معلمان کمترین حجم کار و بیشترین زمان استراحت و سه ماه تعطیلی دارند اما با این وجود بیش از همه متوفع هستند. از این حرفها گذشته، چرا معلمان دهسال قبل یاد اجرای این طرح نبودند و در تمام 8 سال دولت روحانی خفقان گرفته بودند؟
    • دبیر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      23 24
      ناتوانی تحلیل عمیق مسائل و تعصب زده گی از ویژگی های بارز افرادی چون شماست .
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      19 2
      همش از ساعت کم کاری است !؟وجوابگو کارش هم نیست ،چون معلم هست ،اگر مثل گارگر 6 روز درهفته وشیفتی کار می کرد وهر لحظه جوابگو کارش بود اینقدر وقت برای اعتراض نداشت.
    • معلم IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      15 3
      شما از حقوق و مزایای آموزش و پرورش اطلاع دارید ؟
    • حاجی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      13 2
      معلم ودبیر عزیز جانم فدایتان شماها عشق ما دانش آموزان قدیم هستید انشالله خداوند متعال اجر وپاداش عظیم به شما عنایت و انقدر بتون ثروت عنایت کنه که نیازی به حقوقهای بی برکت نداشته باشید
    • به دبیر IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      5 2
      بیچاره دانش آموزانی که دبیرانی با سطح استدلال و منطق شما دارند. جواب نداری بگو جواب ندارم. با فحاشی راه به جایی نمی برید.
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      5 3
      خیلی بی انصافید.کاری به این طرح ویا سوء استفاده هایی که از اون می شه ندارم.حرفهای شما نهایت بی انصافیه.واقعا هیچ کدوم ما نمی تونیم منکر نقش معلمها در رشد وپرورش خودمون وفرزندانمون بشیم.
    • به ۲۳:۴۹ - IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      7 0
      اتفاقا بی انصافی این است که اتلاف گسترده عمر دانش آموزان در نظام آموزشی و بازدهی نزدیک به صفر آن را انکار کنیم.
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      1 0
      مفت نزن آلبانی نشین
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      16 0
      ناتوانی تحلیل عمیق مسائل و تعصب زده گی از ویژگی های بارز افرادی چون شماست . شما غلط میکنید مطالبات به حق فرهنگیان را سیاسی میکنید
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 6
      دبیر جان عمیق مواظب باش خیلی عمیق نری که خفه میشی، حرف حق برا شما ...، لطفاً از تعصب و این چیزها حرف نزن که که ....
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 0
    متشکریم
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    14 5
    اگه هوای مردم رو داشته باشید نیازی نیست از فتنه گران بترسید. به مردم برسید تا نگران فتنه نباشید
    • مجید IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      7 3
      ذات انسان طوری است که دو رود خانه طلا هم به بدهید میگوید رودخانه سوم مال کیست ؟ چرا مال من نباشد اگر قرار باشد هرکس با تجمع و اغتشاش حقوق بیشتری بگیرد دور باطلی پیش می آید که آسایش و امنیت جامعه را بهم میزند
    • رضا IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      10 1
      آ دم متوقع هیچ وقت سیرمونی نداره
  • عطا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    20 2
    یک مشت درب و داغون در پیت بنفش در چه توهماتی سیر می‌کنند.....
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    10 9
    مفت خور ترین و پر ادعا ترین و بی مصرف ترین قشرجامعه
  • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    10 9
    ‌شما مطالبه به حق قشر زحمت کش معلم وسایر رو نیز وابسته به استکبار. وکمو نیست وجدایی طلب میدانید ؟
  • فرهنگی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    6 3
    باید عرض کنم شما عوض متهم کردن دیگران کمی هم به وضعیت آپ توجه کنید که با آیین نامه که قاطبه معلمان ناراضی هستند سعی در عصبانی کردن معلمان دارند
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    11 4
    مملکت قانون دارد ، مردک فتنه گررابیندازید آنجاکه عرب نی انداخته
  • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    14 0
    دمتان گرم، آموزش و پرورش را خوب مو شکافی کردید، دولت فریدون در همه وزارتخانه ها همینکار را کرده بخصوص وزارت بهداشت و درمان ، اعتراضات به ظاهر صنفی هم تلاش منافقین و گروهکها به کمک عوامل نفوذی شان است که یک روز به بهانه حقوق پرستاران، یک روز داروسازان و ... قصد راه اندازی اغتشاش را دارند از نظر منافقین شرایط مثل سال 60 است و اینها دیر یا زود دست به اغتشاش خیابانی خواهند زد افسوس که مسئولین مثل اول انقلاب بهوش نیستند ...
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد و مشتی ورشکسته اجتماعی سیاسی توان آشوب ندارند
  • FR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    3 2
    ماجرا چیه
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    6 4
    ما تا کی باید شاهد اینترنت الوده باشیم.
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      4 0
      تاوقتی ایذان کره شمال نشده
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    11 3
    پدرسوخته های اسلاحتلب به چه فلاکتی رسیدید خخخخ
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    15 0
    از روحانی خدا نگذره
  • US ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    14 11
    اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است. ‏‏
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      8 1
      اساسا همه تجمعات در ایران توسط همان کسانی سازماندهی می شود که با اصل حاکمیت و مبانی اسلام مشکل دارند. برای همین همه شعارهای صنفی و اقتصادی در کمتر از ساعت به شعارهای براندازانه تبدیل می شوند.
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      5 0
      این اشتباهی وحشتناک در قانون اساسی است. چون مخل اسلام بودن تظاهرات ها جز در وسط تظاهرات و بعد از خارج شدن از کنترل آن مشخص نمی شود.
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      3 0
      مشروط به اخذ مجوز
  • معلم IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    7 0
    سلام اکثر مردم غیر فرهنگی از میزان دریافتی معلم اطلاع ندارن
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 1
    خیلی جالبه یارانه ۴۵هزارتومنی رو هم ترکیه ندارهدبه مردمش بده تا حداقل در صف نان نمانند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 8
    مذهب طالبان و ترکیه هردو یک مذهب است. ( دلیل هولوکاستی که عثمانی بر روی آذری های شیعه انجام داد)
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      2 0
      مذهب بلوچ ها و ترکمن های خودمان هم همان است. مذهب حنفی. بس کنید این کامنتهای بی منطق را. منطق هر گردی گردو است...
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 0
    حتی اوپوزسیون غربی هم از اصلاح طلبان عیور کرده اند.
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 1
    معلم ها حقیقتا یه برگه دستشانه واز روی برگه که مال یه مهلم دیگه هستش،درس میده به بچه ها چه دانشگاه و مدارس که هیچی معلم کجا بود
  • DE ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    5 1
    این تجمع کنندگان سربازان بن سلمان و ملکه الیزابت هستند . خبرها و ویدیوهاشون هرروز در العربیه و BBC چاپ میشه . خجالت آوره .
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 0
    خدا لعنت کن کسانی راکه دهسال با عده ووعیدمعلمان راسرکار گذاشتند بارهای مالی رابر ردن دولت حاضرانداختندوحالاتشویق به شورش می‌کنند.
  • اسماعیل ک IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    5 1
    یه سوال دارم من اینکه چرا تو هشت سال دولت روحانی معلم ها دنبال رتبه بندی نبودند در صورتی دولت جدید گفته من از مهر ۱۴۰۰ رتبه بندی رو اعمال میکنم یعنی در بدو ورود دولت ولی باز هم این همه اعتراضات رو می بینیم واقعا منصفانه نیست !! یعنی ۸ سال رو دولت قبل علنا به فرهنگیان ذهن کجی کرد کسی اعتراضی نکرد ولی الان جای تعجبه؟!!! تازه وزیر قبلی داره اعتراض میکنه به نظرم اینها اعتراضشون به این هست که رتبه بندی اجرا نشه!!!!!
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 1
    جوونهای مردم بریزن تو خیابون تا این لیبرالها سود ببرن؟
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 1
    غوغای تفاله های آمریکایی و سرمایه های صهیونیستی ، نگر .
  • حسن IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 1
    لطفا گزارشی از دستمزد های معلمین کلاس های عمومی و خصوصی کنکور شهر تهران تهیه و نشر فرمایید .
  • علیرضا IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    8 0
    متاسفانه تسامح و تعلل در محاکمه شیخ حسن و دولت خبیث وی که بانیان وضع موجود بوده اند موجب زبان درازی و عربده کشی همان منافقین لیبرال مسلک غربگدا و ضد انقلاب شده و هر روز با تجمع های سیاسی کثیف خود در پوشش خواسته های صنفی در پی هزینه سازی برای دولت انقلابی سیزدهم وتضعیف آن هستند .اینان بدهکاران و مجرمینی هستند که به جای پاسخگویی در برابر مردم به دلیل ترک فعل ها و بی عرضگی ها و ناکارآمدی ها حالا دست از پا دراز تر با لات بازی های سیاسی و معرکه گیری های اینچنینی چوب لای چرخ دولت انقلابی رییسی شده اند و اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند و پرونده محاکمه آنان هر چه سریعتر در قوه قضائیه به جریان نیافتد شاهد فتنه های بیشتر و چند لایه آنان با هدایت پروپاگاندای رسانه ای ملکه و اذناب آنان همچون سعودی اینترنشنال ، وی او ای و من و تو خواهیم بود .
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    8 1
    معلمان همیشه طلبکار بیکار
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    8 2
    با توجه به ساعت کاری کمتر نسبت به سایر شاغلین، تعطیلات بی شمار در طی سال و بیکاری ۴ ماهه در تابستان، هیچ توجیهی برای افزایش حقوق معلمان وجود نداره. عدالت به معنی برابری نیست. این کادر درمان با وجود ایثاری که این سال ها داشتن چقدر زود فراموش شدن و دولت و مجلس معلوم نیست چرا بهای بیجا به قشر معلمینی میدن که برای ۴ ماه بیکاری وجدانشون اجازه میده حقوق بگیرن و بقیه برای یک ساعت مرخصی هم باید از حقوقش کسر بشه.تلاش هاشون غیر قابل انکاره ولی توقع هم حدی داره!
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    2 1
    بهتر است یک باربرای همیشه کشوررااز شرمعلمان ناراضی راحت کرد
  • Mf IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    2 1
    من نمی دانم تا کی با ابن خائنین برخورد نمیکنن همه اینها خائن هستن واز دشمنان قسم خورده ایران حقوق می گیرن همه باید محاکمه و اعدام بشن
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    بهتربود به خواننده توضيح داده ميشد به چه علت به قول نويسنده نئوليبرالها درمقام برپايى اغتشاش دركشورهستند اينها چه جريانى را نمايندگى ميكنند ما درجامعه سه كروه با قدرتهاى متفاوت داريم توليد كننده محصولات كشاورزى ودامى توليد كننده كالاهاى صنعتى وتوزيع كننده وفروشنده گان اين محصولات وكالاها فؤدالها قبل از انقلاب حذف شدند وتوليد كنندگان بعد انقلاب به حاشيه رفتند ودرنتيجه اقتصاد كشورافتاد دست تنها گروه قدرت باقى مانده يعنى بازاريها اين گروه باتوليد بيگانه است وعمده شدن نقش توليد كننده را كه به جامه هويت غرور قدرت وعزت ميدهد برنمى تابد ودرمقابل دولت رئيسى كه حرف رونق توليد ميزند تمام قد ايستاده است دولت تا مردم را اكاه وهمراه خود نكند نيتش شكل عملى به خود نخواهد گرفت مخصولات
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    قابل توجه پیر مردهای ایزایمری پوشکی پارکینسونی جمهوری اسلامی همانند نور خدا باقی می ماند که امثال شما ها با یک فوت کردن بخواهید این نور را خاموش کنید ومکرتان را به خودتان برمی گرداند وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماکِرينَ * و (دشمنان عیسى) تدبیر خود را (براى كشتن او) بكار بستند. خداوند نیز تدبیر خود را (براى حفظ او) بكار برد و خداوند بهترین تدبیركننده است. شما بدانید و می‌دانید شما بدانید و می‌دانید که همانگونه که خداوند در قران ور مورد کفاری همانند شما فرموده است یریدون لیطفئوا نوراللَّه بافواههم و اللَّه متم نوره»(2) اینها می‌خواهند با پف دهانشان چراغ منوّر و نورافکن تابان الهی را خاموش کنند، اما اشتباه کرده‌اند. نور خدا باقی است، قدرت جمهوری اسلامی رو به گسترش است. امروز دنیا از رشد مردم، از آگاهی و قدرت انقلابی مردم در تعجب و حیرت است. شما می‌توانید یک جراحی عظیم بکنید، یک جراحی مغز بکنید، یک مغز فاسد را بردارید و دور بیندازید . این وز وز هایی که می کنید این سر و صداهای کودکانه اصلاً و ابداً نمی‌تواند تأثیری در روند انقلاب ما بگذارد جناب عمویادگارها بهتره شماها بروید توغارشکستتان و رویاهای دست نیافته تان
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 1
    جمهوری اسلامی را همه دوست دارند، اما متاسفانه جامعه ما رها شده ، حیف ومیل ،پارتی بازی ، امتیازهای به ناحق ، خط وخط بازی، دوست ورفیق وقوم وخویش بازی ، گرانی ، تورم ، فساد و...پدر مردم را در آورده
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    3 1
    به چه حقی ریختن خیلی از معلمان رو دستگیر کردن.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    ۴ کارت زرد یعنی تبانی مردم احمق نیستن
  • سروش IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 4
    سه ماه تعطیلی معلمان، خب برای چیست؟ کدام معلم در طول این سه ماه کار علمی و فعالیت علمی فرهنگی پیش کش فعالیت علمی در حد یک مقاله در پیتی داشته؟ آموزش پرورش تبدیل به بنگاه شده بنگاه طلبکاران از جامعه و منت گذاری سر دانش آموزانی که زیر دست این معلمان بیسواد بار آمده اند!!!! همین معلمان خوب درس دادن را حواله میکنند به فلان مکان خصوصی که دارند به نرخ کلان از آن پول میگیرند
  • كريم IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 1
    بدانيد كه دشمنان ما از هر تيپ و هر صنف و گروه و گروهكي كه باشند، بيكار ننشسته اند. آنها با دريافت دلار و پولهاي باد آورده و اهدايي از آمريكا و اروپا و عربستان براي ايجاد دردسر و مردم آزاري از هيچ كاري فروگذار نمي كنند.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 3
    جمهوری اسلامی همانند نور خدا باقی می ماند که امثال شما ها با یک فوت کردن بخواهید این نور را خاموش کنید ومکرتان را به خودتان برمی گرداند وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماکِرينَ * و (دشمنان عیسى) تدبیر خود را (براى كشتن او) بكار بستند. خداوند نیز تدبیر خود را (براى حفظ او) بكار برد و خداوند بهترین تدبیركننده است.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 2
      لیبرال ننگ جامعه ست
  • مخاطب IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 2
    دم شما گرم همیشه تحلیل های بسیار عالمانه ای می زنید
  • ایران US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 2
    مرگ بر قصابان آدمکش فراری آلبانی نشین وجیره خوار آمریکا که در باتلاق لجن پراکنی غربیها دست و پا میزنند تا دین و اعتقادات و ارمانهای شهدا را از ما بگیرند زهی خیال باطل
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 1
    منابع تامین مالی فتنه گران و ضدانقلاب را با تحلیل کارشناسی تراکنشها و بررسی ارتباط خانوادگی و کاری آنها کشف و پایش کنید.
  • فرزاد IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    هیچ کدام از اقشار جامعه به انداره معلمان در رفا نیست شما خودتان مقایسه کنید انداره کار و درامد سایر اقشار جامعه را با اندازه کار و درامد معلمان سنگینترین کار انها بلند کردن یک کتاب یا یک ماژیک است از نظر پرورشی هم تحویل دادن بچه های بی ادب به جامعه است ، انقدر هم وقت اضافه و فراغت دارند که دائماً در خیابانها پرسه میزنند و شعار میدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس