تداوم رعب و وحشت صهیونیست‌ها از موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله/ ۲۳۰ هزار موشک فلسطین اشغالی را نشانه گرفته‌اند

مقامات نظامی و کارشناسان صهیونیست بار دیگر اعتراف کردند که هیچ نقطه از اراضی اشغالی در هر جنگ آینده از موشک‌های حزب‌الله در امان نخواهد بود.

به گزارش مشرق، موشک‌های نقطه‌زن حزب الله که از دو دهه گذشته خواب از چشمان صهیونیست‌ها ربوده، همواره مهمترین منبع نگرانی تل‌آویو در هرگونه رویارویی آینده با حزب‌الله است؛ چیزی که کارشناسان و مقامات رژیم صهیونیستی بارها به آن اعتراف کرده‌اند. اخیرا پهپادها و سامانه پدافند هوایی حزب‌الله نیز به این دغدغه و نگرانی اشغالگران اضافه شده است.

در همین راستا روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم در سرمقاله جدید خود به بررسی ابعاد ترس و وحشت صهیونیست‌ها از ورود به هرگونه جنگ با مقاومت پرداخت و نوشت: آیا ممکن است که رژیم اشغالگر صهیونیستی قصد آغاز جنگ علیه حزب الله را داشته باشد؟ واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از طریق تهدید تلاش می‌کند در چارچوب جنگ روانی علیه حزب‌الله نقطه قوتی برای خود به دست بیاورد؛ چرا که صهیونیست‌ها حزب الله را دومین تهدید استراتژیک بعد از ایران می‌دانند و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه نیز سومین تهدید راهبردی برای رژیم صهیونیستی هستند.

بیشتر بخوانید:

حزب‌الله بعد از ۳۰ سال دبیرکلی سید حسن نصرالله

در همین زمینه تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از محافل امنیتی آگاه این رژیم فاش کرد که حدود ۲۳۰  هزار موشک با بردها و انواع  مختلف  به سمت اسرائیل (اراضی اشغالی) هدایت شده است و حزب الله در جنگ آینده روزانه حدود ۱۵۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش خود افزود،  اسرائیل در جنگ بعدی در معرض حمله نیروهای ویژه حزب الله  در نزدیکی مرزها قرار خواهد گرفت.  همچنین حزب‌الله صدها هواپیمای بدون سرنشین در اختیار دارد که اکثر آنها تهاجمی هستند.

در این بین فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سامانه‌های دفاعی این رژیم در حال آماده‌سازی برای مقابله با موشک‌هایی هستند که به مواضع  و پایگاه‌های نظامی حساس اسرائیل اصابت می‌کنند.  آنها در عین حال اعتراف کردند که هر نقطه  از اراضی اشغالی در تیررس موشک‌های حزب الله است، از جمله فرودگاه بن گوریون و تاسیسات هسته‌ای دیمونا.

محافل امنیتی رژیم صهیونیستی در این زمینه گزارش دادند که اسرائیل تلاش می‌کند تا سامانه‌های هشدار زودهنگام خود را فعال کند. اما مهمترین نکته در آخرین مانور ارتش اسرائیل این است که  اسرائیلی‌ها باید در جنگ آینده کمترین تلفات ممکن را متحمل شوند.

اما سناریوی این مانور با اظهارات فرمانده تیپ شمالی ارتش رژیم صهیونیستی که در روزنامه صهیونیستی معاریو منتشر شده مغایرت دارد.  او تاکید می‌کند که جنگ با حزب الله در جبهه شمالی بسیار سخت خواهد بود؛ زیرا حزب الله بیش از ۱۰۰هزار موشک با بردهای مختلف دارد و این به معنای آن است که هیچ منطقه‌ای در اسرائیل (فلسطین اشغالی) امن نخواهد بود.

کارشناسان معتقدند با وجود پیام‌های اطمینان بخش مقامات صهیونیست به شهرک‌نشینان این رژیم، اما تصمیم‌سازان تل‌آویو به خوبی می‌دانند که دور کردن جبهه داخلی اسرائیل از جنگ آینده به امری غیرممکن تبدیل شده است. بنابراین شهرک نشینان صهیونیست که دیگر نمی‌توانند فریب ادعاها و اکاذیب سرویس‌های نظامی و امنیتی را بخورند در حالتی از ترس و وحشت از جنگ آینده به سر می‌برند.

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم در ادامه گزارش خود به ادعاهای یکی از فرماندهان دپارتمان توسعه رزمی در ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته بود «اگر حزب الله از سدِ هزار موشک نقطه زن عبور کند اسرائیل مجبور است جنگ علیه حزب الله را آغاز کند هرچند که این تصمیم بسیار دشوار خواهد بود».

رای الیوم افزود، گزارش راهبردی رسمی رژیم صهیونیستی برای سال ۲۰۲۲ که اعلام کرده بود حزب الله بعد از ایران دومین تهدید استراتژیک برای اسرائیل محسوب می‌شود جای تعجب ندارد و این اظهارات صهیونیست‌ها چیز جدیدی نیست.  اما آنچه که عجیب به نظر می‌رسد ادعاهای  ژنرال «عیران نیف» بود  که گفت اگر حزب الله از سد هزار موشک دقیق عبور کند، اسرائیل مجبور به آغاز جنگ خواهد شد.

نکته تمسخر آمیز اظهارات این ژنرال صهیونیست آنجاست که یک سقف برای موشک‌های دقیق حزب الله تعیین کرده ؛ یعنی تولید این موشک‌ها تا ۹۹۹ فروند مجاز و قابل تحمل است اما اگر یک موشک اضافه تولید شود یعنی  حزب الله از خط قرمزهای اسرائیل عبور کرده و این امر می‌تواند  آتش جنگ را روشن کند!

در واقع این اظهارات ژنرال  اسرائیلی اوج سرگردانی و وحشت صهیونیست‌ها از هرگونه جنگ آینده با حزب الله را نشان می‌دهد و بسیاری این اظهارات را مضحک می‌دانند و معتقدند در سایه رعب و وحشتی که این روزها به ویژه فرماندهان ارتش اسرائیل تجربه می‌کنند بیان چنین اظهاراتی هذیان گویی است.

پیشتر نیز چندین ژنرال صهیونیست در ارتش این رژیم همین تهدیدها را مطرح کرده و گفته بودند به محض اینکه حزب‌الله کار تولید موشک‌های دقیق خود را آغاز کند جنگنده‌های اسرائیلی آنها  را منهدم می‌کنند.

اما اکنون خود صهیونیست‌ها اعتراف می‌کنند که حزب الله این موشک‌ها را در اختیار دارد و تاکنون موسسه نظامی اسرائیل هیچ کاری نتوانسته است انجام دهد.  حتی کارشناسان و سران صهیونیست در جنگ اخیر با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه اعتراف کردند، زمانی که شرایط اسرائیل در برابر موشک‌های فلسطینی به این شکل است وضعیت آن در مقابل حزب الله به چه صورت خواهد شد؟

ژنرال‌های صهیونیست در گزارش راهبردی سالانه این رژیم اعتراف می‌کنند که حزب‌الله بیش از ۱۵۰ هزار موشک در ابعاد و اندازه‌های مختلف را در اختیار دارد و حتی ممکن است تعداد آنها به بیش از ۲۰۰ هزار فروند رسیده باشد؛ جایی که حزب‌الله می‌تواند روزانه با ۱۵۰۰ موشک هر نقطه از اراضی اشغالی از جمله رآکتور هسته‌ای دیمونا را هدف قرار دهد.

البته مسئله شلیک ۱۵۰۰ موشک در روز به عمق اراضی اشغالی موضوع جدیدی نیست و گروه‌های مقاومت در نوار غزه طی یازده روز ۴۳۰۰ موشک  به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند. اما تحول جدیدی که اسرائیلی‌ها در هر جنگ آینده از آن وحشت دارند حمله زمینی به این رژیم است؛ چرا که نیروهای ویژه حزب الله به همراه صدها و شاید هزاران پهپاد طی یک عملیات حساب شده می‌توانند صهیونیست‌ها را فلج کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NO ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 2
    لیزر اسراییل ساخته شده و تا چندماه دیگر تحویل ارتش میشود و قدرت آن رادارد که با هر حمله موشکی پهبادی با هزینه کمتر از دو دلار مقابله کند پس اگر قصد حمله دارید الان بهترین موقع است وگرنه اینها اسقاطی پردرد ضایعاتی میخورند
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      0 1
      اول برو در مورد پدافند لیزری یکمی مطلب بخون بعد بیا نظر بده اون سخن نفتالی هم مورد تمسخر کارشناسا قرار گرفت
  • NO ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    بعدا که آمد تو کار آنهایی که مسخره کردن مسخره میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس