محافل امنیتی صهیونیست از ۲۳۰ هزار موشک که به سمت رژیم صهیونیستی نشانه گرفته شده است، خبر داده و اعلام کرده اند که حزب الله در رویارویی آتی روزانه ۱۵۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی شلیک می‌کند.

به گزارش مشرق، رای الیوم در گزارشی آورده است: آیا رژیم صهیونیستی شروع به کوبیدن طبل جنگ علیه حزب الله لبنان کرده است؟ به احتمال زیاد جواب می تواند مثب باشد؛ اما از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی از طریق تهدیدات به دنبال به راه انداختن جنگ روانی علیه حزب الله است که برآوردهای امنیتی این رژیم در سال ۲۰۲۲ هم از آن به عنوان تهدید راهبردی برای اسرائیل نام برده است.

این رسانه در ادامه می نویسد: رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از محافل امنیتی صهیونیست از ۲۳۰ هزار موشک با بردهای و انواع مختلف که به سمت رژیم صهیونیستی نشانه گرفته شده است، خبر داده و اعلام کرده اند که حزب الله در رویارویی آتی روزانه ۱۵۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی شلیک خواهد کردرسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از محافل امنیتی صهیونیست از ۲۳۰ هزار موشک با بردهای و انواع مختلف که به سمت رژیم صهیونیستی نشانه گرفته شده است، خبر داده و اعلام کرده اند که حزب الله در رویارویی آتی روزانه ۱۵۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی شلیک خواهد کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در جنگ آتی، نیروهای ویژه حزب الله وارد عمل خواهند شد.

این رسانه ها همچنین اعلام کردند که حزب الله صدها پهپاد دارد که بیشتر آنها هجومی است.

رای الیوم در ادامه می نویسد: سران رژیم صهیونیستی با هدف اطمینان دادن به جبهه داخلی این رژیم، سناریو احتمالی یعنی هدف قرار گرفتن صدها هدف نظامی و راهبردی در عمق این رژیم را نادیده گرفته اند به ویژه که فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرده اند که سامانه های دفاعی موشکهایی که به سمت اهداف حساس و پایگاههای نظامی شلیک می شود را رهگیری خواهد کرد و طبق این اذعان رسمی، تمامی مناطق اراضی اشغالی در تیررس موشکهای حزب الله لبنان است از جمله فرودگاه بین المللی و نیروگاه اتمی دیمونا.

سرهنگ عیران مکوف فرمانده تیپ شمال جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به معاریو گفت: جنگ آتی با حزب الله بسیار سخت خواهد بود و حزب الله بیش از صد هزار موشک با بردهای مختلف در اختیار دارد و این مفهومش این است که در اسرائیل نقطه امنی وجود ندارد.

این رسانه در پایان آورده است: با وجود پیامهای اطمینان بخش مقامات رژیم صهیونیستی به جبهه داخلی این رژیم، اما سران تل آویو کاملا واقف هستند که دور نگه داشتن جبهه داخلی این رژیم در جنگ آتی با حزب الله تقریبا غیر ممکن است و شهرک نشینان صهیونیست که دروغ های مراکز نظامی و امنیتی این رژیم را قبول ندارند در نگرانی و ترس به سر می برند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس