کد خبر 1340282
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
دستگیری دزدی که خودرو را با راننده می ربود

سارق جوان که خودرو را همراه راننده اش می ربود، در جریان سومین سرقت خود ناکام ماند و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، بیست‌ویکم بهمن امسال فردی به پلیس ۱۱۰ تهران زنگ زد و اطلاع داد سارقی برادرش را ربوده‌است.

با حضور ماموران کلانتری جنت‌آباد در محل حادثه در غرب تهران با تحقیقات شاکی مشخص شد، در حال آموزش رانندگی بودند و هنگام جابه‌جا شدن پشت فرمان، سارق سوار خودرو شد و در حال فرار بود که برادرش به خودرو آویزان شد تا مانع فرارش شود اما سارق او را هم با خود برد.

ماموران به تعقیب سارق پرداختند و بعد از طی مسافتی ابتدا پسر ربوده شده را پیدا کرده و بعد سارق را بازداشت کرد و خودرو از او توقیف شد.

در بازرسی بدنی از سارق، یک برگه معاینه فنی خودروی ال‌۹۰ و یک کارت سوخت خودروی مگان کشف شد. متهم ۲۶‌ساله در تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و با انکار سرقت گفت: خانه‌ام در مهرشهر کرج است و برای دیدن دوستم به تهران آمدم.

این دو نفر در حال عقب و جلو کردن خودرو بودند و گمان بردم کمک می‌خواهند که سمت‌شان رفته و همان لحظه وسوسه سرقت سراغم آمد و سوار خودرو شدم. مرد جوان با من درگیر شد و خواست مرا پیاده کند که نتوانست و به خودرو آویزان شد و او را با همان حال ربودم که بعد از طی مسیری ماشین را رها کرد اما خیلی زود دستگیر شدم.  برگه معاینه فنی و کارت سوخت را هم یک‌بار که در خودروی اینترنتی مسافر بودم، پیدا کردم.

ماموران در ادامه به استعلام از دو مدرک پیدا شده از وی پرداختند و معلوم شد متعلق به دو راننده بوده که از آنها سرقت شده‌است. با شناسایی دو راننده از آنها تحقیق شد. راننده خودروی مگان گفت: برای خرید از خودرویم پیاده شدم.

سمت در شاگرد رفتم تا کیفم را بردارم که یکدفعه مردی سوار خودرویم شد فهمیدم سارق است و مرا با خودش ربود. در راه با او جدال می‌کردم تا خودرو را نگه دارد اما مرا بیرون انداخت و فرار کرد. خودرویم را روز بعد رها شده یافتم اما کارت سوختم در آن نبود.

زنی هم که در دام سارق گرفتار شده بود نیز گفت: روز بیستم بهمن امسال با سوارشدن به خودروی ال‌۹۰ خود در محله تهرانپارس برای خرید از خانه بیرون رفتم. بعد از خرید سمت صندوق عقب رفتم که سارق سوار خودرو شد. سریع روی صندلی عقب نشستم که مرا ربود و با خودش برد. بعد از یک ساعت مرا از خودرو به بیرون پرت کرد. امروز خودرویم را ماموران در محله‌ای دیگر رها شده یافتند.

 مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به شکایت خواهر و برادر و دو شاکی دیگر، تحقیقات از سارق آدم‌ربا در پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    26 1
    خداوکیلی باید این حرومزاده را بست پشت ماشین وآنقدر روی زمین کشید که ریزریز بشه!!!
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    23 1
    ابتدا اشرار را اخته و سپس به کمپی در وسط کویر تبعید کنید. این فقط 26 ساله هست و چند سرقت کرده. 40 سالش بشه چه گرگی میشه؟
  • داور IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    16 0
    بگیرن اعدامش کنن مرد عوضی را
  • حاجی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    18 0
    این نشون میدهد که سارقان خشن شدن
    • غنی دل IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      دلیل رها کردن خودرو بعد از وسه روز خود خالی از حکایت نیست احتمالا خلافهای سنگین انجام وبرای شناسایی نشدن رها میکردن
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    4 0
    این دیگه چه مدلیه؟؟!!! در حقیقت چیزی ندزدیده،،، فقط زور میزده،،، چقد بی دستو پاست... بفرستین زندان دانشگاه،، مدرک کارشناسی پایه دزدی دریافت کنه اوستا بشه و بیاد، بار دوم بره سه سال فوق... چهارسال دیگه هم بره واسه دکترا.... کی گفته ما در ایران تحصیل دانشگاهی مجانی نداریم.. چش ندارن مگه؟؟؟ برای مفلوک ترین قشر جامعه، امکان تحصیل مدارج دانشگاهی تا سطح دکترا و بالاتر، کاملا فراهم است. بر منکرش لعنت، بشششمار..........
  • جواد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    اینادیگه ازاشرار بدتر شدن وقتی ینفرقتل میکنه همه دردفاع ازش بصف میشن ویدرصدشم بفکرخانواده مقتول نمیکنن و بهر بهانه ای تبرئش میکنن حق یاناحق این سارقان وخلافکارهاهم پررومیشن. میبینن قاتل ازادشده دیگه جرم سرقت بچشم نمیاد ای کاش برخوردقاطع البته بامدرک وسنداثبات جرم نه بیگناهی بگیریم شکنجه بدیم وسابقدارشم بکنیم..
  • amin IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 0
    از بس از این دست اخبار منتشر می شود و برخورد قاطع و سریعی هم صورت نمی گیرد که اثر بخش باشد ناراحتی اعصاب گرفته ام به نظرات مردم هیچ توجه ای نمی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس