کد خبر 1337723
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
جیب بری

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲نفر سارق حرفه ای و اعتراف به ۳۱ فقره سرقت کیف قاپی در پردیس خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "کیومرث عزیزی " در گفت و گو یی در تشریح این خبر اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن شهرستان پردیس در خصوص وقوع کیف قاپی ، ماموران پلیس آگاهی پردیس برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از مال باختگان و شاهدان مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی ۲ نفر با یکدستگاه موتور سیکلت انجام می شود که با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، اقدامات برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام ارشدانتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی متهمان شده که با جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی قضائی، ۲ نفر سارق را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده که از افراد سابقه دار نیز بودند ، با موتور سیکلت مشکی رنگ اقدام به کیف قاپی وموبایل قاپی در کسری از ثانیه انجام می کردند و از آنها یک دستگاه خودروی پراید و ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سردار عزیزی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس و شکایت مالباختگان به ۳۱ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به شناسایی مال باختگان، به شهروندان توصیه کرد، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس