پاسخ رئیس پلیس تهران به ادعای خشن‌تر شدن زورگیری‌ها: آمارها این را نمی‌گوید

سردار حسین رحیمی درباره خشن‌تر شدن زورگیری‌ها در تهران گفت: آمار ما این را نمی‌گوید.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی درباره افزایش اعمال مجرمانه خشن و تدابیر پلیس برای مقابله با این‌گونه مجرمان، اظهار کرد: ما باید به سه تا چهار سال پیش بازگردیم؛ آن زمان ده‌ها تن از اراذل و اوباش بنام با صدها نوچه در تهران تحرک داشتند که آن‌ها یا از بین رفتند یا به اعمال مجرمانه خود پایان دادند که این اتفاقات به‌خاطر فشارها، اقتدار و قدرتمندی پلیس است.

رئیس پلیس تهران افزود: البته در کلان‌شهری مانند تهران طبیعی است که اتفاقاتی روی دهد اما عکس‌العمل سریع و به‌موقع پلیس حائز اهمیت است که ما در تمام زمینه‌ها بدون استثنا وارد عمل می‌شویم، متهمان را بازداشت می‌کنیم و اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

وی درباره خشن‌تر شدن زورگیری‌ها نیز گفت: آمار ما این را نمی‌گوید؛ به‌طور مثال در ۱۱ ماه سال جاری، اقدامات شرارت‌آمیز مانند چاقوکشی و عربده‌کشی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش یافته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: البته اکنون دوربین نیز در اختیار همگان قرار دارد و به‌سرعت یک اتفاق را به تصویر می‌کشند که طبیعتاً بازتاب بیشتری پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    6 0
    هرچقدر اوضاع مملکت بی ریخت تر شود ، جنایات عجیب تر و خشن تر و بیشتر می شود . عامل اصلی ان هم بی کفایتی حاکم است در صدمه زدن به معیشت مردم
  • ناشناس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    5 0
    چون از دست نیروی انتظامی کاری بر نمیاد، خیلی از زورگیریهارو کسی گزارش نمیده برای همینه که آمار نیروی انتظامی با اون چیزی که در سطح جامعه داره اتفاق میافته فرق داره
  • ح ر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    10 0
    بابا هرروز شاهد انواع و اقسام شرارت ها و آدم کشی هستیم چطور این امر کاهش پیداکرده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس