کد خبر 1339777
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
سارق

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن جیب بر محله مشیریه و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در پی افزایش جیب بری در محله "مشیریه" و "بازار تهران" بررسی موضوع در اختیار تیم‌های مختلف کلانتری قرار گرفت و ماموران این پلیس موفق شدند تصویری از چهره سارق را در تحقیقات محلی به دست بیاورند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، سرقت‌ها را خانمی حدودا ۳۵ ساله به تنهایی مرتکب می‌شود و ماموران کلانتری با گشت زنی در نقاط جرم خیز سارق را در حال پرسه زنی بین جمعیت مشاهده و هنگامی که قصد جیب بری از شهروندی را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق در کلانتری در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و جیب بری از شهروندان به تعداد ۱۵ فقره سرقت به همین روش معترف و همه مال باختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 0
    این همه دزد نوبره
  • DE ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 2
    دستگیری زن جیب‌بر محله مشیریه. من از این جیب برها تعجب میکنم باور کن . ما تا حالا ده تا چاقوی گرون قیمت خریدیم بمحض اینکه پیاز باهاش خورد میکنی کند میشه دیگه نمیبره اینها چاقوشون را چطوری تیز میکنند که هی جیب میبره جیب میبره.....جیب میبره....کند هم نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس