آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران است

تشکل چپ "مجمع روحانیون مبارز" که رویکردهای معارضانه‌ای را علیه نظام و انقلاب اتخاذ کرده اما با سدّ محکم اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه مواجه شده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

تصادف "روحانیون معارض" با سدّ جامعه مدرسین

واکنش بی‌تعارف امام جمعه اردبیل به شهادت افسر ناجا/ حماقتی به نام انفکاک قدرت اقتصادی از قدرت نظامی!

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان و عضو جامعه مدرسین اخیراً طی سخنانی در حرم امام رضا (ع) با اشاره تلویحی به بیانیه چندی قبل مجمع روحانیون مبارز علیه نظام و انقلاب اسلامی گفت:

"عده ای می گویند مردم در اصل انقلاب به تردید افتاده اند، بله ممکن است شما و دوستانتان که رای نیاورده اید به تردید افتاده باشید، اما عموم مردم محکم و استوار مثل کوه ایستاده و مقاوم اند و از کشور و انقلابشان دفاع می‌کنند."

به گزارش رسا، ‌ او همچنین تأکید کرده است: برخی جمهوریت را تنها خودشان می دانند و چون مردم به آن ها رأی ندادند، می گویند جمهوریت نبوده، برخی اینگونه فکر می کنند، در حقیقت این سخن در مقابل شما مردم است که چرا شما به آن که ما می خواستیم رای ندادید، اینکه جمهوریت کم رنگ شده صددرصد خلاف واقع است.[۱]

*اشاره حجت الاسلام خاتمی به آن بخش از بیانیه تند مجمع روحانیون مبارز بود که نوشته است: بسیاری از مردمانی که از توطئه ها و فشارهای ظالمانه خارجی و نیز اشتباه ها و ناکارآمدی های درونی رنج فراوان دیده اند، نسبت به اصل انقلاب دچار تردید و احیاناً بدبینی شده و امیدشان به آینده بهتر کمتر شده است!

دقت شود که سخنان حجت الاسلام سید احمد خاتمی بن‌مایه‌هایی مستند و استدلالی مثل تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی و یوم‌ا... ۹ دی را با خود دارد اما اظهارات چپ‌های مجمع روحانیون مبارز صرفا مشتی بهانه‌جویی و سخن بی‌مبنا است که به مثابه ریسمان‌های شاعران در مقابل عصای موسی؛ با رخدادهایی مثل تشییع پر شکوه شهید سلیمانی از بین رفته‌اند.

حجت الاسلام خاتمی پیش از این نیز در واکنشی دیگر به بیانیه موسوی خوئینی‌ها (چهره محوری مجمع روحانیون مبارز) که طی آن خواستار جدایی حوزه از نظام اسلامی شد نیز گفته بود:

"بعضی نمی خواهند که حوزه با نظام همراه باشد، من معتقدم همراهی حوزه با نظام به معنای به تاراج دادن استقلال حوزه نیست، در طول این سالیان هیچ از نقد ما کاسته نشده است، جامعه مدرسین ده ها نامه محرمانه به دولت آقای روحانی نوشته بود، به دولت سابق و اسبق نیز چنین بود ما وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را داریم، اگر فرض کنید این بودجه شهروندی که می دادند ما را به اسارت می کشید این همه نقد نداشتیم. امروز حوزه مستقل است و آرمان مسئولان و شورای عالی حوزه آرمان استقلال حوزه است ولی هرگز استقلال حوزه را به معنای تقابل با نظام نمی دانیم. "[۲]

غیر از سید احمد خاتمی، ‌ برخی اعضای دیگر جامعه مدرسین نیز اخیراً واکنش‌های شدیداللحنی را به حرکات معارضانه مجمع روحانیون نشان داده‌اند. +

***

حماقتی به نام انفکاک قدرت اقتصادی از قدرت نظامی!

واکنش بی‌تعارف امام جمعه اردبیل به شهادت افسر ناجا/ حماقتی به نام انفکاک قدرت اقتصادی از قدرت نظامی!

 محسن امین‌زاده، از مقامات وزارت خارجه در دولت اصلاحات و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ اخیراً طی اظهاراتی که سایت صبح ما آنها را منتشر کرد، گفته است:

"امروز قدرت اقتصادی بالاتر از قدرت نظامی حرف اول را در جهان می‌زند. جریان تندرو در داخل کشور ۱۵ سال است که اقتصاد کشور را به سمت فروپاشی سوق داده و فرصت های فراوانی را از دست داده است. نگاه به شرق ابزاری است که معنای توسعه روابط اقتصادی با چین را پررنگ می کند که به زعم آنها می توانیم انرژی هسته ای هم داشته باشیم. ما به نوعی متخصص نوعی تجارت سیاه شده ایم. ما کالا را خیلی ارزان می فروشیم و کالای دیگران را خیلی گرانتر می فروشیم و این را از مقتضیات مقاومت می دانیم."[۳]

* آقای امین‌زاده در اظهارات خود به صورت عمدی یا سهوی یک اصل ساده در علوم سیاسی و اقتصادی را ندید گرفته و آن این است که: "قدرت نظامی یک کشور برآمده از قدرت اقتصادی است. "

در واقع امین‌زاده حتی یک قدرت اقتصادی بزرگ و البته مستقل در دنیا را نمی‌تواند مثال بزند که قدرت نظامی هم نباشد. (اقتصادهای بادکنکی و غیر مستقل در کشورهای وابسته‌ای مثل ژاپن و کره جنوبی شامل این قاعده نیستند)

اکنون این افراد در مقابل این پوست موز چه کنند!؟

از یک سو باید از بام تا شام درباره ایران سیاه‌نمایی و هر نکته مثبت اقتصادی را انکار کنند و از یکسو نمی‌توانند منکر شوند که قدرت نظامی ایران که برخاسته از یک اقتصاد مستقل، درونزا و قوی است، توانسته هژمونی جهانی ایران را متولد کند.

نتیجه تردید در این دوراهی اینکه کج‌راهه سوم یعنی عدول از عقلانیت را در پیش می‌گیرند و به حقیقت اشاره نمی‌کنند.

پیش از این سعید حجاریان نیز در اظهاراتی مشابه امین‌زاده نتوانست بین این دو راهی انتخاب عقلانی داشته باشد و او نیز در یک انعزال از عقل به کتمان حقیقت پیش گفته (ارتباط قدرت نظامی و اقتصادی) پرداخته بود. [۴]

دقت شود اقتصادی که بتواند زمینه‌ساز یک قدرت نظامی تأثیرگذار باشد هرگز به معنی "شرایط زیست بهشتی" و یک اقتصاد بدون مشکل نیست. کما اینکه آمریکا و چین و روسیه هم با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه هستند.

پس مشکلات اقتصادی همیشه هستند و آنها را باید از طریق "رأی خوب"، "مدیریت جهادی مسئولان" و "استفاده از نخبگان" حل کرد و در کنار این فرایند همیشگی به پیشرفت‌های کشور نیز توجه داشت.

***

واکنش بی‌تعارف امام جمعه اردبیل به شهادت افسر ناجا

واکنش بی‌تعارف امام جمعه اردبیل به شهادت افسر ناجا/ حماقتی به نام انفکاک قدرت اقتصادی از قدرت نظامی!

ایرنا گزارش داد: آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخشی از خطبه‌های این هفته نماز جمعه و در واکنش به شهادت افسر ناجا توسط یکی از اوباش در استان شیراز، این جنایت وحشتناک را به شدت محکوم کرد و گفت:

"مسئولیت اصلی متوجه دستگاه قضایی است؛ زیرا اگر احکام صادره در خصوص اشرار بازدارندگی داشت، کار به اینجا نمی‌رسید و هر از چندگاهی شاهد اقدامات جنایت‌بار اشرار در حق نیروی انتظامی مظلوم نبودیم."[۵]

*ما قضاوت درباره بیانات آیت الله عاملی پیرامون جنایت شیراز را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم.

چند روز قبل بود که سردار حسین رحیمی، ‌ فرمانده پلیس تهران بزرگ نیز از گستاخ شدن اراذل و اوباش سخن گفته و تأکید کرده بود که علت این امر پایین بودن هزینه جرم برای مجرمان است. [۶]

ما در وبلاگ مشرق پیرامون این سخنان سردار رحیمی نوشته بودیم:

"وقتی بحث جری شدن مجرمان از لسان فرماندهان انتظامی شنیده می‌شود یعنی اقدامات عاجل حکومتی و قضایی در این باب لازم است. تا هم عواقب جرم به صورتی بازدارنده به افراد جامعه شناسانده شود و هم مجرمان به گونه‌ای مجازات شوند که شاهد تکرار جرم نباشیم. "

***

1_ rasanews.ir/002wXl

2_ mshrgh.ir/1299868

3_ http://sobhema.news/?p=20260

4_ mshrgh.ir/1333861

5_ irna.ir/xjHrhv

6_ mshrgh.ir/1330852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 175
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 58
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    از شرور قمه به دست تا شرور قلم به دست و تریبون به دست، همه ضربه ها را ما داریم از بدعتی به نام رافت اسلامی می خوریم. حال آنکه در اسلام حتی قرآن می گوید به دوست پسر و دوست دختری که زنا کردند رافت نداشته باشید، سوره نور آیه2، چه رسد به فتنه گر و محارب و قطاع الطریق که خدا برایشان می گویند الفتنه اشد من القتل. اما دیدیم برای کسب رضایت جوامع حقوق بشری و سلبریتی های بی بته و شیطان پرست، یکی بعد از دیگری از دستورات اسلام عدول کردید و وقیحانه اسمش را رافت اسلامی و مردمسالاری دینی گذاشتید.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      69 59
      مواظب باشید یه موقع حقوق بشر کوفتی خدشه دار نشه یه وخت....
    • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      35 15
      آشنایی داشتم ییکبارافتاد زندان میگفت دیگه سعی میکنم یک روز از عمرم رو آزادنباشم بسکه زندان عشق و حاله،تفریح بازی ورزش غمار همه چی اونجاهست،زندان بدترین تنبیه،قطع مچ دست،قطع مچ دست، به ولاه ماستارو کیسه میکنن
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      51 29
      همان زمان که نظام پلیس را مظلومانه در پای یک عده دانشجوی خون آشام آشوب طلب در تیرماه 78 قربانی کرد و به دادگاه کشید و محکوم کرد باید این روزها را می دید. هر دردی می کشیم از همان تفکر نفوذی پرور جذب حداکثری است.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      18 5
      دوستان بیخود قلم‌فرسایی نکنید و گلوی خودتون و ....ندین مطمئنا هیچ اتفاق نمیفته! حرفهای سردار اشتری و سایر فرماندهان و مسئولان هم فقط برای تسکین موقتی مردم هست.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      31 5
      حالا که پلیس با وجود مسلح بودن نمیتواند از اسلحه اش استفاده کند پیشنهاد میکنم بجای اسلحه پلیس را با آبنبات و بستنی مجهز کنید تا با تعارف کردن آنها به مجرم در فرد خاطی باعث انبساط خاطر شده تا حداقل پلیس را بقتل نرساند
    • مدرس حقوق جزا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      4 0
      تو همین سایت در کامنتها صدبار بیشتر نوشته‌ام که تا وقتی جرم برای مجرم و سرقت برای سارق صرفه دارد همین آش و همین کاسه است و بارها گفتم تنها راه برخورد با اراذل و سارقین به جای زندان ، فرستادن آنها به اردوگاههای کار سخت اجباری است
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    136 5
    دستگاه قضائی واقعا مقصراست برخورد ضعیف است
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      54 7
      متاسفانه زندان مثل پانسیون شده ، غذای و گرم و دورهمی و تلوزیون و پرده چیندار و بروبیا ** بنظرم زندان ارازل باید وسط بیابان باشد بدون امکانات و غذا نان خشک و هر کس غذا بهتر می خواهد باید بیگاری سنگین کند ، سلول ها انفرادی ، مثل جهنم .
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      56 8
      دولتها هم دوست دارند نیروی انتظامی را قربانی کنند تا رای یک مشت درویش و بی حجاب و قاچاقچی را به دست آورند.
    • تک سوار DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      24 5
      یاد روزهایی افتادم که تند و تند با رافت اسلامی برخورد می کردید و اصلاح‌طلب ها هم براتون به به و چه چه می کردند.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      حتی سعید خانه وحشت رو هم ازاد کرده بودن
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      دوستان، اراذل درسته و قمار . با ذال و قاف .
    • هاشمی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      0 0
      بله باید برخورد بشه
  • افعی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    68 25
    من فقط ۲تا نکته میگم ا_مردم مشکل اقتصادی دارن واقتصاد یعنی همه چی تو ماجرای بنزین ۹۸دیدیم مردم برای معیشت به خیابان آمدن البته عموم مردم نه آشوب طلب ها.۲_پلیس باید اجازه استفاده از سلاح رو داشته باشه فقط درمورد اوباش وقمه به دستان که اگه شلیک کرد ویه اوباش مُرد یا مجروح شد قانون ازپلیس حمایت کنه.
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      18 40
      از دو تا نکته ای که گفتی بنظر میا از آلبانی اومدی افعی
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      27 16
      یعنی هرکس اعتراض داره،می تونه بره سر ببره؟! حالا واقعا انصافا در وجدان خودتون،ارزش رو داره،این همه زمین و زمان و دین و دیانت و .. رو نابود کنید! که کارهای پلید این شخص رو توجیه کرد؟! با این توجیه هات! که میشه گفت،امام حسین (ع) اصلا کار اشتباهی کرد ! چون مردم غرق در مشکلات اقتصادی و فساد .. بودن! .. بهشت رو بها میدن نه بهونه اینا ان! و بشر باید ازمایشات خودش رو پشت سر بزاره تا پاداش بهشت! یا مجازات جهنم نسیبش بشه! اگر همه چیز عالی و ایده الی باشه! باید سختی و ازمایش باشه،تا مشخصه بشه،که واقعا باخداست،وکی بی خداست! (هرچندازمایشات خارج از طاقت انسان نیست،خودش میاد کمک میکنه) ..
    • افعی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      16 4
      اولا خودت آلبانی نشین هستی. بعد جواب ۸:۴۴.من نگفتم هرکی پول نداره بره دزدی وخلاف فقط ادعا داریم قدرت ۱منطقه هستیم که برمنکرش لعنت ولی این قدرت در اقتصاد هم هست؟ نه.از کجا میگم از همون زباله گردهایی میگم که به خاطر فقر ونداری به این کارها روی آوردن. فقط قدرت نظامی کافی نیست.
    • یه مامان با حال IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      14 5
      چرا عادت کردیم کسی که حقیقت رو میگه بهش انگ میزنیم به نظرم افعی بهترین حرف رو زد اقتصاد یعنی همه چی. اگه اقتصاد خوب باشه جرم و جنایت کم میشه اگه اقتصاد خوب باشه ازدواج به موقع انجام میشه اگه اقتصاد خوب باشه فرزند آوری هم زیاد میشه. چشا تون رو باز کنید ببین چند سقط جنین فقط به خاطر فقر خانواده هاست چندتا خانواده حاضر نیستن بیشتر از ۱بچه داشته باشن چه قدر دزدی ها کم میشه چندتا جوون دهه شصتی دور و برت به خاطر فقر هنوز مجرد هستن. *پس اقتصاد یعنی همه چی *
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      نصیب درست است
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      19 15
      البته همان قمه به دست ها می شوند معترضان مظلوم و مسالمت آمیز. مثل زامبی های آبان 98
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      8 9
      اگر اقتصاد مشکلی را حل می کرد کشورهای مرفه این همه پر از جرم و جنایت نبودند.
    • DE ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 7
      اقتصاد یعنی همه چی اگر اقتصاد خوب باشه همه چی خوب میشه فقط اقتصاد.
    • US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      اقتصاد خوب یعنی چه؟
  • ناشناس MD ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    48 4
    نیروی انتظامی اگر به اسلحه ای که نشود ازش استفاده کرد بجاش بوتون و یا چوب مخصوص نیروی انتظامی را داده بود شاید این مامور زنده بود .
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    36 4
    عوامل قوه قضائیه با منزه دانستن خود و با فرض فعال ما یشاء بودن خود، سال‌های سال است که خود را از نعمت نقد دلسوزان محروم کرده است. آنچنانچه مانند سهل‌انگاری دولت و دولتیان در امر اقتصاد، تبدیل به دمل چرکین شده و هم اکنون از مداوای آن باز مانده‌اند. قوه قضائیه و عملکرد آن با تراز انقلاب اسلامی فرسنگ‌ها فاصله دارد. چندان که اظهارنظر مردم و پیام‌ها در رسانه‌ها نیز از ترس! گرافتاری، از سوی عوامل سایت‌ها سانسور و تقطیع می‌شود. در ایران قوه قضائیه تبدیل به ناموس خدا شده و ...
  • ۲۲ IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 33
    شهادت که خوبه.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      29 6
      بر منکرش لعنت! قطعاً بر هلاکت و مرگ شرف دارد! اما این جا سخن از قتل و کشتن است!!! افتاد؟!؟!
    • سیدمهدی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      29 6
      اما اعدام و قصاص از اون هم خوبتره
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      17 10
      22 ، یعنی می فرمایید به قاتل جایزه بدن؟ یا اینکه عقده و بیشرفی داره از چشات بیرون می زنه؟
    • ۰۰۰۰۰۰ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      7 3
      خودتی.
  • محمد IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    25 9
    آقای امین زاده شما که به قدرت نظامی مان اذعان دارید اشکال نداره ،مدیریت اقتصادی را رها کنید وآنرا بسپارید به همان تفکری که قدرت نظامی را بوجود آورد ،ما یقین کامل داریم وهر ضمانتی شما بخواهید به شما میدهیم که اقتصادمان هم در دنیا تبدیل به قدرت بشود و شما مجبور به تایید آن شوید .
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    23 5
    نيروي انتظامي در ايران مظلوم واقع شده است بايد نسبت به اصلاح قانون اقدام عاجل و فوري انجام دهند تا ديگر شاهد تكرار اين نوع حادثه تلخ نباشيم
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 1
      در کنار نیروی انتظامی، نیروهای محیط بان نیز مظلوم هستند و قانون به کارگیری سلاح باید در هر دو بخش اصلاح شود.
  • توکل کوهی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    30 5
    سلام. بنده ۱۲سال پیش برای مامورین محترم نیروی انتظامی تدریس میکردم و بالاتفاق از عدم تحکم قوه قضاییه در برابر مجرمان جرائم خشن گلایه مند بودند
  • ازگارد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    27 7
    چرا برای دفاع از جان خودشان در مقابل عربده کشی اراذل نمیتوانند دفاع کند؟
  • احمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    16 4
    حرف افرادی امثال محسن امین زاده برای خوشامد دشمنی چون امریکا و اسائیل است اگر در حوزه نظامی ضعیف باشیم چه بر مملکت میگذرد نوکر امریکا
  • پیروز IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 6
    تمامی این شرارت ها از زمان روی کار آمدن دولت اصلاح طلبان که مبدع گفتگوی تمدن توخالی بودند رایج شد ، طوری که یکی از روسای داد گستری در استان سیستان و بلوچستان ، در همان زمان اصلاح طلبان دستور داده بود اشرار دستگیرشده در آن استان را که دستگیر شده اند ، براساس گفتگو و .... آزاد کنند ، طرف جوگیر شده بود ، بعد همون زمان اشرار اقدام به گروگان گیری گردشگران ژاپنی کردند و ایشان قصد داشت به جای اقدام درست رهائی گروگان توسط دستگاه های مسئول ، از طریق گفتگو گروگان گیران را آزاد کند که موفق هم نشد و بعدها آثار آن را در جاهای دیگر دیدیم
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      13 2
      کاملا درست گفتید. لعنت خدا بر همه آن کسانی که در تیر ماه 78 برای اولین بار ابهت پلیس را شکست و پلیس را به جرم برخود قانونی با برخورد با تعدادی دانشجوی رذل و الواط و بعضا سه ترم مشروطی محکوم کردند. دانشجویی که استحقاقش صد بار اعدام بود و کارش ارعاب مردم و آتش زدن اموال آنها بود شد جوان مظلوم مردم و پلیس قهرمان شد لولو. اگر من در این کشور کاره ای بودم در همان تیر 78 خاتمی و تاجزاده و سایر کثافتهای اصلاح طلب را تیرباران می کردم. اما حضرات مصلحت اندیشی کردند و حق و عدالت را فدای حفظ آرامش چند روزه کردند.
  • هادی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    18 15
    فیلم لحظه درگیری رو دیدم.هرکسی قانون حمل سلاح رو بخونه میبینه که قانون کامله و مامور بجای شلیک کمر به پایین تیر هوایی میزنه و با فرد شیشه ای یا مست چاقو به دست یقه به یقه میشود و میبینیم مامور با درجه بالا هیچگونه دفاع شخصی بلد نیست و استفاده از سلاح خویش را نیز بلد نیست.این کار نابلدی مامور و عدم آموزش ماموران از طریق سازمان مربوطه نباید به وضع قوانین جدید بشه که مامور هر زمان اسلحه استفاده کرد بازخواست نشود
    • رضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      8 2
      جناب هادی تو هم شاید قانون گذار هستی از کارمندان قوه قضایی هستی که از قوه قضاییه حمایت میکنی قانونهای ما مشکل دارد فقط شعار
    • تندیس IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      13 4
      افسر نیروی انتظامی فردی قوی جثه بود و مهاجم جسم نحیفی داشت . در فیلم دیدیم که افسر شهید بدون کوچکترین دفاعی به زمین افتاد . یعنی این افسر در مقابل مهاجم از ظرفیت بدنی پایینی برخوردار بود . یک فرد نظامی نباید به این راحتی به خاک بیفتد . من در اموزشهای اینها دیده ام که به انها خلع سلاح سرد را هم اموزش میدهند . من یک شهروند مدافع نیروی انتظامی هستم و به تعبیر بعضی افراد کم ظرفیت و کم تحملی که انتقاد را بلافاصله زبان دشمن قلمداد میکنند من از البانی نیامده ام و خودم هم یک نظامی بازنشسته هستم ولی باید بپذیریم نیروی انتظامی متاسفانه بدلیل کمبود نیرو و حجم زیاد کار فرصت تمرین و اموزش مستمر و ممارست و کلاسهای ورزش رزمی ندارد و از طرفی عمده کادر خدوم این نیرو به همین دلیل حجم زیاد کار و عدم فرصت ورزش و بدنسازی دچار ناهنجاری های بدنی و ضعف عضلانی شده اند و حتی برخی انها با شکم های چربی گرفته بیانگر عدم افزایش مقاومت جسمی هستند . حاکمیت علی الخصوص ستاد فرماندهی کل قوا باید تدبیری بیندیشد که این نیرو دچار کمبود پرسنل نباشد و ساعاتی در هفته برنامه اجباری و کلاسهای ممارستی لازم برای پرسنل ناجا دیده شود . برای پلیس که باید جان مردم را درمقابل قمه کشها و چاقو به دستها محافظت کند بد است که خودش طعمه این گرگهای انسان نما باشد . شهادت هدیه خدا به مجاهدین فی سبیل الله است اما قطعا شهادت با عدم تدبیر و ضعف های سازمانی و انسانی نیز منافات دارد
    • به تندیس IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      4 5
      اگر قرار بود در مقابل اسلحه و قمه کشی جثه و تمرینات رزمی به درد کسی بخورد آنهمه قهرمانان کاراته و فنون رزمی با قمه کشته نمی شدند.
  • سید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 6
    از مطرودان دستگاه سیاست امور خارجه که سال ها در اختیار اصلاح طلبان تهوع آور بوده است، انتظار هم همین است که میدان را از سیاست جدا بدانند! همانند ظریف المالک و امین زاده و بیگدلی و سایر مطرودین این تشکیلات !!!!
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 0
    این قانون منع و ممنوعیت استفاده از سلاح توسط پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی در زمانی تصویب شد که هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و مهدی کروبی هم رئیس مجلس بودن. شما خودتان قضاوت کنید که اوایل انقلاب مردم به کیا رای می دادند و امور کشور را دست کیا می سپردند. نه سواد داشتند و نه علم کشور داری.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 2
    تصور کنید همان مامور شهید، آن جنایتکار را دستگیر و کوچکترین برخورد میکرد چندین نفر از کنار گوشه موبایل بدست فیلم میگرفتن ساعتی نمی‌گذشت شبکه‌های بی بی سی و اینتر نشنال و..... از سرکوب آزادیخواهان در ایران خبر میدادن!!!!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    15 0
    در سال 1382 بنده با قاچاقچیان درگیر شدم و یک نفر از آنها بر اثر کمانه نمودن تیر از لاستیک خودرو زخمی شد با وجود اینکه قاچاق کشف شده بود ولی هم از بنده دیه گرفتن هم پول لاستیک خودرو را گرفتند هم بنده را که پیمانی بودم تغییر وضعیت ندادند و استخدام رسمی نکردند.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      مسوول قضاتی هستند که اثبات اجبار به شلیک را از پلیس میخواهند و از مجرم هیچ که اصلا چرا با اسلحه سرد یا گرم به مردم و مامورین حمله کرده یا به همراه مواد مخدر در حال فرار هستند و باید بدون تیراندازی دستگیر شوند یا فرار کنند
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    9 0
    لب مطلب را حاج آقا گفته اند. متاسفانه برخوردهای قوه ی قضائیه سنگ را بسته و اشرار را آزاد گذاشته است.
  • محمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 1
    آره تو که خیییییلی راست میگی!!!!
  • علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 1
    استفاده از سلاح توسط مامور برای اجرای قانون و حفاظت خویش ، مردم و پرسنل همکار یک امربدیهی است ، یک مامور باید ورزیده و فنون رزم دفاع شخصی را باید بداند و برعلیه افراد شرور و قمه بدست اجرا کند وباید زمان و امکانات لازم آموزشی در اختیارشان قرارگیرد تا یک افسر ارشد براحتی توسط شرور متوهم بشهادت نرسد واینکه یک مامور قدرت درک موقعیت زمانی و مکانی را برای اجرای اوامرقانونی و رعایت نظم و امنیت را بخوبی بشناسد و بر این اساس واکنش های منطقی مقابل مخلین امنیت و تهدید جانی خویش و دیگران را اجراکند وقانون نیز بنحوی باشد تا در چنین شرایطی پشتیبانش باشد و فرمانده ارشد نیز حامی اولیه اش در اجرای دستورات کاری و اجرای نظم و قانون در جامعه
  • مهدی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 13
    آلمان قدرت اقتصادی فاقدقدرت نظامیان!
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      5 2
      و البته دارای یک پلیس بسیار خشن و صادر کننده انواع تانک و زیردریایی و البته سرکوب شدید هر تظاهرات مخالف
  • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 1
    قانون استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی عزیز باید اصلاح شود . قانون برخورد با مجرمین باید اصلاح شود . در غیر این صورت باید شاهد جرمهای بیشتر باشیم و روز بروز هم مجرمین جری تر و گستاخ تر خواهند شد
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 0
    گوشی منو دوسال پیش تو تظاهرات روز قدس دزدیدن شکایت کردم و شماره ای که از گوشیم استفاده میکرد پیدا شد ولی دادگاه دوبار بدون حضور من قرار منع تعقیب صادر کرد
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      برای گوشی پدر من هم چنین اتفاقی افتاد ،هیچی به هیچی....
  • DE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 0
    گفته ی امام جمعه ی اردبیل صد در صد درسته چون این جانی سابقه دار بوده و اگر بار اول و یا دوم با او برخورد جدی میشد الآن این اتفاق فجیح نمی‌افتاد.
  • سید یوسف هاشمی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 0
    درمواردی دستگاه قضا می خواهد خودش را دایه دلسوز تر از مادر نشان دهدمن به شخص از عملکرد این افسر ناراحت شدم با ید سرش را با گلوله هدف قرا می داد یا حداقل به پایش شلیک می کرد نمیدانم بعضی مواقع مسئولان بی حجابی را جرم تلقی می کنند اما اگر کسی شیشه مصرف کرده باشد یا مست باشد و شخصی را از پا درآرود و خانواده ای را داغدار کند عنوان میشود چون در حالت طبیعی نبوده پس کار عمدی صورت نگرفته جامعه با ننه من غریبم درست نمی شود یک بار یک جوانی مزاحم یک خانمی شده بود که وارد کوچه ما شدند بنده خدا دختر که دیگر چاره ای نداشت زنگ خانه ما را به صدا درآورد تا آن جوان را بترسوند که مثلا اینجا خانه شان است وقتی من در درب را باز کردم دختر خانم خیلی ترسیده بود موضوع را به من گفت من هم یک سیلی محکم به گوش او طرف حواله کردم همچین که روی زمین افتاد طرف شاکی شد در نهایت به بنده گفته شد مگر شما کلانتر محل بودید باید موضوع را تلفنی اطلاع می دادید پیش خودم گفتم چه اطلاعی تا اطلاع و حضور پلیس حداقل 20 دقیقه طول میکشد .طرف هم آنجا را ترک می کرد در هر صورت برای این عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند منان خواستارم
  • hamid CA ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 0
    نیروی انتظامی باید صریح به فردی که دست به سلاح سرد میبره شلیک کنه چون فردی که دست به سلاح سرد میبره گستاخی را گذرانده ومجازات 6 ماه برا حمل کننده سلاح سرد خیلی کمه شلاق مجازات نقدی رقم خیلی بالا جوری که طرف به فکرش هم خطور نکنه چاقو وقمه حمل کنه و قطع دست و پا قبل اعدام هم چیز خوبیه که طرف زجر کش بشه قانون گزار باید قانون خیلی سنگین بزاره
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 0
    (( ترحم بر پلنگ تیز دندان - ستمکاری بود بر گوسفندان )) ؛ وقتی اراذل و اوباش مدت کوتاهی حتی گاهی اوقات فقط چند روز بعد از دستگیری , آزاد می شوند , نتیجه اش می شود این .
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    با ناقص بودن قوانین برخورد پليس با مجرمين واشرار که‌ پليس راخلع سلاح کرده اگر پليس ونیروهای حافظ امنيت برای حفظ جان‌ خود از برخورد با اشرار اجتناب‌ کنند آن‌ وقت بر سر امنیت مردم‌ چی آید لذا قانون فعلی بايد تغییر کند واقتدار پلیس بالا برود
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 1
    اگر مامور انتظامی به این فاسق شلیک میکرد سلبرتیا یقه میکندند که ای .وای حقوق بشر نابود شده ...وحالا خفه شدن از این جنایت لعنت بر یاران شیطان هرکه هستند در عرلباسی از دزدی لباس تا سلبرتی امیدواریم همانطور که طبق قوانین قضایی هست سلاح بدست تهاجم کننده چه سرد وچه گرم محارب محسوب بشه تا این اراذل در کشور امنیت نداشته باشن چرا باید مامور قانون امنیت نداشته باشه تا کی سهل انگاری امسال چند مامور بشهادت رسیدن چرا در جمعه اوباش امنیت دارن ولی اهل قانون ندارند؟
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      4 0
      سلبریتی ها فقط منتظرند ببیند کی سگش اسهال گرفته ......از سلبریتی مزدور وپول پرست ووطن فروش بیش از این توقع نیست.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    10 0
    فعلا قوه قضائیه خواب است
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    9 0
    جناب آیت الله عاملی کاملأ صحیح می فرمایند. کدام اراذل و اوباشی سراغ دارید که پلیس دستگیر کرده باشد و بعد از حداکثر سی روز دوباره به اوباشگری در همان محل قبلی برنگشته باشد؟ آنهم با اعتبار بیشتر و قلدری بیشتر؟ بعضی از این اراذل سابقه بیش از بیست بار محکومیت کیفری دارند آنهم در سن زیر بیست و پنج سالگی. کار به جایی رسیده که اصلأ وجود پلیس هیج تفاوتی ایجاد نمی کند و اراذل با کمک قوه قضاییه که فقط به دنبال پایین آوردن هزینه های خود است دوباره به جامعه و ایجاد شر و رعب و وحشت باز می گردند.
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      فردی که در حدود بیست و خرده ای سن بالای ده سال سابقه داشته یا بالای ده بار حبس رفته به هر جرمی باید حکم ابد بهش بدن تا بازدارنده باشه وگرنه این اوباش در صورتی که مرتکب قتل نشند هر لحظه آماده حمله به مردم بی دفاع هستند که نهایت چند ماه زندان برند و قلدرتر برگردند
  • شاهین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    واقعا تاسف بار است باید دستگاه قضا به شدت شدت شدت در برابر ارازل واوباش جانی برخورد و همه را اعدام کند.خیلی ناراحت شدیم برا این مامور مسلح که حق استفاده از سلاح را نداشت ولی اون جانی ازادانه از سلاح خودش استفاده کرد
  • حسين DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    نكته ائى كه سردار حسين رحيمى اشاره كرده بسيار مهمه و از اينكه هزينه مجازات براى اراذل و اوباش فوق العاده ناچيز است يك عامل مهم براى گستاخى و جولان دادن اين افراد است،صرف نظر از مباحث آكادميك براى چون و چرائى اين پديده خطرناك شكى نيست كه فاكتور مجارات ميتواند در افزايش و يا كاهش آمار وقوع چنين حوادث دردرناكى نقش بسيار مهمى بازى كند،ببينيد در نوع مجازات مفسدين اقتصادى و نحوه مجازات آنها بعد از محاكمه و محكوم شدن كه اين افراد بنظر من خطرناكتر از اراذل و اوباش خيابانى هستند،اگر اين افراد امنيت يك محله را بخطر مياندازند مفسدين اقتصادى امنيت يك كشور را بنابودى ميكشند ،بعنوان مثال مهدى هاشمى،حسين فريدون،صرفنظر از خيانتهائى كه مرتكب شده اند براحتى به مرخصى هاى طولانى مدت رفته و همچنان بزندگى لوكس و اشرافى كه با غارت و چپاول بيت المال كسب كرده اند ادامه ميدهند و اين يعنى دهن كجى به قانون و ملت و كسى هم پاسخگو نيست،مهدى هاشمى چند روز مرخصى ميگيرد و شش ماه خودش را معرفى نميكند و اين رفتار معنا بزرگى دارد،در هرحال نظر آقاى سردار حسين رحيمى كاملًا درسته و اگر اين اراذل و اوباش چه مفسدين اقتصادى كه نام بردم و يا اراذل و اوباش خيابانى كه امنيت يك كشور و يا يك محله را بخطر مياندازند برخورد قاطعانه صورت گيرد ميزان و آمار اينگونه جرائم بشدت كاهش پيدا خواهد كرد،با اميد آنكه جناب آقاى اژه ائى رياست محترم قوه قضائيه گفته سردار حسين رحيمى را جدى بگيرد ،بايد در جامعه اعتماد ايجاد كرد اعتماد و امنيت دو روى يك سكه هستند فقدان يكى ديگرى را بى ارزش ميكند،نگذاريم اراذل و اوباش امنيتى و اقتصادى و اراذل و اوباش محله ها جامعه ما را نابود كنند.
  • منصور IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    نیروی انتظامی باید قوی عمل کند. باید روش مقابله با اراذل را یاد بگیرد. مثل پلیس آمریکا با هیکل قوی بگیره زیر پا خفه کنه. رییس نیروی انتطامی تهران باید دستورات اشد مجازات بدهد. بعضی از نیرو انگار میهمانی میره یقه بسته وریش انگارد.با اراذل با ید برخورد قوی وخشن داشته باشند. این همه خانواده داغ دیده و هر روز شاهد کشتار هستیم. تا کسی جرات نکنه. شلوارشو خیس کنه نه چاقو به گردن نیرو بزنه. من متاسفم و ناراحت.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 0
    کاملا موافقم مسئولیت اصلی این حوادث قوه قضائیه است زیرا قوانین بازدارنده نبوده است .
  • Nm IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    امکانات بدهید وبعد مسئولیت بخواهید باید نیروی انتظامی به سیستم های هدایت وگفت وشنود انلاین و با امنیت مجهز شود تا در حال ماموریت نه کند روی وسو استفاده داشته باشد ونه تند روی وخشونت به دلخواه مامور و یا مافوق که بتوانند در دادگاه استناد کنند و قابل قبول باشد انگاه به راحتی حکم تیر وامثال ان اراذل را سر کوب میکند
  • کاظم کریمی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 4
    سلام اصل بر عدم ترویج خشونت در جامعه هست. نیازی به اصلاح قانون نیست چون قانون به کارگیری اسلحه ، نه ناقص هست نه مجمل و نه دست مامور را بسته است ، بنابراین اگر شهید عزیز از کمر به پایین شلیک میکرد این فاجعه اتفاق نمی افتاد مگر اینکه اسلحه خراب بوده باشد و یا به هر دلیل امکان واکنش سریع ممکن نبوده است ،هرچند به نظر می رسد که قاتل ازهر حیث ، قبلا برای انجام قتل آمادگی کامل داشته است . راهکار؛ آموزش مداوم به منظور حفظ آمادگی جسمی و تمرین استفاده و به کارگیری سلاح به نحوی که ضمن کاهش صدمات احتمالی به افراد به نحو موثر بتوانند در موارد این چنینی از خود دفاع کنند. چرا که به دفعات شاهد بودیم فقدان آموزش منجر به شلیک به شهروندان عادی و بی گناه و کشته و مجروح شدن آنان نیز شده است. روحش شاد و یادش گرامی
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      خودت می دانی که داری حرف بی معنی می زنی.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    خداوند روح سروان رنجبر را قرین رحمت بفرماید
  • محسن IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 0
    دقیقا حرفشون درذسته.اگر قضات شجاعت کافی را داشتند مثل قضات دادگاه های اقتصادی یا قاضی شهید امنیت جعفرپور در پاکدشت که تکه تکه شد ، این طور این ها پررو نمی شدند.نمیدونم قوه قضائیه کی میخواد بیاد سرذخط وظیفه
  • شهروند IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 0
    بله کاملا درسته مسپولیت این امر فقط با قوه قضاییه است که باید خودش را محاکمه کند. افسر بدبدخت توی فیلم جرات نداره از سلاحش استفاده کنه
  • ناشناس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 7
    علت این شرارتهاو.... چیست؟ بله ریشه آن فقر است... آن جوان از مادرزاد قاتل نبود.. قاتل تربیت شد. وریشه آن به تربیت وفرهنگ جامعه بر میگردد....
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      5 0
      اینقدر وقیحانه به فقر تهمت نزنید. اتفاقا بیشتر زامبی های 88 و 98 که دستگیر شدند گوشی ها بسیار گرانقیمت داشتند و خانواده های متمول بالا شهری که زر و زور داشتند و آزادشان کردند.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      زر و زور مخصوصا قسمت اول باید در مورد رشوه و ارتشاء هم قوانین در حد ابد و اعدام باشه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 1
    درود خدا بر امام جمعه باغیرت اردبیل.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 1
    بارها مشاهده شده زمانیکه پلیس مجرمی را به مرجع قضایی میبرد . آن مجرم بعد از تبرئه زودتر از پلیس از دادسرا خارج میشود!
  • مجید IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 0
    مشکل قانون و قوه قضاییه است دنبال مقصر نگردید
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 1
    قانون برای ارازل مواد فروشان دزدان بسیار ضعیف است برو از دزد ارازل یا مواد فروشی شکایت کن ظهر نشده زودتر از ما مور پاسگاه آمده خانه بریش همه می خنده وجری تر شده .
    • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 1
      دوست خوبم ،سخن شما متین و درست است،از نزدیک چشیده ام.فقط یک نکته عزیز جان، اراذل و به ریش ،درست است.سپاسگزارم.
  • احسان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    متاسفانه نیروی انتظامی هر اقدامی بکنه زیر ذره بین هزارنفر توشبکه های اجتماعی و شبکه های خارجی میرن که حقوق بشر کوفتی و علم کنن
  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    اگر منظورت از هزینه دادرسی باشد . کاملا اشتباه است. چون اینها اصلا هزینه نمی پردازند. کاری که باید کرد این هست که اینگونه افراد مجددا نباید به جامعه برگردند.
  • رضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    کسی که با قمه وچاقو دزدی میکند باید سریع اعدام شود ونیازی به دادگاه وهزینه اضافی نیست...
  • ح ر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    قانون باید دست مردم و نیروی انتظامی و محیط بانان وو را در هنگام رویارویی با مجرمین و قداره کشان تا سر حد مرگ این اراذل اوباش و سارق ووووو باز بگذارد تا بساط این ها جمع شود
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    آقای خاتمی
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 0
    حرف امام جمعه محترم اردبیل را باید با آب طلا نوشت
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    روحانیون مبارز بابت فشار اقتصادی که باعث فاصله ی مردم از نظام شده مقصرند
  • طاهرخان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    به نظرم این اشرار باید به بدترین شیوه مجازات بشوند اما اگه اون پلیس عزیز شلیک می کرد الان خیلی ها او را محکوم میکردند که چرا یک مظلوم را کشته یا زانو بر گلویش گذاشت
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 2
    اینکه اون پلیس مظلومانه به شهادت رسید جای شکی نیست ولی ریشه تمام این مشکلات فقر و دروغ گویی
    • US ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      خیر. نیست. اتفاقا بسیاری از مجرمان از خانواده های بسیار مرفه بوده و هستند.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 1
    چقدر میگیرین این اراجیف رابنویسید
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    مامور با گلوله اون اوباش را نزد چون اگه میزد ار حقوق ناچیزش چندین سال دیه کم میکردن.تازه اگه تبرئه میشد و قصاص نمیشد.مامور جونش را فدای نان خانوادش کرد.
  • ناشناس AU ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    از اینکه درمقابل اراذل چاقو به دست مماشات می شود درست است
  • بنده خدا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    سلام.اگرفقط یک مرتبه زخم دزدها واینگونه اعمال شرورانه البته خدای نکرده به خانواده این حامیان ،ازقبیل قاضی و...برسدمزه جنایت وبی رحمی راببینند .با این جنایتکاران بشدت برخوردمیکنن.
  • DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    کل جریانات و تفکرا ت و روش ها و اعمال و رفتار اصلاح طلبکاران در این چیزها خلاصه میشود .دلالی غربگرایی شیتیل سینه خیز جلوی دشمن فدا کردن ملت و مملکت به پای دسته و گروه زیاده خواهی تکخوری ...مدیریت موروثی فرهنگ غربی اسلام امریکایی.....و ذلیل بودن در مقابل دشمن و
  • سعیده IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    نمیدونم چیبگم
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 0
      همین نمی دونم چی بگم را اگر درست بنویسی، کافی است.
  • حاج محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    جناب آقای خاتمی این سیاسیون ورشکسته که مجمع روحانیون ومدرسین حوزه را یدک می کشند در لباس روحانیت یک دزد لباس پیامبر را به مردم قالب کردند و زندگی مردم را تباه کردند
  • NL ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    از کدام قدرت اقتصادی دم می زنید
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 1
    تا پای جانم حافظ مملکت و رهبرم هستم حتی اگر نان خشک بخورم
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    فعلا مسئولان قوه قضائیه در تجمع افزایش حقوق شان هستند بیچاره ها زیاد خسته شده اند در اشرار پروری
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 1
    قرار است حقوق 23 میلیونی کارکنان قوه قضائیه از این ماه 50 درصد افزایش یابد این را اژه ای گفته در همین سایت تبریک می گم به این ها
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    آفرین به ایشون
  • م ع IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    با تشکر از امام جمعه محترم اردبیل که حق مطلب رو فرمودند البته اگه به پرسنل دستگاه قضا بر نخوره و به جای فشار بیشتر به اشرار دقدلی شونو رو پرسنل نیروی انتظامی خالی نکنن
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    متاسفم
  • محسن IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    با سلام و احترام، قوه قضائیه مجری قانونی می باشد که یک عده نماینده بی کفایت در مجلس مصوب می کنند اگر خارج از قانون عمل شود خود بی قانونی هست. مصوبین قانون ها باید پاسخگو باشند.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    خیلی خیلی قوه قضایی ونیروی انتظامی ضعيف شده این چه وضعی هست
  • مهدی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    خود افسر هم مقصر بود .باید شلیک میکرد
  • محمود IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    من میفهم هر حرفی علیه کشور زده میشه باجوابهای آبکی کارشناس روبه رو میشه چون ازاین راه نون میخوره
  • يا زهرا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 0
    چگونه است که ارتش وسپاس مقتدرانه از مرزهای کشور محافظت می کنند اما نیروی انتظامی وقوه قضائی نمي تونن با چند تا سلبریتی واوباش داخلی محکم تر برخورد کنند از لحظه ای که صحنه‌های شهادت نیروی انتظامی رو دیدم بسیار ناراحتم ان شاالله که دیگر شاهد چنين صحنه‌هايي نباشیم
  • حسین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 0
    به نظر من قوه قضائیه و هم کانون وکلا نیاز به یک پاکسازی اساسی دارند باید پروانه وکالت وکلای فاسد و مجوز قضاوت قضات سهل انگار و فاسد هر چه زودتر ابطال گردد
  • DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 1
    درود فراوان بر امام جمعه اردبیل .
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      درود خدا بر این شجاعت و مردمی بودن
  • ح ر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    باید یک فکری به حال امنیت خودمان از دست اراذل و اوباش و سارقین ووو مسلح و قانون بی کفایت خودمان بکنیم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    اتفاقاامام جمعه اردبیل کاملادرست گفته ان عامل بازدارندگی جهت عدم ارتکاب دوباره به جرم درکشورخیلی هیچ وپوچ است اینابایداعدام شوندخودم توتلویزیون دیدم میگفت طرف بیش ازصدمورداعمال خلاف و....داشته والان دوباره دستگیرشده ایاکسی که صدموردخلاف کرده حق اعدام نداره خودقوه قضاباقانونای مزخرفش به همچی گندزده
  • Reza IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    من بازنشسته ناجا هستم... مگر کسی از پرسنل از ترس بازرسی و حفا جرات داشت از سلاح سرد یا همون باتوم استفاده کنه چه برسه به سلاح گرم... تازه دادسرای نظام هم جای خودش... قضات هم به خون مامورین تشنه بودند.
  • ارمان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 3
    متن پره از کلمه عربی فارسی را پاس بداریم یکم ساده نویسی بد نبود همه مخاطبین که قلمبه فهم نیستن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    كاملا درسته ، هيچ برخوردي با اشرار و دزدان و .... نمي شود. دزدان در مملكت ما احساس امنيت مي كنند.دستگاه قضائی واقعا مقصراست برخورد ضعیف است .
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    واقعا حیف این همه جوان و نیروی فداکار نیست که بدست یک سری ارازل از دست میرود و فکر هم به حال این قوانین ضعیف نمی کنند کی جواب این خون ها را می دهد
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      اراذل درسته.
  • بهروز IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 0
    وقتی بعض چه مرد چه زن جلوی نیروی انتظامی ایستاده وعرض اندام می کنند وبا تلفن همراه فیلم برداری می کنند ودرشبکه های مجازی می گذارند ومردم هم جو گیر واحساسی عمل می کنند باید توقع داشت اراذل اوباش عرض اندام کنند ودود این مسئله به چشم خود مردمی که احساسی عمل می کنند خواهد رفت چون اقتدارپلیس ازبین می برند
    • روح الله IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 0
      کاملا صحیح است واقعا قوه قضائیه مقصر اصلی هست آیا اگر اون دادیار بازپرس که پلیس را بخاطر استفاده از سلاح به پرداخت دیه و زندان محکوم میکنداگر همسر و دخترش توسط ارازل و اوباش روی زمین کشیده شود و مورد اذیت و آزار ویا سرقت واقع شود آیا باز پلیس را محکوم میکند پس بدانید قانون ما فقط وفقط سلیقه ای اجرا میشود
  • SE ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    اصلاحات غارتگر بیت المال که قدرت اقتصادی را قبضه کرده اید پس چرا شما مقبول جامعه نیستید پون مردم به عدالت و حقوق خود بیشتر اهمیت میدهند تا کیسه زر اندوزان مفسد
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 1
    به نظر من این حجم از عصبانیت نشان دهنده خشم مردم
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    اف بر اصلاح طلبان بی حیا که در مقابل این جنایت سکوت کردند.
  • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    باید ارازل و اوباش و زندانیهای اینچنینی را مثل فیلم ها به بیگاری در آب و هوای بد ، و صرف راه سازی ، معدن و .... و شرایط سخت به کار گرفت .نه در زندان زیر کولر و بخاری غذای آماده
  • هادی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    اجراء کامل حدود الها مثل قطع دست و....
  • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    سالهاست در ایران چاقو و چاقوکشی وجود دارد یعنی بعد از 40 سال قوه قضاییه ، مجلس و دیگر ارگانهای مرتبط جرات ورود به این مقوله را ندارند . و هر روزه افرادی به دست دیگران به این روش مجروح ،نقص عضو و داغدار میشوند
  • رضا IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    باید همه امامان جمعه به مانند امام جمعه محترم اردبیل نسبت به امنیت عمومی حساس و دلسوز باشند ، همه چی سیاست خارجی - برجام - آمریکا نیست . عربده کشی ،چاقو کشی ، دزدی ،معتادین متجاهر ، کیف قاپی ، و ....به وفور در جامعه هست اما دریغ از قانون برخورد با این افراد نه نیروی انتظامی و نه دادگاه از ترس عواقب درگیری با این افراد و به دلیل نبود بستر لازم ، اراده ای برای برخورد و ریشه کنی این جرائم ندارند. من خود قربانی این افراد هستم و طعم برخورد نکردن پلیس و دادگاه را چشیده ام.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    واقعیت همان است که ایت الله عاملی فرمودند.
  • رضا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    مشکل اساسی در قوانینِ کشور هست،اگر قانون گذار قانونی محکم برای و سخت برای حمل کنندگان سلاح های گرم و سرد،از قبیل قمه و چاقو در نظر بگیره این اتفاقات کمتر خواهد شد،الان هر کسی میبینی از نوحوان ۱۵ساله گرفته تا مرد ۵۰ ساله تو ماشینش قمه تو جیبش چاقو،اگر این چیزها براش مجازات سنگینی قانون در نظر بگیره عالی خواهد شد و این خواسته همه ی مردم ایران است
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    نیروی انتظامی نه اقتدار ظاهری درلباس ، تجهیزات ، ابنیه ، امکانات رفاهی داره و نه اقتدار روحی روانی در مواجهه با اشرار اصلاح طلبان و غربگداها برای خودشان امنیت در سطح بالا درست کردند و یک نیروی تهی برای جامعه . کجای دنیا اینجوری پلیس رو مظلومانه ذبح می کنند همه کسانی که در تضعیف نیروی انتظامی بهر شکل نقش دارند در این قتل شریکند
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    نظریه ارتباط ارگانیکی قدرت نظامی و اقتصادی حتی در مورد ژاپن و کره هم درست است
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    حق با امام جمعه محترم اردبیل است یک نمونه رو هم من عرض میکنم: شما برنامه غذائی یک ماهه گذشته زندان مثلا... رو بگیرید بعد بروید در همان محدوده از کارگرانی که مشغول کار هستند بپرسید در یک ماهه گذشته صبحانه-نهار-شام چه خوردند و مقایسه کنید برنامه غذائی یک زندان رو با کارگران همام محدوده زندان.
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    دو شگرد و زیر بنای استعماری صهیونیستی جورج سوروسی. اولا ملغی کردن قوانین اعدام است تا جاسوسانشان جرات پیدا کنند و ثانیا آشتی ملی یا همان اتحاد و یا اتحادیه ملی برای دمکراسی. زیرا اول با لغو اعدام و همزمان خلع سلاح پلیس و بستن دست پلیس ، دست اراذل و اوباش را باز میگذارند و چون حکم اعدام وجود ندارد او را از زندان میخرند حالا ۱۰ میلیارد تومان هم شده بشه !! و بعد که ۳۲ سال ملت را چاپیدند و غارت کردند و به نابودی کشاندند برای در رفتن از دست قانون آشتی ملی و یا اتحاد ملی را پیش میکشند .تا بتوانند حساب و بدهکاری و بزهکاری نجومی خودشان را صفر کنند و پس از یک عمر خلاف و دزدی و جاسوسی پرونده شان پاک شود و حرکت از نو. بیچاره غربگداها و اصلاح تبه کاران که چقدر بیسواد و عقب مانده اند. خودشان به ملت ما رحم نمیکنند بعد با حماقت تمام چشم امید به کدخدا بسته اند که دشمن به ما رحم کند
  • حقیقت IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    روایات درموردکسانیکه درآخرالزمان زمینه سازی ظهورمیکنندباامام عصرع دشمن ترینندراتحقیق کنید.حرف زیادبیفایدست.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    من بعنوان یک شهرونداردبیلی ضمن محکوم کردن جنایت نابخشودنی ارازل اوباش شیراز دربه شهادت رساندن مظلومانه افسر نیروی انتظامی،ازفرمایشات امام جمعه اردبیلحمایت میکنم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    حیف مغز و چشمام، والا.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    یادداشت نویس محترم در تحلیل شان اقتصادهای ژاپن و کره جنوبی بادکنکی ذکر کرده است در حالی که بهتر بود قبل از تفسیر و ارائه یادداشت، قدرت نظامی ژاپن محروم از نظر نظامی با با سایر کشورها از جمله ایران مقایسه میکرد. بدون شک قدرت اقتصادی و نظامی و فرهنگ و آداب و رسوم و دمکراسی و سلامت جامعه و مسولین و بسیاری از شاخص های دیگر برای رشد کشور لازم هستند.
    • SE ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 0
      خیر. به هیچ وجه دموکراسی و آن چیزها لازم نیست. بنگلادش دموکراسی دارد در نهایت نکبت است و چین دیکتاتوری است و قدرت اول اقتصادی جهان دارد می شود.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    چرا مردان امنیت کشور بین حضور در دادسرای نظامی جهت پاسخگویی به شلیک به یک شرور و مخل امنیت و ناامنی نوامیس ملت ؛ مرگ و پایان زندگی خود را ؛ بیوه شدن همسر و یتیم شدن فرزندان را با آغوش پذیرا باشد بایستی بر این قوانین خون گریست
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    اگر بجای مامور ناجا یک قاضی دادستان وزیر نماینده مجلس چاقو می خورد باز واکنش ها این بود یا فریاد وا اسلاما سر میدادید
  • DE ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    حالا اگر یک کشوری به ایران حمله کرد ما اجازه دفاع نداریم ؟؟
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    من کار ندارم اگه روزی یه زور گیر جلوی من رو بگیره هار میشم سریع دستی که قمه داره رو گاز میگیرم بعد قمه ی خودشو فرو میکنم توی سینه ی خودش بعد اگه قصاص هم بشم پیش خدا رو سفیدم.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    بنظرم بهتراست آقای اژه ای بجای نامه ها و رفتارهای نمایشی قاطعیت در مواجهه با جرم و بزه از خود نشان بدهد
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      جديت و قاطعيت اقاى اژه اى را شكرگزار هستيم
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    درست گفته واقعا من ازیک معتاد شکایت کرده بودم مدرک و قولنامه داشتم بجز من چند شاکی دیگه هم همزمان داشت و محکوم شده بود به قاضی گفتم معتاده وچند شاکی هم داره با حالت پرخاش گفت اونها ربطی به این پرونده نداره گفتم چطور زمانیکه طرف استخدام میشه از همه جا تحقیق میکنن و در ضمن من مدرک هم دارم منظور اینه دستگاه قضایی خیلی مدارا میکنه تا مبادا تعداد زندانیها زیاد بشه بی بی سی اعتراض کنه معتادها رو هم نمیگیرن
  • DE ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 4
    کشور های مرفه اگر الان پر از جرم و جنایت بود که خانواده های مسئولین و آقازاده ها اونجا چیکار میکردن
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      برای آنکه در آن کشورها هم محلات مرفه و محلات فقیر هست. آن عزیزان روشنفکر و آقازاده و یا اپوزسیون در آن محلات پر از جرم و جنایت که زندگی نمی کنند.
  • تاب IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    عالی
  • FR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    حالا که قدرت نظامی ما بار اقتصاد را هم به دوش میکشد .... حالا این واداده های اصلاح طلب که عاشق تسلیم شدن هستند فکر کردند که اگر انقلاب نشده بود و مقاومتی در کار نبود امثال امین زاده ها چکاره بودند ؟!
  • فومنى IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    اينكه دستگاه قضايى را مقصر ميدانند منظور قوه قضائيه در سال هاى دور و در مجمع قوه قضائيه و قوه مقننه است. بهر صورت به عقب برگشتن سود و نتيجه اى ندارد. از همين امروز شروع كنيد قوانين لازم تصويب و قوه قضاييه اجرا كند. زندان و اعدام را فراموش كنيد زندان آسايشگاه ايست با هزينه از بيت المال و اعدام دردى در يك دقيقه تمام ميشود. قطع عضو ار يك انگشت گرفته تا يك دست و يك پا و رها كردن محكوم در اجتماع. از حقوق بشرى ها و دشمنان منتظر بهانه هم نبايد ترسيد.
  • حسن IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    واقعا جای تاسف دارد که یک افسرپلیس باداشتن اسلحه نمی تواندتیراندازی کند. اگه تیراندازی کندبه خودی بایدجواب بدهدواگرانجام ندهد،میشود اینی که همه دیدن.....؟؟!!!
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    مجرم وارازل...رحم نکنید رحم بشه مظلوم وپلیس باید قربانی بشه جانی همان دفعه اول اعدام در عرض یک هفته
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    باید قوانین به نفع اقتدار پلیس تغییر کند
  • عباس IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    گردنکشان و قلدوران محلها مثل ارازل باید با شدیدترین وضع باهاشون برخورد شود مگر اینکه مثل افراد انسان باشند
    • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 0
      عزیز جان قلدر و اراذل درسته.یعنی دست کم متن خبرها را هم نمی خوانید؟ که با دیکته درست واژه ها آشنا شوید...
  • ساده IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    باید اقتدار پلیس برگرده
  • محمد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    دارم میسوزم شهادت افتخار در صحنه های نبرد ،ولی این شهادت اوج مظلومیت ااست ،که اسلحه داشته باشی اما قوانین دست وپای تورا ببندد تا یک حیوان دوپا شاهرگ تو بزنه وبچه هاتو یتیم کنه قلب میلیون ها ایرانی بدرد اورد ،انوقت اقایان ازخواب بیدارشوند ،که بود کهبود راه بیاندازند ، اتش گرفته ام
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      دقیقا
  • مهدی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    بیانیه عالی بود
  • میرزا IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    پلیس را از لحاظ تجهیزات انفرادی به روز شود این راه بهتر است
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    متاسفانه قوه قضاییه از مشکلات متن جامعه بی اطلاع است
  • ایرانی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    پلیس باید به سلاح سرد و گرم و دفاع مجهز شود والسلام، پلیس باید مسلح شود و حق استفاده از سلاح رو داشته باشد پایان
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    وقتی حتی به عنوان شاکی وارد پاسگاه ها می شوی با تمام وجود حس می کنی که ماموران نیروی انتظامی چقدر مظلوم هستند و چقدر پاک در ضمن از همین پاسگاه بید زرد( بخاطر تصادف انجا بودم) خاطره ها دارم
  • امیر IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    به نظر من ملت باید به فکر خرید باشن مثل آمریکا
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    شرق سياست ١٦ بهمن ١٤٠٠ جاى تاسف است چرا حضرت ايت الله سيد احمد خاتمى را در سراسر خير و چنين بار حجت الاسلام والمسلين نوشته ايد ؟ قطعا اين اشتباه را تصحيح كرده عذرخواهى هم خواهيد كرد. در جمهورى اسلامى همه بايد با دقت كار كنيم و درست كار باشيم كه از واجبات دينى است.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      0 0
      شايد درست كارى همين باشد و اگر مينوشتند ايت الله خطا بود بعله دقت و درست كارى از واجبات دينى است بايد از خود ايشان استفسار كرد و هميشه يك جور درست نوشت. نظر باينكه در مشرق نيوز هر دو جور در اخبار نماز جمعه ايت الله و در خبر فوق حجت ألأسلام نوشته بايد استفسار را انجام بدهد. و من الله التوفيق
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      0 0
      اين مورد كاملا شخصى است. مشرق كارش را به درستى انجام داد و ديدگاه را منعكس كرد
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      كاملا پاسخ بجا بود ولى مشرق نيوز امانت دار هم هست نبايد ديدگاه كاربران را پاره كند و قسمتى را منعكس نكند مگر اينكه با حفظ خلق نيك ديدگاه را بطور كامل ، حتما به مخاطب برساند. گرش: ( ايمان درست است بروز موعود - سعدى )
  • NL ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج -- (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس