فراکسیون حزب‌الله لبنان: امام خمینی آرزوی مستضعفان را برآورده کرد

فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ایام دهه فجر را به امام خامنه‌ای و مردم و مسئولان ایرانی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور به مناسبت ایام دهه فجر با صدور بیانیه‌ای با بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، این مناسبت را به مقام معظم رهبری و مردم و مسئولان ایرانی تبریک گفت.

به نوشته وبگاه العهد، در این بیانیه که از سوی «ایهاب حماده» نماینده لبنانی قرائت شد، آمده است که امام خمینی (ره) آرزوی مستضعفان را برآورده کرد که در پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی حکومت اسلامی تجلی یافت.

او در بخش دیگری از بیانیه خود به مسائل سیاسی داخلی لبنان پرداخت و گفت که تفاهم فراکسیون «الوفاء للمقاومه» با فراکسیون «التیار الوطنی» وابسته به «جبران باسیل» نشان از روحیه مشترک دو طرف برای حل مسائل و بر طرف کردن اختلافات میان لبنانی‌ها دارد و هرگونه نقض توافق «میثاق ملی» تهدید منافع لبنان محسوب می‌شود. حماده همچنین به لزوم تلاش وزرای کابینه برای تلاش جهت ایجاد منابع جدید درآمدی برای زدودن فقر و کاهش مشکلات اقتصادی لبنان تأکید کرد.

این نماینده لبنانی، در ادامه گفت که دشمن مخالفان گروههای مقاومت را ابزار خود قرار داده و برای دشمنی با لبنان و مردم لبنان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس