کد خبر 1333928
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
واکنش ستاد امر به معروف البرز به کلیپ هنجارشکنانه در اداره‌ ارشاد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در پی انتشار کلیپ هنجارشکنانه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز بیانیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در پی انتشار کلیپی مربوط به نشست انجمن ادبی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام موضع کرد که به شرح ذیل است:

با توجه به عدم نظارت کافی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به نشست انجمن ادبی آذری زبان‌ها در این اداره‌کل پیگیری مسئله در دستورکار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قرار گرفت.

در این راستا مدیر انجمن به اداره ارشاد دعوت و ضمن توبیخ کتبی، معین شد که در فایل تصویری از عموم مردم مؤمن و هنردوست استان بخاطر بی‌اعتنایی به شرع و قانون رسماً عذرخواهی کنند. همچنین مجوزشان برای برگزاری جلسات باطل شد.

همچنین مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز به صورت مکتوب توبیخ شده و موضوع در پرونده درج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 1
    خوبه دیگه هر کاری خواستن انجام میدن بعد با یه عذرخواهی تموم میشه ! بهتره برخورد جدی تر انجام بشه
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 1
    چه خوب است که با انتشار این کلیپها حیات و ممات بعضی ارگانها که هنر ارشدشان مصرف اکسیژن است مشخص می شود. ارگانهایی که علامت زنده بودن خود را در موقع اختصاص بودجه های چند ده میلیاردی فریاد می زنند و پس از اختصاص و دریافت بودجه به خواب عمیق خرسی فرو می روند که به آنها باید گفت تا کلیپی دیگر و بودجه ای دیگر شب بخیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس