کد خبر 1257953
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کیفرخواست عوامل زورگیری اتوبان تهران-کرج به زودی اعلام می‌شود

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در پی دستگیری زورگیران اتوبان ۱۶ نفر از همدستان آن‌ها نیز دستگیر شدند، گفت: کیفرخواست این باند زورگیری و رعب و وحشت به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش مشرق، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی برگزار شد، گفت: با هدف کنترل گسترش بیماری تجلیل از خبرنگاران امسال با تعداد محدودی از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در یک سال گذشته کرونا سختی‌ها و ماموریت‌های جدیدی را به وظایت پلیس اضافه کرد، اظهار کرد: در این راستا پلیس البرز ۴ نفر از کارکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد و تعداد زیادی از ماموران پلیس هم به این بیماری مبتلا و بهبود یافتند.

وی دلیل این حجم از ابتلا ماموران پلیس به کرونا را ارتباط گسترده با مردم و مجرمان عنوان کرد و گفت: در این ایام ماموران پلیس در کنار کادر درمان تلاش‌های گسترده ای انجام دادند تا از شیوع سراسری این ویروس منحوس پیشگیری شود.

این فرمانده انتظامی یادآور شد: در ایام کرونا علی رغم تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی، تمام یگان‌های عملیاتی استان حتی یک روز هم تعطیل نبوده و به صورت شبانه روز در حال خدمات رسانی به مردم بوده اند.

محمدیان با بیان اینکه مردم دیگر همانند روزهای ابتدایی شیوع کرونا محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصمیم‌های موثرتری برای کنترل موج‌های کرونا گرفته شود.

وی یادآور شد: هدف پلیس برای حضور در رسانه تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی برخورد با مجرمان برای افزایش احساس امنیت و ایجاد رعب و وحشت برای تبهکاران است که به حمدالله با همکاری خوب اصحاب رسانه با پلیس این مهم محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و توانمندی بالای پلیس در کنترل مجرمان تصریح کرد: نیروی انتظامی با دارا بودن ماموران زبده و توان اطلاعاتی و عملیاتی بالا، در کوتاه ترین زمان مجرمان را شناسایی و دستگیر می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به عملیات دستگیری زورگیران آزادراه تهران-کرج، ادامه داد: باتوجه به سوابق متعدد این متهمان، آن‌ها از شیوه و شگردهای دستگیری ماموران مطلع شده وبرای اینکه دستگیر نشوند بسیار حرفه‌ای عمل می‌کردند، اما درنهایت کارآگاهان پلیس آگاهی در کوتاه ترین زمان ممکن مخفیگاه آن‌ها راشناسایی و علاوه بر ۲ متهمی که تصویرشان در فضای مجازی پخش شده بود؛ ۱۶ نفر دیگر از اعضای باندشان نیز روانه زندان کردند.

محمدیان در ادامه به موضوع سگ‌گردانی هم اشاره به اعلام کرد: در آخرین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که ۲۵ دستگاه مختلف در آن عضویت دارند این موضوع مطرح شد. ابزاری که نیروی انتظامی برای این موضوع در اختیار دارد اعمال قانون توسط راهنمایی و رانندگی برای حمل سگ در داخل خودرو است که براساس آن روزانه ۲۰۰ نفر جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: در خصوص سطح شهر هم طبق دستور دادستان برای افرادی که اقدام به آوردن سگ‌های بزرگ و نگهبان در سطح شهر می‌کنند که هم خطر دارند و هم می‌توانند باعث ایجاد وحشت شوند پرونده‌سازی می‌شود ولی برای سگ‌های تزئینی با هماهنگی شهرداری در ورودی پارک‌ها تابلوهای ممنوعیت ورود سگ نصب شد. این موضوعات در روزهایی که کرونا شیوع پیدا کرده کمتر شده بود اما مجدداً قرار است فعال شود.

محمدیان بیان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم مطالبی را که همکاران ما در پلیس‌های تخصصی برای پیشگیری از جرم در رسانه‌ها بیان می کنند را جدی گرفته و به آن‌ها عمل کنند.

ویز ارائه پیشنهاد تاسیس دومین مرکز تعویض پلاک در شهر کرج خبر داد و گفت: سرانه تعداد خودرو در استان البرز نسبت به کشور حدودا ۲ برابر است که این موضوع تاسیس دومین مرکز تعویض پلاک در البرز را ضروری می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    5 0
    اسامی و عکسهای آنهارا نیز منتشر کنید
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 0
    حکم اعلام شد دوماه حبس در هتل زندان کسب تجربیات فراوان در زندان آزادی و ادامه کار نمیشه کسب و کار مردم تعطیل بشه.
  • امیر IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 0
    حکم قرآن رو برای دزدی اجرا کنید
    • حیدر صالح IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      2 1
      زورگیر دزد نیست! حکم زورگیر مفسد فی الارض است
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    2 0
    لطفا" مجازات سنگین برای این ارازل اوباش دزد و زورگیر تعیین و اجرا شود تا درس عبرتی باشد برای این چنین افراد یاغی دزد و زورگیر ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس