تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

افراطیون اصلاح طلب بانی اصلی مشکلات موجود هستند. این طیف بدون اشاره به نقش خود در ایجاد مشکلات موجود، با سیاه نمایی و القای بن بست در امور کشور، آینده ای سیاه و تاریک را ترسیم می کند.

سرویس سیاست مشرق -  «مجمع روحانیون مبارز» و «مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، بیانیه مشترکی را منتشر کردند. در ابتدای این بیانیه آمده است «در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، سخن گفتن از آن دشوار و ستایش از آن دشوارتر است..."جمهوری اسلامی" گرچه مفهوماً خالی از ابهام نبود ولی مردم، "جمهوری اسلامی" را همان دیدند که رهبر انقلاب بخصوص در فرانسه آن را عرضه کرده بودند و به آن رأی دادند».

در بخش دیگری از این بیانیه مشترک آمده است: «بسیاری از مردمانی که از توطئه ها و فشارهای ظالمانه خارجی و نیز اشتباه ها و ناکارآمدی های درونی رنج فراوان دیده اند، نسبت به اصل انقلاب دچار تردید و احیاناً بدبینی شده و امیدشان به آینده بهتر کمتر شده است و دشمنان ملت و انقلاب این بدبینی و نومیدی را تشدید می کنند...با ضعیف تر و بی فروغ تر شدن جمهوریت نظام آنچه پیش آمد تشدید حاکمیت های چندگانه و سردرگمی و حتی تعارض پرهزینه در مدیریت و لوث شدن مسئولیت ها و لطمه دیدن کارآمدی و زیان دیدن مردمی بود که به امید آینده بهتر برای انقلاب، ایثار و فداکاری کرده بودند».

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

در این بیانیه تاکید شده است: «امروز جامعه ما با بحرانهای بزرگی در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی روبرو است... با تأسف فراوان لحظه به لحظه از حجم طبقه متوسط که نیروی حرکت بخش توسعه و پیشرفت هر کشوری است کاسته و به درون طبقه فقیر رانده می شوند و طبقه فقیر که روز بروز بر حجم و عدد آن افزوده بشود همان است که بیشترین فداکاری را برای انقلاب و حفظ نظام انجام داده و بالاترین سختی ها را تحمل کرده است».

«مجمع روحانیون مبارز» و «مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم» در بخشی از این بیانیه تصریح کرده اند: «امروز شدت اعتراض های غیر سیاسی که بیشتر از سوی بخش های محروم جامعه رخ می دهد از اعتراض سیاسی بیشتر است. مردم می گویند: آب و برق مجانی و مسکن ارزان که وعده اش داده شد پیشکش، ابتدائی ترین نیازهای ما را تأمین کنید. مردم از بیکاری و رکود (تورّمی) می نالند و فقر توأم با احساس بی آیندگی از یکسو و فسادهای بزرگ و شرم آور و هدر رفتن سرمایه های طبیعی و انسانی خطر بزرگی است که کشور و ملت را تهدید می کند... اگر می خواهیم جمهوری اسلامی داشته باشیم نباید دائره خودی ها چنان تنگ شود که اکثریت مردم به بهانه های مختلف غیر خودی به حساب آیند».

و اما درباره این بیانیه گفتنی هایی است که در ادامه به اختصار به آن می پردازیم:

واقعیت این است که جریان تحریف همواره در پی آن است که «امامِ منهای خط امام» را به جامعه معرفی کند. کلید واژه «امامِ نوفل لوشاتو» و «امامِ فرانسه» نیز بر همین اساس طراحی شده است. این در حالی است که منظومه فکری امام خمینی(ره) همواره متکی بر قرآن کریم و اهل بیت(ع) و آموزه‌های دینی بوده و هیچگاه تابع مکان جغرافیایی نبوده است.

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

بر همین اساس «امامِ نوفل لوشاتو» و «امامِ فرانسه» همان «امامِ جماران» و «امامِ قم» و «امامِ نجف» بوده استامام خمینی، همواره اسلام آمریکایی و به عبارتی اسلام بی تفاوت در برابر جنایات صهیونیسم و آمریکا و اسلام چشم دوخته به آمریکا و قدرتهای بزرگ را مردود می دانستند.

اعتماد به صدق وعده الهی، بی اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی، باور عمیق به مردم سالاری و احترام به آرای مردم، توجه ویژه به حمایت از محرومان و مستضعفان، مخالفت جدی با خوی کاخ نشینی و اشرافیگری، اعتقاد به استقلال و نفی سلطه پذیری، توجه ویژه به مسئله وحدت ملی و...از خطوط اصلی تفکر امام و راه امام و خط امام خمینی(ره) بوده است.

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

 اکنون سالهای طولانی است که پروژه «معرفی امامِ منهای خط امام» به کارویژه اصلی افراطیون اصلاح طلب بدل شده است.

از سوی دیگر بزرگترین دروغ اصلاح طلبان این است که خود را «اصلاح طلب» می نامند. آیا طیفی که به دلیل شکست در انتخابات، رأی مردم را لگدمال کرده و کشور را چندین ماه به آشوب و التهاب می کشد، خواستار اصلاح امور کشور است!؟

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

آیا جریانی که حامی درجه یک مدیران نجومی بگیر است و این مدیران متخلف را ذخیره نظام معرفی می کند، به دنبال اصلاح امور کشور به نفع مردم است!؟

طیفی که مفسدان گردن کلفت اقتصادی را کارآفرین برتر و نخبه معرفی می کند، در پی اصلاح امور کشور است!؟

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

جماعتی که دولت آمریکا را کدخدا می نامد و مدعی است که باید همچون برده ای در مسلخ و بره ای در مذبح، در خدمت آمریکا باشیم، خواستار اصلاح امور کشور است!؟

جریانی که مدعی است توان دفاعی و قدرت موشکی ایران قابل معامله است و باید برای رضایت خاطر انگلیس، فرانسه و آلمان، بُرد موشک های ایران را کاهش دهیم، به دنبال اصلاح امور کشور به نفع مردم است!؟

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

آیا طیفی که در آن حسین فریدون ها و مهدی جهانگیری ها و شبنم نعمت زاده ها و مهدی آخوندی ها و مهدی هاشمی ها و نجفی ها و...حضور دارند، در پی اصلاح امور کشور است!؟

آیا جماعتی که دلار ۳ هزارتومانی را تحویل می گیرد و دلار ۲۶ هزارتومانی تحویل می دهد و مسکن متری ۳ میلیون تومان را تحویل گرفته و متری ۳۰ میلیون تومان تحویل می دهد، به فکر اصلاح امور کشور به نفع مردم است.

تحریف امام در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/دهن کجی بانیان مشکلات موجود به مردم با صدور بیانیه

کارنامه جریان اصلاح طلب آنقدر سیاه است که با هیچ شعبده بازی و ترفندی پاک نمی شود. راه پیشرفت کشور و خروج از وضع موجود اقتصادی، دقیقا عکس مسیری است که جریان به اصطلاح اصلاح طلب نشان می دهد.

افراطیون اصلاح طلب بانی اصلی مشکلات موجود هستند. این طیف بدون اشاره به نقش خود در ایجاد مشکلات موجود، با سیاه نمایی و القای بن بست در امور کشور، آینده ای سیاه و تاریک را ترسیم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • نیما IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 4
    بدم میاد از اصلاح طلب ها
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      6 2
      این جماعت معاویه صفت و دورو ایا اعتقادی به قیامت دارند؟ تمام این مصیبت های مردم ، گرانی تورم و.... بخاطر همین جماعت غرب گرا از دوران هاشمی گرفته تا دوران خاتمی و 8 سال هم دوران نکبت بار روحانی است که دم از مردم می زنند ولی از پشت خنجر میزنند .شرمتان باد خاتمی و روحانی و جماعت هدایت کننده پشت پرده ، همانطوری که مردم را به روز سیاه نشاندید امیدوارم خداوند بحق محمد و ال محمد صلی الله علیهم اجمعین شما جماعت خائن را به روز سیاه گرفتارتان کند و اگر هدایت نشدید در دنیا و اخرت مشمول عذاب الهی بشوید امین یا رب العالمین.
  • شهرام IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 3
    در اینکه بخش بزرگی از مشکلات ، میراث دولت نالایق قبلی هست هیچ شکی نیست
  • آدریان دریا IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 1
    اینا دیگه واقعا افسادطلبان بدخیم هستند و از حالت خوش خیمی گذر کردند.
  • علی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 1
    سلام در قدیم هم مشکلات را گردن دیگران می انداختند .
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام و عرض ادب بزرگ وار نگارنده این مطلب چرا خالی و بی هدف حرف می زنی خوب گیرم حرف شما درست است که درست است آیا با این نقد ویژه و احترام مسولین به این غارتگران اصلاح امور می گردد
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 3
    مراقبت از حوزه های علمیه امری بسیار حیاتی است خصوص که اسلام آمریکایی حوزه آکسفورد در تربیت حجت الاسلام سرعت بالایی دارد مجمع روحانیون مورد حمایت..ودرخط شیطان است
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 2
    اینها هیچ وقت دلشان با اسلام همراه نشده،نبوده و نخواهد بود که مثل کاهنان یهود یکسره در حال تحریف دین مبین اسلامند
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 2
    اینها مجمع منافقین هستند
  • DE ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 2
    افراطیون اصلاح طلب بانی اصلی مشکلات موجود هستند. این طیف بدون اشاره به نقش خود در ایجاد مشکلات موجود، با سیاه نمایی و القای بن بست در امور کشور، آینده ای سیاه و تاریک را ترسیم می کند/ از قدیم گفته اند دزد نگرفته پادشاهه . و اینها احساس میکنند پادشاه هستند. ملت جرعت نمیکنند‌دوبله پارک کنند خودروشون را میبرن با جرثقال پارکینک و کلی جریمه و بدبختی داره . خب کدام یکی از این خائنین به ملت را شما محاکمه کردید که انتظار دارید جا بزنند و طلبکار نباشند.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 1
    واقعا بانیان وضع موجود روحانی و ظریف بودند یا اینکه ایشان از آبروی خود در راه وطن گذشتند اف برشما
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 2
    میشه بگین قراره تا کی مشکلات برای دولت قبل باشه؟؟؟ شما که وعده داده بودین در چند روز مشکل بورس رو حل میکنین.. نکنه این وعده دادن و عمل نکردنش هم تقصیر دولت قبل..
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 1
      تا وقتی که گرگان در لباس میش و پرروها و خائنین به مردم و کشور گزافه گویی میکنند و شما حرفهای چرتشان را محکوم نمیکنی
  • باویه IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 2
    سلام وتبریک ایام الله دهه مبارک فجر محضر نائب امام زمان عج مقام عظمای ولایت وخانواده های معظم شهدا وایثارگران.
  • بصیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 1
    مجمع روحا نیون با کانون سباه نمایی
  • معلم IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    قبول دارم که اصلاح طلبها غرب کرا ئ باعث مشکلات فعلی هستند اما اما اما اما اما اصولگراها چه گلی کاشته اند؟ عبور کنید از اینها که هردو منفعت و قدرت طلبند نه خیر خواه ملت و نظام
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 1
    افراد شاخصى كه هم اكنون طرمقابل قراردارند همان هايى هستند كه درابتداى انقلاب لباس سوپر انقلابى به تن كرده بودند وپست حساس نظام را دراختيار داشتند درابتدا همه مردمان به حساب امدند وفيلترى دركار نبود ولى به بعدا معلوم شد كه افراد ضد انقلاب كه شناخته شدن براى نظام نبود درنظام رخنه كرده اند لذا براى دفع انها دستور اتش به اختيار كه اصلاح طلبان از ان به عنوان ناكارامدى درونى ياد ميكنند صادر شد بيرون انداختن اين افراد ازنظام كاررا به ابنجا رساند كه دران هستيم ولى هنوز دولت زورش به اينها نمى رسد ونمى تواند ازكارهاى عبث فاصله بگيرد وسياست هاى اقتصاد ليبرال راكناربگذارد با حمايت خيابانى همگانى مردم از دولت اين طلسم باز شدنى است
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 1
    آن ابتدایی که گروه روحانیون مبارز تشکیل شد برای رد گم کردن بودند دیر نگذشت که تمام مواضع آنها با شیطان هماهنگ شد معلوم است از اول دست شیطان در کار بود
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 1
    شما فتنه گران که در اوج شمال شهر ساکن هستید، مشکل طبقه متوسط و پایین رو چطور می فهمید? اقتصاد رو با تکرار کردن احمقانه مدیریت ناکارآمد به لجن کشیدید. فقط خجالت بکشید.
  • DE ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    2 1
    اصلاح طلب یعنی مرفهین بیدرد اسلام سکولار و اسلام امریکایی همه چیز در آن بصورت کارتنی و سه بعدیست بُعد خدایی در آن نیست . حالا اگه کودتای نظامی شده بود و شاه مونده بود همین جماعت اصلاح طلب و حزب اشرافی ریش خود را هفت تیغه میتراشیدند کراوات و.. جاوید شاه میگفتند و دوستان بهایی ها بودند
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 1
    هشت سال مملکت را ویران کن بعد بیا از در دلسوزی برای مردم رجز بخوان که این وضعیت است چرا باید چنین باشد
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    اول.اوخر دوره.پهلوی افرادی پیدا شدن از خودشان .که ضد شاه صحبت میکردند .لاهیجی.بنیاحمد.یا فردی را کهظاهرا ضد شاه بود وشیطان تو اب نمک خوابانده بود.نخست وزیر کردند . .بعدازانقلاب دشمن که روحانیت را محور اصلی دید بر ان برامد تا با عوامل وجهال ومغرضین گروهی موازی درست کند عده ای دواتیشه ضد امریکا شکل گرفت وبه روحانیت مبارز ایراد محافظه کاری گرفته شعارهای تند ضدامریکایی سرداد با فریب مجمع را راه انداختند اول شعارهای تند ول کمکم ماهیت خودرا نشان داده همراه باکسب قدرت ونفوذ مهرههای اصلی تبدیل به یاران شیطان گردیده از درون نظام در پی نابودی ان برامدند وتا امروز کاری غیر از خیانت دنبال نمیکنند اصلاحات بدون تعریف فریبنده وجامع ترین شعاری بود که از چپ .راست.سازگارای امریکایی.سلطنت طلب .تمام بنی بشر را قابلیت جمع کردن داشت .هرکسی از ظن خود شد یار ان.هدفی جز نابودی انقلاب واسلام ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس