تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی را با حملات متقابل پاسخ می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی تصریح کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن تشدید تجاوزات نظامی ائتلاف سعودی را با حملات متقابل پاسخ خواهند داد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی به تشدید تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن در این خصوص اظهار داشت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تشدید تجاوزات نظامی ائتلاف سعودی را با حملات متقابل پاسخ خواهند داد.

وی با اشاره به آمادگی جنبش متبوعش برای ورود به مذاکرات یمنی - یمنی، تأکید کرد: ما مشکلی برای حضور در مذاکرات و گفتگوهای یمنی - یمنی نداریم. ما به دنبال حل و فصل بحران هستیم و از گفتگوهای یمنی - یمن استقبال می‌کنیم.

در ساعات اولیه بامداد امروز یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله گسترده نظامی به عمق خاک امارات خبر داد. وی اعلام کرد که جزئیات این حمله نظامی گسترده طی ساعات آینده اعلام می‌شود.

پیش از این انصارالله یمن در قالب «عملیات طوفان یمن ۱» و «عملیات طوفان یمن ۲» یمن موفق شد ابوظبی و دبی را با پهپادها و موشک‌های خود هدف قرار دهد. انقلابیون یمنی به امارات توصیه کرده‌اند از جنگ یمن خود را کنار بکشد در غیر این صورت باید منتظر حملات بیشتر باشد.

همزمان کانال تلگرامی صابرین نیوز اعلام کرده که صدای انفجارهای مهیب در آسمان ابوظبی شنیده شده است. افزون بر این، برخی منابع خبری از توقف پروازها در دو فرودگاه مهم دبی و ابوظبی خبر داده اند.

همزمان برخی رسانه‌های عربی از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در آسمان ابوظبی خبر دادند. برخی منابع اطلاعاتی و امنیتی نیز از فعال‌شدن سامانه‌های پدافند هوایی در ابوظبی برای مقابله با اهدافی در آسمان خبر می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    آب شیرین کن های سعودی بزنید که‌ شاهرگ حیاتی آن‌هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس