معاون امور بین الملل قوه قضائیه: فرانسه به وظیفه خود در مبارزه با تروریسم عمل کند

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درخصوص دو نفر از محکومین و استفاده از تعبیر گروگان گیری توسط ایران و تهدید به اعمال فشار بر ایران برای آزادی آنها، گفت: تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان وفق قوانین برخورد می کنیم، اما فرانسه از جانیان و تروریست ها حفاظت و پذیرایی می کند. حضور آزادانه و فعالانه برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین در این کشور، موید این موضوع است.

غریب آبادی افزود: کشوری که از اتباعش برای جاسوسی و اقدامات مغایر امنیت ملی استفاده می کند و بعد برای آزادی آنها تهدید به تاثیر بر روابط و تهدید به اعمال فشار می کند، حق ندارد قیافه حق به جانب به خود بگیرد. فرانسه بدلیل اقدامات متعدد خود در نقض حقوق ملت ایران، بویژه در قضیه گروهک منافقین، بدهکار ملت ایران است و در جایگاهی نیست که برای نظام قضایی تعیین تکلیف کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیرازm IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    درودبرمردقاطع انقلابی!! بنازم این شدجواب کوبنده! درزمان روحانی هم حتی اینقدرپررو شده بودن غربی ها جاسوس باران کرده بودن ایران بااطلاع و هماهنگی دولت وقت هیچ ببینیدچقدردیگه خرتوخر شده بودکه سفیرانگلیس امده بودتوجمع اغتشاش گران. خیلی حرفه سفیر کشوری جرات کنه علنادخالت کنه برعلیه دولت میزبان حتی تو کشورهای مستعمره هم این اتفاق نمیافته اینقدرتحقیرامیزه واسه کشورمیزبان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس