کد خبر 1333671
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
انهدام بیش از ۱۵ شبکه جاسوسی اسرائیل در لبنان

روزنامه الاخبار از انهدام بیش از ۱۵ شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان بیش از ۱۵ شبکه جاسوسی اسرائیل که هر یک به شکل جداگانه در مناطق مختلف لبنان تا سوریه فعالیت می‌کردند را  منهدم کردند.  این عملیات امنیتی از ۴ هفته قبل بعد از هماهنگی شعبه اطلاعات با  فرماندهی نیروهای امنیت داخلی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی

بر اساس گزارش روزنامه الاخبار  این شبکه‌ها در همکاری با دشمن اسرائیلی هستند.

طبق این گزارش، ۵ هفته قبل یکی از افسران شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان  گزارش داد که اطلاعاتی درباره فعالیت‌های مشکوک امنیتی در لبنان به دست آورده است. عناصر شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان  بعد از تعقیب فردی که مظنون به انجام عملیات امنیتی در این کشور بوده است متوجه شدند که او با دشمن صهیونیستی ارتباط دارد.

در همان زمان این شعبه بزرگترین عملیات امنیتی تاریخ خود را علیه شبکه‌های جاسوسی اسرائیل آغاز کرد و ظرف چهار هفته توانست پرونده‌های مربوط به ده‌ها مظنون که به شکل مستقیم یا غیرمستقیم و همچنین با آگاهی و یا بدون آگاهی قبلی با دشمن صهیونیستی همکاری داشتند را  به دست بیاورد.

اطلاعات نشان می‌دهد که هدف آنها صرفاً جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مقاومت در لبنان و مواضع آن نمی‌شود؛ بلکه این طرف‌ها به دنبال جاسوسی از گروه‌های مقاومت فلسطینی حاضر در لبنان به ویژه جنبش حماس نیز بوده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس