واکنش جنبش انصارالله به اعتراف سعودی‌ها به گاف سایت موشکی - کراپ‌شده

دولت نجات ملی یمن به اعتراف سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی درباره ساختگی بودن کلیپی درباره سایت موشکی الحدیده واکنش نشان داد.

به‌ گزارش مشرق به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت: این  خنده‌دار و در عین حال رقت انگیز است که سخنگوی متجاوز به رسوایی مفتضحانه خود در خصوص ساختن کلیپ‌هایی از سایت‌های موشکی که جز در فیلم‌ها وجود ندارد، اعتراف کرد و آن را حاشیه خطا خواند.

او افزود: هر حاشیه خطایی که قربانیان آن غیرنظامیان هستند و هر بار در نتیجه طبیعی تجاوز وحشیانه تکرار می شود، بزرگترین اشتباه و بزرگترین گناهی است که با حمایت آمریکا در حق مردم عزیزمان صورت گرفته است.

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی که امروز (سه‌شنبه)، به استان شبوه یمن سفر کرده است، رسما اذعان کرد که ویدئوی اخیر ائتلاف از انبار موشکی ارتش یمن ساختگی است.

ائتلاف سعودی اخیرا ویدئویی از یک انبار تسلیحاتی منتشر کرد و مدعی شد که این انبار متعلق به ارتش یمن است. اما تنها پس از گذشت چند ساعت رسانه‌ها فاش کردند که ویدئوی مذکور بخشی تقطیع‌شده از یک فیلم آمریکایی بوده است.

سخنگوی ائتلاف سعودی شامگاه امروز رسما در کنفرانسی مطبوعاتی با استاندار استان شبوه یمن به پخش ویدئوی جعلی مذکور اذعان کرد؛ اما با این حال مدعی شد: «ما متعهد به اعتبارسنجی و شفافیت رویدادهای عملیاتی و رسانه‌ای هستیم».

ترکی المالکی در ادامه همچنین ادعا کرد: «ویدئویی بحث‌برانگیز به اشتباه به دست ما رسید و این جزء اشتباه حاشیه‌ای در تعامل با منابع بود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 2
    اونا نگفته بودن که انبار متعلق به ارتش یمن است بلکه برعکس گفته بودن که این انبار تسلیحات متعلق به شبه نظامیان وکودتاچیان ومزدوران حوثی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس