مستند «پرواز یک و بیست» پربازدیدترین محتوای یک روز تلوبیون

مستند «پرواز یک و بیست» به کارگردانی مهدی نقویان پربازدیدترین محتوای آرشیو تلوبیون در ۲۴ ساعت نخستِ بعد از پخش از شبکه یک شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی تلوبیون، مستند «پرواز یک و بیست» روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که طی گفتگوهایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.

این مستند پنجشنبه ۱۶ دی، بعد از خبر ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازپخش آن در آرشیو تلوبیون طی ۲۴ ساعت، با ۶۱.۰۹۰ مرتبه تماشا، پربازدیدترین برنامه تلوبیون در روز ۱۶ دی شد. نسخه کامل مستند، ۲۵.۲۱۸ مرتبه و کلیپ‌های گزیده از این مستند ۳۵.۸۷۲ مرتبه در تلوبیون تماشا شده‌اند.

نسخه کامل مستند «پرواز یک و بیست» به کارگردانی مهدی نقویان و گویندگی بهروز رضوی، تهیه شده در مجموعه «مکتب حاج قاسم» را می‌توانید از طریق لینک ‌ https://plus.telewebion.com/p/۶fd۱۵ تماشا کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 18
    خدا رو شکر که خندوانه و دورهمی و نود و پایتخت و نون خ از این مستند خیلی پربیننده هستند
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    2 0
    صبح نگاه کردم متاسفانه هنوز آپارات فیلم باکیفیت برای دانلود نگذاشته بود. اگه هم بذاره با کیفیت ضعیف یعنی 240 پیکسل میذاره نه 480 پیکسل. تلوبیون هم که سادیسم داره!! برای دانلود باید ثبت نام کنی و از این خریت هایی که هیچکس از دلیلش خبر نداره. حال آنکه هر فیلم هالیوودی رو بدون ثبت نام و اینجور مشنگ بازیا میشه از اینترنت گرفت تو ایکی ثانیه! مخ ما تاب داره. تماشای برنامه هامون رو بجای تسهیل .... می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس