فعالیت شبکه مرد میدان با هشتگ «به نیت حاج قاسم»/ جزئیاتی از مستندهای تلویزیونی و یک فعالیت تلوبیونی

شبکه تلویزیونی اینترنتی «مرد میدان» با هدف شناخت مکتب سردار سلیمانی و فرهنگ ایثار و مقاومت و توجه به محتواهای تولید شده مردمی، راه‌اندازی شده است.

به گزارش مشرق، تلوبیون چند روزی است که شبکه‌ای تحت عنوان «مرد میدان» را راه‌اندازی کرده و ۲۴ ساعته محتواهای تولید شده درباره حاج قاسم سلیمانی را پخش می‌کند. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از تلوبیون نشان می‌دهد این شبکه در کنارِ پخش محتواهای تولید شده در طولِ این دو سال، جریان محتوای مردمی را در دستور کار خودش قرار داده است. این محتواها در جایی تحت عنوان هشتگ «به نیت حاج قاسم» جمع‌آوری می‌شود.

این شبکه قرار است ۲۴ ساعته تا پایان هفته آینده به فعالیتِ خودش ادامه بدهد. ۴ تا ۶ ساعت کنداکتورِ به روز دارد و در بقیه ساعات، همان محتوا را تکرار می‌کند. شبکه اینترنتی میرد میدان به صورت تخصصی درباره همه تولیداتی که در این دو سال در فضای‌مجازی و محتوای حرفه‌ای که صداوسیما تولید کرده، گام برمی‌دارد. این آثار را پخش و بازپخش می‌کند. ضمن اینکه با این پویش سراسری «هشتگ- به نیت حاج قاسم» می‌کوشد تا محتواهای مردمی شهید سلیمانی هم دیده شود. 

ببینید:

فیلم/ آزادی زندانیان به نیت حاج قاسم

شبکه تلویزیونی اینترنتی «مرد میدان» با هدف شناخت مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ ایثار و مقاومت بر بستر تلوبیون و سپهر فعال شده است. 

در این گزارش همچنین به جزئیاتی از دیگر فعالیت‌های رادیو و تلویزیون برای ادای احترام به سردار دلها می‌پردازیم. جایی که ستاد رسانه‌ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با هم‌افزایی تمامی حوزه‌ها و معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه ملی، برنامه‌های مختلفی را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها روانه آنتن می‌کند.

پوشش لحظه به لحظه حضور اقشار مختلف مردم در مزار شهدای کرمان و شهید حاج قاسم از شبکه‌های مختلف در دستور کار رسانه است. ویژه برنامه «ملک سلیمان» با استقرار دو استودیوی سیار و برقراری ارتباط زنده از مزار شهدای کرمان و حاج قاسم در سطح شبکه‌های ملی، استانی و برون‌مرزی، روانه آنتن شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهد شد. شبکه‌های  صداوسیما از روز شنبه تا دوشنبه از پیش ظهر تا حوالی نیمه شب در ارتباط های زنده و به صورت متناوب مخاطبان را در جریان حال و هوای مزار شهدای کرمان قرار خواهند داد.

ببینید:

فیلم/ همه «به نیت حاج قاسم» دست به کار شدند

مراسم بزرگداشت لحظه شهادت در فرودگاه‌ بغداد بامداد ۱۲ دی از شبکه‌های سه و پنج پخش می‌شود و نیز شبکه یک از مزار شهید سلیمانی در کرمان در دستور کار دارد.چند ۱۰ عنوان مستند جدید مرتبط با شهید سلیمانی و مقاومت در جدول پخش شبکه‌ها پیش‌بینی شده که در چند روز اخیر با پخش مستند "خاطرات آن مرد" آغاز شده و طی روزهای آینده هم مستندهای تازه دیگری از شبکه‌های رسانه ملی روی آنتن خواهد رفت.

مستندهای ویژه "خانه مادری " درباره بیت الزهرا(س) در کرمان، مجموعه "روایت حبیب " " ۷۲ ساعت آخر زندگی حاج قاسم " و روایت نزدیکان و خانواده ایشان، «خاطرات آن مرد» و «سردار دل‌ها»‌ علاوه بر پخش از شبکه‌های سراسری، در دستور کار شبکه‌های استانی قرار گرفته است. شبکه‌های رسانه ملی علاوه بر تولیدات رسانه‌ای خود مراسم‌های اصلی و جانبی ویژه دومین سالگرد را که به همت دیگر نهادهای فرهنگی و بخش‌های مردمی برگزار می‌شود، پوشش خواهند داد.

مراسم پیشکسوتان دفاع مقدس دهم دی‌ماه از شبکه افق روی آنتن می‌رود. همایش بزرگ دختران حاج قاسم از شبکه‌های سه و امید و محفل انس با قرآن در مزار شهدای کرمان ۱۱ دی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. دو همایش علمی مکتب حاج قاسم یکشنبه ۱۲ دی‌ماه از شبکه چهار و همایش بزرگ ورزشکاران در باغ موزه دفاع مقدس، یکشنبه ۱۲ دی‌ماه از شبکه سه و ورزش پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۹دی همواره بر پیشانی ایران خواهد درخشید/ خواب بدخواهان تعبیر نمی‌شود

مراسم سالگرد شهید سلیمانی که در مصلی تهران با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود در ۱۳ دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی ساعت‌های ۱۳:۳۰ تا ۱۵ از شبکه دو و ۱۵ تا ۱۶:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. مراسم سالگرد در کرمان با حضور سردار سلامی ۱۶ دی‌ماه از شبکه ۳ روانه آنتن می‌شود. تشییع سراسری شهدای گمنام، پنجشنبه هفته آینده ۱۶ دی‌ماه و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در تهران و برخی شهرستان‌ها به طور کامل از شبکه‌های یک، سه و پنج پوشش داده می‌شود.

مراسم تکریم مدافعان سلامت و طرح ملی شهید سلیمانی نیز ۲۰ دی‌ماه از شبکه سلامت روی آنتن می‌رود. گزارش‌های خبری معاونت سیاسی با موضوع مراسم اصلی و جانبی در تهران و کرمان و دیگر شهرهای کشور و کشورهای محور مقاومت عراق، لبنان، سوریه، یمن، افغانستان در سالگرد شهادت پخش می‌شود.

از گنجینه آرشیو مرکزی رسانه ملی، تصاویری مرتبط با حاج قاسم گردآوری شده و برای تولید آثار مستند و میان برنامه در اختیار برنامه‌سازان قرار گرفته است. همچنین حمایت رسانه‌ای از پویش‌های مردمی همچون اهدای خون، نذر آب و نان به نیت حاج قاسم از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام است. علاوه بر شبکه‌های تلویزیونی، «رادیو مقاومت» ۲۴ ساعته به موضوع مکتب و مقاومت می‌پردازد.

برنامه‌های امسال با هم‌افزایی تمامی حوزه‌ها و معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه ملی به صورت یکپارچه طراحی شده و در تعامل با مکتب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های شهید سلیمانی و دیگر نهادهای فرهنگی کشور از قاب رسانه ملی پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس