کد خبر 1322130
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
سرنوشت طرح مالیات بر عایدی سرمایه/ رایزنی سه جانبه برای تدوین طرح نهایی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هنوز طرح مالیات بر عایدی سرمایه در این کمیسیون نهایی نشده است و یکسری اختلاف نظراتی در رابطه با این طرح وجود دارد.

به گزارش مشرق، غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به تعیین تکلیف طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هنوز طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید:

قانون جدید مالیات ارزش افزوده چه کالاهایی را گران کرد؟

وی تاکید کرد: در راستای بررسی این طرح مرحله به مرحله جلو می‌رویم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر یکسری اختلاف نظراتی در رابطه با این طرح با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد لذا ما در این راستا تصمیم گرفتیم تا بین سازمان امور مالیاتی، مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیته مذکور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نشست‌هایی برگزار شود تا نهایتا این طرح نهایی شود.

وی تاکید کرد: به طور حتم اگر اختلاف نظرات در رابطه با طرح مالیات بر عایدی سرمایه بر طرف شود نتایج نهایی آن به صحن کمیسیون اقتصادی ارائه خواهد شد و در صورت ارائه این مسئله به کمیسیون، این موضوع مورد رای‌گیری قرار خواهد گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    1 0
    مدیران بی کفایت اقتصادی در تمام دولت‌ها باعث افزایش نقدینگی و افزایش قیمت‌ها شدند ارزش پولها مرتب کم می شود و سرمایه ارزش بیشتری پیدا می کند !!!
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    یهو مردم هرچی دارن از دستشون بگیرید راحت بشید
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    صبح تا سب کار کنبم بدیم دولت بخوره جالب اینجاس که براحتی به مردم تهمت سوداگر هم میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس