کد خبر 1297502
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
جزئیات جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی با «مخبر»

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیات جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی  رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در تشریح جلسه مشترک   با  محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور،گفت: بحث اجرای قوانین اقتصادی اجرایی نشده در جلسه مشترک مورد بررسی قرار گرفت و یکی از توافقات نشست اجرای قوانین اقتصادی عملیاتی نشده، بود.

بیشتر بخوانید:

مخبر: باید با مسئولیت‌پذیری جمعی پای نسخه نجات اقتصاد کشور بایستیم

وی ادامه داد: مقرر شد کارگروهی مشترک برای نهایی کردن طرح‌ها و لوایح اقتصادی که در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی قرار دارد مانند طرح رمزارزها، طرح اصلاح قانون بانک مرکزی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و طرح اصلاح قانون مناطق آزاد تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت اضافه کرد: همچنین مقرر شد معاون اول رئیس جمهور تیمی تعیین کند تا با کمیسیون در تکمیل طرح‌های اقتصادی همکاری کند به این معنا که نظرات دولت را در طرح‌هایی که در حال نهایی شدن در کمیسیون اقتصادی است، لحاظ شود و امور تسریع یابد.

پورابراهیمی همچنین درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: مقرر شد معاون اول رئیس جمهور با توجه به نامه قبلی کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور و موافقت ایشان و ارجاع آن به سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد در راستای عملیات آن همکاری‌های لازم را داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    اینم از مخبرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس