مومنی:وضعیت استقلال بهتر از قبل است/ باید با فوتبال روز دنیا همسو شویم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت بهتر از قبل شده اما همچنان برای ادامه راه باید مصمم و قوی ظاهر شوند.

به گزارش مشرق، محمد مومنی تاکید کرد: فوتبال ما نسبت به سال‌های گذشته و با توجه به پیشینه خوبی که دارد در برخی از زوایا نتوانسته خودش را با فوتبال روز دنیا همسو کند. به عنوان مثال ما هنوز نتوانسته‌ایم لذت و هیجان فوتبال را به هواداران خودمان منتقل کنیم و این مساله مربوط به یک یا دو باشگاه نیست و کلیت فوتبال ما را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از این دلایل می‌تواند این باشد که مربیان جوانی را در تیم‌های فوتبالی می‌بینیم که وقتی زمان حضورشان در این عرصه به عنوان بازیکن تمام می‌شود به سرعت وارد جرگه مربیان می‌شوند و این عدم تجربه و شناخت از فضای جدید یکی از دلایل افت لذت و هیجان در فوتبال ماست.

بازیکن اسبق استقلال افزود: از سویی دیگر فوتبال ما به تیم‌های پایه، خلاقیت‌ها و کارهای فردی و مسایلی از این دست بی توجه است و همین مساله بدون شک ایجاد مشکل خواهد کرد. در کشوری زندگی می‌کنیم که غنی از استعدادهای فوتبالی است اما متاسفانه افراد متخصصی که این استعدادها را شناسایی کنند، نداریم.

مومنی گفت: البته در مسایلی از جمله بعد فیزیکی فوتبال، پیشرفت دیده می‌شود اما باید قبول کنیم که این فوتبال از کارشناسان نخبه بی‌بهره بوده و باید برای آن فکر اساسی شود. 

وی در مورد باشگاه استقلال هم تصریح کرد: با تدابیری که مدیریت باشگاه و کادر فنی و همه اعضای مدیریتی تیم در نظر گرفته‌اند، آرامش نسبی رو به بالا را شاهد هستیم و پست‌ها و مسوولیت‌ها برای افراد مشخص شده و حیطه وظایف کاری هر فرد هم معلوم است. این بهترین پیشرفت استقلال نسبت به سال‌های قبل است و می‌تواند سرلوحه بقیه تیم‌ها باشد. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    خخخخخخخ
  • Bndboy IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    خخخخ با اطمینان میگم هنوز نیم فصل تموم نشده همین به اصطلاح پیشکسوت یا کارشناس میاد میگه استقلال مدیر نداره که نتیجه نمی گیره
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    نه بهتره سه بر صفر ها سرلوحه هیشکی نشه ... نتیجه فقط تو زمین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس